Gå til innhold

Dietplann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker og starte på en diett som slanker vekk fett, spesielt rundt hoftene og beina. problemet er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gjøre det. Jeg vet ikke helt hvilken øvelse jeg skal ta og hvor mye jeg skal trene, og viktigst hva jeg skal spise. Så jeg lurte på om det er en app eller en nettside der det står dag til dag hva jeg trenger å spise og gjøre.

Anonymkode: 8e838...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke punktslanke deg, fett tas fra hele kroppen i et mønster du ikke kan bestemme. Det finnes veldig mange nettsider og apper, i tillegg til bøker, som forteller deg hva (de mener) du bør spise og gjøre. Velg en plan du synes ser ok ut, eller lag ditt eget opplegg. Du kan spise hva du vil, men du må spise mindre (færre kalorier) enn du gjør nå, hvis du er overvektig og vil ned i vekt. Mer aktivitet er bra hvis du er inaktiv. Fysisk aktivitet brenner en del kalorier, om enn lite sammenlignet med hva du kan kutte fra inntaket. Øvelser som aktiverer de aktuelle områdene kan gjøre musklene fastere, men de fjerner ikke fett lokalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...