Gå til innhold

Katten våras har forsvonne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Arabella skrev:

Dette må du jammen fortelle alle de andre også, som har påpekt dialektbruk. Er det ikke lov til å fortelle noen at dialekt ikke er tillatt på KG?

Det er da vel strengt tatt moderatorer sin jobb, er vel en grunn vi har de.

Anonymkode: 9028c...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd dyretolk? Kan anbefale Toppen Dyrehealing på facebook eller en som heter Tove Hæbek som også tar forsvinningssaker. Har gått kurs med begge to og de er dyktige.

Anonymkode: e7a55...cee

Nei, det har eg ikkje! Men takk for tipset!!😃

Anonymkode: 4cb50...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, A4-livet skrev:

Min hadde knapt vært borte et døgn før, men så plutselig forsvant den i seks dager i fjor. Kom like plutselig tilbake. Vet også om andre som plutselig har vært borte i to uker. Så alt håp er ikke ute :) 

Takk for motivasjon! Men når din var borte, var den i området eller var den gått heilt vekk?

Anonymkode: 4cb50...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da vel strengt tatt moderatorer sin jobb, er vel en grunn vi har de.

Anonymkode: 9028c...232

Men det er lov for brukere (selvfølgelig feige anonyme) å henge ut bare meg som syndebukk, og ikke de andre som har bemerket akkurat det samme? Jeg har bare én kommentar om denne saken.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts har sikkert skjønt det nå! Irriterer du deg over dialekt så får du rapportere istedet for å sutre 

Anonymkode: 0341e...4ab

Takk for at du «støtte» meg! Skal prøve å skive rettest mogleg!

Anonymkode: 4cb50...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjeme eit innleggj i fra meg der eg prøve så godt som mogleg å itkkje skriva på dialekt. Eg synest sjølv eg klara meg ganske bra. Ka dokker tru?

Anonymkode: 6826f...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for motivasjon! Men når din var borte, var den i området eller var den gått heilt vekk?

Anonymkode: 4cb50...dd4

Aner ikke, var absolutt ingen spor etter han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Arabella skrev:

Men det er lov for brukere (selvfølgelig feige anonyme) å henge ut bare meg som syndebukk, og ikke de andre som har bemerket akkurat det samme? Jeg har bare én kommentar om denne saken.

Morsomt, "feige anonyme" Heter du arabella du da? Uansett så syns jeg vi burde legge denne diskusjonen død nå. Handler om en mann som har mistet sin kjære og da er det ikke rett å krangle og kverulere om feil bruk av ord, herregud da.

Anonymkode: 9028c...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt, "feige anonyme" Heter du arabella du da? Uansett så syns jeg vi burde legge denne diskusjonen død nå. Handler om en mann som har mistet sin kjære og da er det ikke rett å krangle og kverulere om feil bruk av ord, herregud da.

Anonymkode: 9028c...232

Nå tror jeg nok du er i feil tråd. Denne tråden handler om en katt på vidvanke.

Forstår du ikke at nicknavn forbindes med brukere? Anonyme koder må man virkelig ha ekstrem hukommelse for å kunne skille mellom.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, A4-livet skrev:

Aner ikke, var absolutt ingen spor etter han

Ok! Då er det kanskje håp for min lille skatt og!😃

Anonymkode: 4cb50...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎11‎.‎2017 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd dyretolk? Kan anbefale Toppen Dyrehealing på facebook eller en som heter Tove Hæbek som også tar forsvinningssaker. Har gått kurs med begge to og de er dyktige.

Anonymkode: e7a55...cee

Altså... Den høyeste rang innen kvakksalveri i landet, nest etter Visjon Norge må da være denne "profesjonen" her? Det er direkte ufattelig at mennesker som har fått normal sekulær oppdragelse kan i det hele vurdere å dra kortet for å få uttalelser om dyrs tanker, følelser - eller enda bedre - forsvinninger fra denne gjengen. Men det gjør de, kan intervjue dyret ditt pr tlf også, de - og dyretolkene lir av seg noe allmengyldig svada, og soper inn. Burde ikke være lov. Spar pengene, hverken Toppen eller Tove har den fjerneste anelse om hvor katten din er, uansett hvor mange tellerskritt a 80 kr de trenger for å komme i kontakt med dyrets sinn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...