Gå til innhold

Kollega har fucka til alt (oppdatering til Kollega sa at jeg stinker)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, WubWub skrev:

Og? Det sier jo bare noe om alvorlighetsgraden når vakthavende lege anbefaler innleggelse. Legen spekulerte jo i psykose slik det hevdes i HI.

Som tidligere nevnt så syntes jeg det er fint om dette utredes videre. 

Ok, men da er vi egentlig ganske enige. Bra at TS får den hjelpen hun trenger fra folk som vet hva de driver med :) så trenger ikke vi som ikke er utdanna psykologer å spekulere noe mer i dette. 

Anonymkode: 967df...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men da er vi egentlig ganske enige. Bra at TS får den hjelpen hun trenger fra folk som vet hva de driver med :) så trenger ikke vi som ikke er utdanna psykologer å spekulere noe mer i dette. 

Anonymkode: 967df...cfc

Jeg har ikke spekulert i noe som helst i tråden her. Kan du gi meg noen eksempler?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at dette er vrangforestillinger eller begynnende psykose.

Min tante var schizofren, og innbilte seg at sønnen på 10 år hadde narkotika i skolesekken sin, hun trodde et viskelær var narkotika, etc.

Så det er fullt mulig å innbille seg en annen virkelighet enn andre når man er syk på denne måten.

Så jeg tror ikke på TS sin historie om narkotika på jobben heller, da hadde det blitt en stor etterforskning på en helt annen måte enn denne historien, politiet hadde blitt kontaktet, etc.

Har en tidligere kollega som var psykotiks til og fra i flere år til hun ble tvangsinnlagt, hun begynte med å spørre kollegene sine om de trodde telefonene var overvåket til at hun endte opp med å tro at alle ville ta henne.

Hun er nå uføretrygdet.

 

Ei jeg traff i sommer(da var hun normal, men sa hun hadde en diagnose, som hun ikke ville fortelle hva var) har også vrangforestillinger og psykose nå, hun gjør mye rart på fb og legger ut innlegg og påstår ting som ikke har rot i virkeligheten. Da jeg forsøkte å fortelle henne at det ikke er normalt å gjøre slike ting som hun driver med nå, så ble hun sint og begynte å true meg. Ser ikke ut som legene har fanget opp hvor syk hun er enda, for hun sier hun kun har fått sovemedisin, men hun er sparket ut fra jobben. Hun påstår hun er heeelt normal, tross alt det psyke hun gjør og sier.

Også scizofreni.

Anonymkode: aed51...a38

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at dette er vrangforestillinger eller begynnende psykose.

Min tante var schizofren, og innbilte seg at sønnen på 10 år hadde narkotika i skolesekken sin, hun trodde et viskelær var narkotika, etc.

Så det er fullt mulig å innbille seg en annen virkelighet enn andre når man er syk på denne måten.

Så jeg tror ikke på TS sin historie om narkotika på jobben heller, da hadde det blitt en stor etterforskning på en helt annen måte enn denne historien, politiet hadde blitt kontaktet, etc.

Har en tidligere kollega som var psykotiks til og fra i flere år til hun ble tvangsinnlagt, hun begynte med å spørre kollegene sine om de trodde telefonene var overvåket til at hun endte opp med å tro at alle ville ta henne.

Hun er nå uføretrygdet.

 

Ei jeg traff i sommer(da var hun normal, men sa hun hadde en diagnose, som hun ikke ville fortelle hva var) har også vrangforestillinger og psykose nå, hun gjør mye rart på fb og legger ut innlegg og påstår ting som ikke har rot i virkeligheten. Da jeg forsøkte å fortelle henne at det ikke er normalt å gjøre slike ting som hun driver med nå, så ble hun sint og begynte å true meg. Ser ikke ut som legene har fanget opp hvor syk hun er enda, for hun sier hun kun har fått sovemedisin, men hun er sparket ut fra jobben. Hun påstår hun er heeelt normal, tross alt det psyke hun gjør og sier.

Også scizofreni.

Anonymkode: aed51...a38

det _kan_ være vrangforestillinger eller begynnende psykose, men jeg har enda til overs å høre om noen som stiller spørsmål rundt tingene de ser/hører/opplever/tror når de holder på å skli ned det berømte kaninhullet. flesteparten med vrangforestillinger og psykose blir aggressive om andre stiller spørsmål om det de opplever som virkelighet. 

TS har jo gjentatte ganger holdt mulighetene åpne for om det er noe hun innbiller seg, og hun har jo kjent på følelsen av å "miste virkeligheten" sin. Da er det fremdeles en del frisk psyke i bunnen som starter å stille spørsmål rundt det hun opplever, og innser at dette er sprøtt. For det er jo sprøtt av et voksent menneske å oppføre seg slik. Men det er mer sannsynlig enn at TS er psykotisk. Det er jo MANGE her som har fortalt at de har møtt mennesker som gjør slikt mot andre. Og selvfølgelig blir man nedbrutt når noen konstant jobber for å syke ut en. Er jo det som skjer her. Når noen konstant viser en annen side av seg selv til bare deg, og du opplever at ingen andre tror deg, for personen er jo bare så snill og god. Folk har mange ansikter, og enkelte er så ondskapsfulle at de ikke bryr seg det fnugg om hvor mye skade de gjør. Kanskje til og med liker de makten de har ved å gjøre det og? Jeg har møtt flere som har tendensen. Bruker konstant hersketeknikker og manipulerer. Og konfrontert med enkelte ting de har sagt/gjort blir svart med at Nei, det har de aldri sagt/eller gjort, det må bare være en misforståelse eller så lyver den andre parten, og så setter de seg rett i offerposisjon, stiller spørsmål rundt om hvorfor de andre er ut etter å ta en osv osv. En ganske normal reaksjon på å bli tatt med buksa nede å gå i forsvarsposisjon, men flesteparten vil reagere i en mildere grad. 

Anonymkode: 960e3...38e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at dette er vrangforestillinger eller begynnende psykose.

Min tante var schizofren, og innbilte seg at sønnen på 10 år hadde narkotika i skolesekken sin, hun trodde et viskelær var narkotika, etc.

Så det er fullt mulig å innbille seg en annen virkelighet enn andre når man er syk på denne måten.

Så jeg tror ikke på TS sin historie om narkotika på jobben heller, da hadde det blitt en stor etterforskning på en helt annen måte enn denne historien, politiet hadde blitt kontaktet, etc.

Har en tidligere kollega som var psykotiks til og fra i flere år til hun ble tvangsinnlagt, hun begynte med å spørre kollegene sine om de trodde telefonene var overvåket til at hun endte opp med å tro at alle ville ta henne.

Hun er nå uføretrygdet.

 

Ei jeg traff i sommer(da var hun normal, men sa hun hadde en diagnose, som hun ikke ville fortelle hva var) har også vrangforestillinger og psykose nå, hun gjør mye rart på fb og legger ut innlegg og påstår ting som ikke har rot i virkeligheten. Da jeg forsøkte å fortelle henne at det ikke er normalt å gjøre slike ting som hun driver med nå, så ble hun sint og begynte å true meg. Ser ikke ut som legene har fanget opp hvor syk hun er enda, for hun sier hun kun har fått sovemedisin, men hun er sparket ut fra jobben. Hun påstår hun er heeelt normal, tross alt det psyke hun gjør og sier.

Også scizofreni.

Anonymkode: aed51...a38

Ok. Så fordi at du kjenner noen som faktisk er syke og opplever ting som ikke har rot i virkeligheten, så gjelder dette ts også, og det finnes overhodet ikke sånne mennesker som ts sin kollega? 

Det er flere som har vært, eller kjenner noen som er psykose her og som støtter ts og. Kanskje man skal slutte å dra påstander ut i fra løse lufta, bare fordi man kjenner noen som er sånn eller sånn. Noen opplever virkelige hendelser også.  Man kan bli utmattet av mennesker som ts opplever også. Syke, manipulerene og utspekulerte mennesker som gjør alt for å bryte ned et annet menneske. Viktig å ta sånt seriøst.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette faktisk er sant så er det vel ikke rart om TS begynner å få vrangforestillinger som følge av det - viss hun får det. 

La oss si at en uskyldig person blir mistenkt for å gjøre noe galt. For så å bli fortalt hver dag at de gjorde noe galt - så kan personen begynne å tro på det selv, selv om de faktisk ikke gjorde noe galt. 

Psykisk mindfuck er definitivt verste sort for det kan gjøre deg virkelig syk og endre hele realitetsoppfatningen til folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg traff i sommer(da var hun normal, men sa hun hadde en diagnose, som hun ikke ville fortelle hva var) har også vrangforestillinger og psykose nå, hun gjør mye rart på fb og legger ut innlegg og påstår ting som ikke har rot i virkeligheten. Da jeg forsøkte å fortelle henne at det ikke er normalt å gjøre slike ting som hun driver med nå, så ble hun sint og begynte å true meg. Ser ikke ut som legene har fanget opp hvor syk hun er enda, for hun sier hun kun har fått sovemedisin, men hun er sparket ut fra jobben. Hun påstår hun er heeelt normal, tross alt det psyke hun gjør og sier.

Også scizofreni.

Anonymkode: aed51...a38

Du beskriver en typisk psykose her. Personen har vrangforestillinger, er skråsikker på at dette er riktig, selv om det åpenbart ikke er det. Og når hun blir konfrontert med dette, blir hun sint.

TS sin historie henger på greip, hun fremstiller det oversiktlig og hun er åpen for at hun kanskje tar feil. Ikke flyr hun i strupen på kritikerne heller. Ser du forskjellen?

og man kan fint legges inn i helgen. Og at legene spør om hun er paranoid er vel ikke så rart, med tanke på historien her. Men husk at TS har vært innlagt i mange dager uten at ekspertene har konkludert med at hun har vrangforestillinger. Kanskje de tror henne, de også. De vet bedre enn noen av oss at personer er i stand til å oppføre seg som kollegaen.

Anonymkode: 7e771...5d9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du beskriver en typisk psykose her. Personen har vrangforestillinger, er skråsikker på at dette er riktig, selv om det åpenbart ikke er det. Og når hun blir konfrontert med dette, blir hun sint.

TS sin historie henger på greip, hun fremstiller det oversiktlig og hun er åpen for at hun kanskje tar feil. Ikke flyr hun i strupen på kritikerne heller. Ser du forskjellen?

og man kan fint legges inn i helgen. Og at legene spør om hun er paranoid er vel ikke så rart, med tanke på historien her. Men husk at TS har vært innlagt i mange dager uten at ekspertene har konkludert med at hun har vrangforestillinger. Kanskje de tror henne, de også. De vet bedre enn noen av oss at personer er i stand til å oppføre seg som kollegaen.

Anonymkode: 7e771...5d9

Tenker akkurat det samme som deg. Det må jo ikke være slik at det er ts som er den med problemer her, og at det faktisk er en splitter pine gal kollega hun har med å gjøre. Alt for mange gale mennesker her i verden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bottega said:

Må si jeg synes dette er spennende. Har med meg mobilen over alt på jobb for å få med meg oppdateringer.

 

1 hour ago, Bottega said:

TS, har du en oppdatering?

Hun skriver ikke her for underholdning, hun gjennomgår en krise. TS startet den første tråden om dette i september og hun kommer sikkert til å skrive her igjen, når eller hvis hun føler behov for det.

Anonymkode: 68a32...813

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mass skrev:

Om dette faktisk er sant så er det vel ikke rart om TS begynner å få vrangforestillinger som følge av det - viss hun får det. 

La oss si at en uskyldig person blir mistenkt for å gjøre noe galt. For så å bli fortalt hver dag at de gjorde noe galt - så kan personen begynne å tro på det selv, selv om de faktisk ikke gjorde noe galt. 

Psykisk mindfuck er definitivt verste sort for det kan gjøre deg virkelig syk og endre hele realitetsoppfatningen til folk. 

Ja, et alvorlig tilfelle var fetteren til Birgitte Tengs som tilstod etter et umenneskelig press.

Anonymkode: 4eea1...3ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, et alvorlig tilfelle var fetteren til Birgitte Tengs som tilstod etter et umenneskelig press.

Anonymkode: 4eea1...3ff

Ja, jeg hørte på en podcast om denne saken at politiet måtte endre avhørsteknikkene sine som følge av denne saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hun skriver ikke her for underholdning, hun gjennomgår en krise. TS startet den første tråden om dette i september og hun kommer sikkert til å skrive her igjen, når eller hvis hun føler behov for det.

Anonymkode: 68a32...813

Absolutt, men selve historien gjør meg bare veldig engasjert og jeg vil liksom.. lese mer? Vi vet ikke hva som er sant og ikke, og tanken på at dette kan være sant er bare så sykt. For det er en sinnsyk historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svigermor fra helvete som ikke får av veien for å snerre noe i øret mitt og benekte det etterpå. Hun har hele tiden praktisert en lett gaslighting på meg for å diskreditere meg og psyke meg ut. Hun har også fortalt om "konkurrenter" på jobben som hun har psyket ut i den grad at de har sluttet. Dette skrøt hun av til sønnen sin mens hun lo ondt, og i neste øyeblikk ble hun den uskyldige moren hans igjen. Vi holder stort sett avstand til henne for tiden.

Å plante narkotika på noen er en effektiv måte å få noen i trøbbel på. Her er f.eks. en sak i USA der to ressurssterke mødre som jobber frivillig på en barneskole ble uvenner, så helt utenkelig er ikke et slikt scenario:

https://www.google.com/amp/www.ocregister.com/2016/02/06/jury-awards-57-million-to-irvine-pta-mom-in-drug-planting-case/amp/

Anonymkode: 065ed...f17

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

det _kan_ være vrangforestillinger eller begynnende psykose, men jeg har enda til overs å høre om noen som stiller spørsmål rundt tingene de ser/hører/opplever/tror når de holder på å skli ned det berømte kaninhullet. flesteparten med vrangforestillinger og psykose blir aggressive om andre stiller spørsmål om det de opplever som virkelighet. 

TS har jo gjentatte ganger holdt mulighetene åpne for om det er noe hun innbiller seg, og hun har jo kjent på følelsen av å "miste virkeligheten" sin. Da er det fremdeles en del frisk psyke i bunnen som starter å stille spørsmål rundt det hun opplever, og innser at dette er sprøtt. For det er jo sprøtt av et voksent menneske å oppføre seg slik. Men det er mer sannsynlig enn at TS er psykotisk. Det er jo MANGE her som har fortalt at de har møtt mennesker som gjør slikt mot andre. Og selvfølgelig blir man nedbrutt når noen konstant jobber for å syke ut en. Er jo det som skjer her. Når noen konstant viser en annen side av seg selv til bare deg, og du opplever at ingen andre tror deg, for personen er jo bare så snill og god. Folk har mange ansikter, og enkelte er så ondskapsfulle at de ikke bryr seg det fnugg om hvor mye skade de gjør. Kanskje til og med liker de makten de har ved å gjøre det og? Jeg har møtt flere som har tendensen. Bruker konstant hersketeknikker og manipulerer. Og konfrontert med enkelte ting de har sagt/gjort blir svart med at Nei, det har de aldri sagt/eller gjort, det må bare være en misforståelse eller så lyver den andre parten, og så setter de seg rett i offerposisjon, stiller spørsmål rundt om hvorfor de andre er ut etter å ta en osv osv. En ganske normal reaksjon på å bli tatt med buksa nede å gå i forsvarsposisjon, men flesteparten vil reagere i en mildere grad. 

Anonymkode: 960e3...38e

Ved begynnende schizofreni reagerer man gjerne slik TS beskriver. Inn og ut av hallusinasjoner, begynner å tvile på hva som er virkelig og ikke etc.

Anonymkode: 40a23...b94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WubWub skrev:

Jeg har ikke spekulert i noe som helst i tråden her. Kan du gi meg noen eksempler?

Sikta ikke til deg, men det er mange i denne tråden som spekulerer i diverse diagnoser. 

Anonymkode: 967df...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden bør egentlig modereres kraftig nå. Den fører til masse spekulasjoner, som egentlig er unødvendig når vi kun kjenner TS sin versjon. Hvis innleggelsen er reell, så får hun hjelp og utredning nå.

Og om denne kollegaen er såpass sprø at hun har bestemt seg for å knuse TS, har hun fått noen tips til å avsløre henne. 

Gi TS litt ro nå. 

 

Anonymkode: edf77...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarer bare ikke forestille meg hvordan det må være å takle dette. Fy faen hvis noen hadde gjort dette mot meg. Jeg hadde sikkert blitt gal selv og kommet til å høres ut som en løgner fordi jeg er så bestemt på at jeg snakker sant. Det er bare så sykt og dette skjer nok oftere enn vi tror. Ikke alle tilfeller er like ille som dette, men jeg vet om maaange som har opplevd noe ala dette. Det er bare sykt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bottega skrev:

 jeg vet om maaange som har opplevd noe ala dette. Det er bare sykt.

At folk har spyttet i skoene deres, kjøpt blomsterbuketter og dratt i ens ærend for å levere dem på døra med rare kort, og fulgt etter dem hver gang de skulle i butikken? 

Vanlige ondskapsfulle folk pleier å nøye seg med baksnakking, utfrysing/overse personen, sette ut noen rykter osv. Det er ille! Men det ts forteller om er jo bare rart. 

Anonymkode: 03b34...d83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, WubWub skrev:

Det er også verdt å huske på at vedkommende faktisk fikk en plass på en psykiatrisk avdeling. Med andre ord har det blitt vurdert dithen at hen oppfyller kravene for psykiatrisk hjelp. Om hun har havnet på avdeling for tung psykiatri eller lett psykiatri er derimot litt uvisst.

Jeg vet om noen som er borderline og noen som er psykotiske, de har et stående tilbud om å komme inn til avlastning når de trenger det. De er da på avdelingen for tung psykiatri.

Når det kommer til avdelingen for lett psykiatri så er det mer arbeid og mindre "ferie". På avdeling for lett psykiatri mottar man kognitiv terapi og behandling av angst, depresjoner, tvangslidelser. Der er det også faste rutiner og man kan ikke komme å gå som man vil. Man må møte opp til et visst klokkeslett og man må delta i den obligatoriske planen for dagen.

Det finnes mange med borderline som aldri har vært innlagt noe sted. Nå til dags heter det jo "emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse" og mange går ikke engang i behandling (det er jo frivillig). Har et par bekjente som har denne diagnosen, og begge to virker helt normale utad, men ovenfor f. eks. kjæreste, nære venner og slikt så mistolker de ofte ting som blir sagt i en negativ retning, blir hysteriske over ting vi andre tenker på som bagateller osv. Det er en diagnose som kommer i mange alvorlighetsgrader.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan vel vere psykotisk uten å ha hallusinasjoner?  Vrangforestillinger og at man tolker situasjonen annerledes enn den fremstår for andre er vel også tegn på psykose. At man har en fjern virkelighetsoppfatning, slik som @Horten Market beskrev i et innlegg. Det skremte meg rett og slett når han la det frem slik fikk meg til å begynne å tvile litt. Men jeg trodde at når man ble paranoid ville flere være uttalt ute etter en, og at paranoide forestillinger ikke rettet seg rundt en spesifikk person? 

Og @WubWub hva faen har du røyka? Jeg ble videresendt fra legevakten, og ikke planlagt innlagt av min lege. Jeg kom da inn på akuttposten. Så vidt jeg vet er ikke psykiatrien delt opp i tung psykiatri vs lett psykiatri. Den er delt opp i akuttposter, rusposter, ambulante team og brukerstyrte senger, DPS døgnposter og sikkerhetsposter, eller? Men i ditt tilfelle ville da sikkerhetsposter og akuttposter vere tung psykiatri? Det er ikke sånn det funker er min erfaring. Man kan jo bli innlagt før om de vet om noe er galt med deg. Akutt er jo nettopp for kutte tilfeller av psykisk ubalanse uavhengig av om det kommer av nettopp akutte tilfeller av psykoselidelser eller om det kommer fra akutte krisetilstander som min (diskutabelt selvsagt). 

Jeg har fått tilbud om å være her litt, skal ha ny avtale i dag og tenker å si ja. Jeg er ikke ved mine fulle fem og bryter stadig sammen, jeg klarer heller ikke å spise og etter at jeg har komt hit har bare lufta gått ut av meg. Alle disse ukene har jeg jobbet og trent og holdt meg aktiv hele dagen. "Kom igjen, kom igjen!" hele dagen. Men i løpet av uka med å være borte fra jobb og gå litt på lediggang her, pang! All utmattelsen fra de siste ukene slo ned som lynet. Jeg merker jeg har vondt i kroppen, jeg merker jeg er mye kvalm og kjenner meg svak. Jeg ser stygg ut.

TS

Anonymkode: 55993...049

Syns du er supertøff, TS! Stå på. Syns det er flott at du tar imot hjelp - og når jeg sier det - så sier jeg det IKKE fordi jeg tror det er du som er sprø. Det er jo en mulighet for det, men jeg tror vel egentlig ikke det. Gjennom hele tråden, i alle innlegg, har du virket rolig, sindig, formulert deg godt og vært saklig, forklart omstendighetene godt osv. Det er veldig få mennesker med alvorlige psykiske problemer som klarer det. Jeg virker jo mer koko enn deg utifra ting jeg skriver, og jeg er "frisk" psykisk. :P 

Har seriøse problemer med å forestille meg at TS skulle klart å dra denne tråden så langt, uten å glippe, om hun var alkoholiker/rusmisbruker/antydning til psykisk syk. For meg fremstår du kanskje som et av de mest sindige menneskene på hele KG. Som altså klarer å redegjøre såpass nøkternt for en slik situasjon. Om den så bare finnes inne i ditt hode, syns jeg du er veldig sterk. 

9 timer siden, WubWub skrev:

Skal være ganske alvorlig før man får plass på akuttpost. Kriterier;

Inntakskriterier 

  1. Medvitslause pasientar der det er sterk mistanke om rusintoks og ikkje mistanke om alvorleg hovudskade
  2. Pasientar som har fått motgift prehospitalt på grunn av nedsatt respirasjon og medvit
  3. Mistanke om rusutløyste psykosar der pasienten frivillig går med på innlegging på Akuttposten
  4. Alvorleg abstinens der det er behov for abstinensbehandling og overvaking
  5. Pasientar som grunna rusinntak har behov for medisinsk overvaking
  6. Pasientar som av medisinske grunnar treng øyeblikkeleg hjelp forløp innen avrusing og stabilisering. Desse pasientane bør i forkant av innlegging drøftast med vakthavande lege på Akuttposten.

Prosedyrar ved innlegging
Akuttposten tar kun mot pasientar som innleggast som øyeblikkeleg hjelp. 

Neida, jeg ble innlagt natt til en lørdag fordi mamma var redd jeg skulle ta selvmord. Jeg sa jeg var nedfor og hadde hatt en del panikkanfall den siste tiden, som tok litt "piffen av meg". Legen vurderte meg som "ikke akutt suicidal" (har lest hele journalen min), men valgte å legge meg inn grunnet bekymring fra mor (min mann var uenig med henne til og med) samt. at jeg selv sa at jeg følte meg litt nedfor og hadde hatt en del angst - for vurdering.

Ble utskrevet påfølgende mandag, og hadde ingen oppfølging etterpå - så det går fint an å legges inn med mindre problemer. 

En god venninne vokste opp med foreldre som kranglet ekstremt mye, og rundt eksamenstider da hun var 19-20 år, ble det mye og hun slet med å konsentrere seg, sove osv. Hun ble innlagt for en pause hjemmefra (jeg var med henne til legevakten og på inntakssamtalen). Hun ble også skrevet ut et par dager senere og tok eksamenen sin, fikk strålende resultat og leide et rom hos meg etterpå istedenfor å fortsette å bo der. 

Anonymkode: f1b9c...de4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at denne kollegaen slipper unna med det, at hun får de andre på sin side. Men jeg tenker, at dersom hun er psykopat, så er det jo stor sjanse for at hun har drevet med psyking nedbryting av noen andre også. Har hun samboer? Dersom du finner ut om det er et annet offer, kan du kanskje alliere deg med vedkommende, og funnet ut hva dere vil gjøre. Det vil jo sikkert uansett føles bedre å snakke med noen som har opplevd situasjonen og vet du snakker sant.

Anonymkode: edccd...db7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...