Gå til innhold

Hvorfor ble ikke vi invitert på AUF’s sommerleir?


fuglekvitter__

Anbefalte innlegg

Gjest carmabell
6 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Mulig. Aldri hørt om AUF eller FpU. Minner nesten om en sekt eller en slags kult. 

Jobber du i AUF eller? 

Nei, jeg jobber ikke i AUF, men jeg antar de har ca likt system som den ungdomsorganisasjonen jeg er med i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags leir var det da? 

Anonymkode: 6b08a...dd3

Sommerleir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
2 minutes ago, fuglekvitter__ said:

Nei. Men vi var på leir på Rena. Ikke på en øde øy uten tilgang til Eh... noe. Allikevel syns jeg det er rart at noen drar dit så unge, med så få voksne og at så få har hørt om denne leiren og/eller fått invitasjoner dit. 

Har du hørt om sommerleiren til Unge Venstre, f.eks.? Det er en veldig liberal og sommerlig leir. Grunnet til at du ikke har hørt om det, er at du ikke er medlem av Unge Vestre osv. osv. osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, carmabell skrev:

Nei, jeg jobber ikke i AUF, men jeg antar de har ca likt system som den ungdomsorganisasjonen jeg er med i. 

Ok. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, fuglekvitter__ said:

Har ikke sagt noe om jeg er medlem eller ikke. :) 

Hæ? 

 

14 minutes ago, Testosteron said:

Er du medlem i AUF?

 

14 minutes ago, fuglekvitter__ said:

Nei? Må man være det?

Når vi har vært på sommerleir så har man aldri måtte være medlem av noe. 

Har noen hacket kontoen din?

Anonymkode: a9e36...5db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Overrasket skrev:

Har du hørt om sommerleiren til Unge Venstre, f.eks.? Det er en veldig liberal og sommerlig leir. Grunnet til at du ikke har hørt om det, er at du ikke er medlem av Unge Vestre osv. osv. osv. 

Nope. Ingen av dem. Ikke før Breivik drepte noen på en såkalt «ungdomspolitisk sommerleir». At man må være medlem av AUF for å bli med på sommerleir høres ut som noe lureri. Selv betalte vi for mat og sånt på sommerleir men ikke for å være medlem av et politisk parti oppå det å dra på sommerleir igjen. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var med på 4h-leir en gang, ble invitert fordi jeg var medlem. Søskenbarnet mitt som ikke var medlem ble ikke invitert. Urettferdig, ikke sant? Tror forøvrig du var invitert på den leiren og, men du møtte ikke opp.

Uansett, morsom tråd :laugh:

Endret av Viernes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viernes skrev:

Jeg var med på 4h-leir en gang, ble invitert fordi jeg var medlem. Søskenbarnet mitt som ikke var medlem ble ikke invitert. Urettferdig, ikke sant? Tror forøvrig du var invitert på den leiren og, men du møtte ikke opp.

Nope. Har vært på sommerleir og etter det som skjedde der så frister det ikke å dra dit for å si det mildt. :forvirret: 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Nope. Har vært på sommerleir og etter det som skjedde der så frister det ikke å dra dit. :forvirret: 

Hva skjedde der da? Hvaslags sommerleir var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det finnes en sommerleir hvor man bare går rundt og gjør "anførselstegn" med fingrene.

Anonymkode: 4e3b7...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Viernes skrev:

Hva skjedde der da? Hvaslags sommerleir var det?

Det var en sommerleir man var på i en ukes tid med skolen med en nazi-fyr som dirigerte oss opp klokken 7, kjeftet på oss og fikk oss til å slave rundt i skogen på Rena. I mange timer til folk var gjennomvåte. Om kvelden satt eieren av gården og drakk seg full og kjeftet på kona. Helt psycho fyr. 

Rundt oss gikk en fly forbanna lærer og kjeftet for deretter tvinge oss til å synge kristne sanger, så AUF er en sekt eller en kult. Samme med leien vi var på. Sekter som lokker unger dit for å skade dem nærmest. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Det var en sommerleir man var på i en ukes tid med skolen med en nazi-fyr som dirigerte oss opp klokken 7, kjeftet på oss og fikk oss til å slave rundt i skogen på Rena. I mange timer til folk var gjennomvåte. Om kvelden satt eieren av gården og drakk seg full og kjeftet på kona. Helt psycho fyr. 

Høres ikke ut som en sommerleir jeg ville vært med på, men jeg fikk aldri sjansen. Hvordan har det seg at jeg aldri ble invitert? Noen andre som ble det? Bortsett fra @fuglekvitter__ da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hvis du svarer på spørsmålet om de som ikke fikk invitasjon til sommerleiren. Tror du AUF/FpU er en kristen sekt eller noe sånn? For på den leiren vi var på så var de strengt kristne nesten som en liten sekt. Det er det jeg forbinder med sommerleir. Ingen drar vel dit frivillig? Flere som var på sommerleir gråt over behandlingen de fikk. 

Kanskje AUF bare ville ha super kristne folk med? Sånn var den leiren vi var på. Ville bare preke om kristendommen. 

Hva i helsike har det med saken å gjøre? 😂 Hvis du ikke har forstått det enda, så er AUF en parti for de unge i politikken. Er du det kanskje? Politikken og kristendommen er ganske forskjellige vettu 

Anonymkode: 8498f...1de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Viernes skrev:

Høres ikke ut som en sommerleir jeg ville vært med på, men jeg fikk aldri sjansen. Hvordan har det seg at jeg aldri ble invitert? Noen andre som ble det? Bortsett fra @fuglekvitter__ da

Når det gjelder disse leirene så er en del av de sykelig kristne så man går egentlig ikke glipp av noe. Bedre med en sydentur da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Når det gjelder disse leirene så er en del av de sykelig kristne så man går egentlig ikke glipp av noe. Bedre med en sydentur da. 

Svarte ikke på spørsmålet mitt om hvorfor jeg ikke ble invitert da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i helsike har det med saken å gjøre? 😂 Hvis du ikke har forstått det enda, så er AUF en parti for de unge i politikken. Er du det kanskje? Politikken og kristendommen er ganske forskjellige vettu 

Anonymkode: 8498f...1de

 Hvorfor er det ikke mer inkluderende enn ekskluderende? Typisk sånne sykelig strenge kristne å bare invitere noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Viernes skrev:

Svarte ikke på spørsmålet mitt om hvorfor jeg ikke ble invitert da

Kanskje fordi de bare vil ha ekstremt kristne folk der? Hvis du ikke er spesielt kristen? 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...