Gå til innhold

Noen som har prøvd nutrilett, noka ol. Fått gode resulter og blitt der?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Ikke halshugg meg nå. 

Jeg skulle egentlig operere i mai. (Bedre tid på å gå ned i vekt) Men pga en avbestilling er det ledig 8 Jan. 

Jeg er 166. Veier 84 kg. For minst mulig risiko burde jeg ha normal bmi. Som blir 69 kg. Men om jeg klarer 10kg så er det også bra. 

Har dere erfaring med den type «kurer»? Det typiske er jo at folk går opp i etterkant + litt til. Men har også lest om de som ikke går tilbake til gamle vaner og ikke går merkverdig opp. 

Motivasjonern er at hvis jeg for dette til, så slipper jeg å være sykemeldt 6mnd lengre frem i tid. 

Har også lest at de som ta slankeoperasjon blir satt på slike kurer i forkant. Da tenker jeg at det er verdt å prøve? 

(Kan ikke bevege meg så mye før etter operasjonen.. jeg vet at jeg kan spise mat med tilsvarende kcal. Men synst det er mye enklere med den type løsninger ) 

Anonymkode: 69260...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Har prøvd flere forskjellike typer "slankeprodukter" og noen av de har jeg fått ok gode resultater av, men ingen som varte. Det er nok fordi med en gang man begynner å spise som "normalt" igjen går man opp fort. Disse produktene funker kun når du går på de og meningen bak det er at de er "mektige" slik at du spiser mindre av det. 

For en stund siden så jeg på et program på tv som het "ekstreme dietter". Der viser det alt fra hurtig dietter på 7 dager, til livsstils dietter på 4 måneder +. Har nå begynt på en av de som er beregnet for 6 uker og er KJEMPE fornøyd! de har mange forskjellige dietter, så en kan på en måte velge den som passer seg selv best. Har nesten ikke lyst på usunn mat lenger, og kiloene faller sakte men sikkert av. Har nå gått 1 måned og jeg har gått ned 3-4 kilo. Anbefaler å sjekke ut programmet.

Er ikke helt sikker på om jeg svarte på spørsmålet ditt, men håper du får bruk for noe av skriveriene mine ;)

Anonymkode: 5f24e...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si ifra at et par veninner av meg har prøvd noen av de litt strengere hurtig-diettene fra programmet og gikk ned opp til 4,5 kilo på 1 uke! Disse er ikke noe man skal følge over lengre tid, da det kan være dumt om ikke farlig, men må det fort bort er disse diettene testet og godkjent. En kan eventuelt starte med en hurtigdiett og gå over til en av de mer langvarige.

Anonymkode: 5f24e...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøres, for hele ideen bak slike kurer er at man skal gå opp igjen så man kan gjenta prosessen. Du kan heller ikke gå ned så mye på så kort tid, uansett hvilken metode du velger. Du kan realistisk gå ned 5-6 kilo fram til den første datoen; kanskje 12 kilo til mai. Jeg kan egentlig ikke tenke meg at en sultekur i forkant av en operasjon er så lurt, om mulig enda mer risikabelt enn å være overvektig, men det er mange hensyn å ta, så jeg synes du skal snakke med den som skal operere deg eller den som har bestilt operasjonen og høre hva de synes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...