Gå til innhold

Hva er det styggste noen har sagt til deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du opplevd å bli slengt dritt til av venner, kollegaer eller familie? Hva er da det styggeste du kommer på at noen har sagt eller lagt opp til?

Anonymkode: 0b48b...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg ligner på min mor.. 

Er kun en person som har sagt det i løpet av mitt 36årige liv og det er svigermor. Hun sa det kun for å være slem.

Alle kan se at jeg er min fars datter og jeg ligner ikke på min mor i det hele tatt.

Anonymkode: 23416...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er en overgriper og voldtektsmann. Skjer daglig på dette forumet. I det virkelige liv kan jeg ikke huske noe spesielt stygt som er sagt til meg. Viser vel bare at enkelte KG-kvinner bruker betegnelsene som hersketeknikker når argumentene tar slutt, og det skjer ofte før første ord er formulert. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Calandria skrev:

At jeg skal gå å henge meg, sagt av min far.

Hva faen?! For en type din far er, som kan få seg til å si det om barna sine. Ikke bra i det hele tatt.

Anonymkode: 0b48b...ac7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen?! For en type din far er, som kan få seg til å si det om barna sine. Ikke bra i det hele tatt.

Anonymkode: 0b48b...ac7

Nei, han var ikke god for fem flate øre, håper han ligger og råtner under ei bru, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt mye forskjellig opp gjennom tida. 

At jeg er en følelsesløs isprinsesse, eventuelt en jævla hore eller fitte eller bitch. Broren min pleide å kalle meg stygg i trynet, hva nå enn det betyr. Han har heldigvis vokst fra det. Her om dagen var det noen som ropte jævla hipster etter meg på gata, må innrømme at jeg ble noe fornærma av det, lite som virker så shallow som den stilen. Men jo, jeg har blitt kalt overfladisk også. Det syntes jeg var dårlig gjort. De første skjellsordene er jo de klassiske, men å bli kalt overfladisk eller som eksen min sa egoistisk kjentes mer urettferdig. Jeg blir ofte kalt rar også, men det godtar jeg lett, for det har jeg alltid vært. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt slått av min mor fikk jeg høre at jeg fortjente det og at hun ikke elsket meg, bare ga meg mat fordi hun måtte. 

Ellers har jeg blitt beskyldt for å være paranoid, pingle, syk i hodet og mer til av samme damen.

Anonymkode: 08805...a2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd å bli slengt dritt til av venner, kollegaer eller familie? Hva er da det styggeste du kommer på at noen har sagt eller lagt opp til?

Anonymkode: 0b48b...ac7

"Hadde du levd under krigen ville Hitler sendt deg i gasskammeret". Sånn var det å være av jødisk avstamming, ha brune øyne og helt lyst hår på barneskolen. 

Anonymkode: f14da...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri blitt sagt stygge ting til.

Anonymkode: 64656...2f4

Samm her, blir trist av å høre alle slemme ting folk har sagt til andre. :( Det verste noen har sagt til meg er at jeg har stankelbein og det var ikke akkurat noe å bli veldog vonbroten over...

Anonymkode: a017f...2e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Hadde du levd under krigen ville Hitler sendt deg i gasskammeret". Sånn var det å være av jødisk avstamming, ha brune øyne og helt lyst hår på barneskolen. 

Anonymkode: f14da...598

Hvor i Norge var dette? Helt forferdelig at noen kan få seg til å si noe slikt... :0 

Anonymkode: a017f...2e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Den store feilen med deg, Ullvott, er at du tar alt for gitt». Det ble sagt av en person jeg trodde var en nærmere venn enn han tydeligvis var. En «venn» som forventet at jeg stilte opp for ham i tide og utide, men som ikke gjengjeldte det den ene gangen jeg faktisk trengte det. Det høres jo ganske uskyldig ut, men i en kritisk og sårbar situasjon er det ingen ting som noensinne har såret meg mer eller vært vanskeligere å komme over. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du må regne med at folk får et dårlig inntrykk av deg når du kler deg sånn"... 

Det var virkelig selvtillit boost 

Kler meg helt vanlig..men bruker hijab 

Anonymkode: e3519...277

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Calandria skrev:

At jeg skal gå å henge meg, sagt av min far.

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hadde du levd under krigen ville Hitler sendt deg i gasskammeret". Sånn var det å være av jødisk avstamming, ha brune øyne og helt lyst hår på barneskolen. 

Anonymkode: f14da...598

 

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Ble spurt om jeg ikke burde vært dau snart.

Hvordan kan noen si no slik? Å si noe om at man skulle vært død eller drept er jo helt hinsidig!

Anonymkode: 505cc...360

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Du er et misfoster"

"Du er så stygg at jeg føler trang til å spy bare jeg ser ansiktet ditt"

"Hvorfor ble du født?"

Sagt av min psykopatiske ex...

Anonymkode: 8a213...791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk jeg høre av en random dresskledd mann på Majorstuen t-banestasjon etter jobb: "Hei, jeg ville bare si at du er den styggeste dama jeg har sett og du bør virkelig vurdere å ta selvmord. Hadde jeg gjort om jeg så like jævlig ut som deg." 

Melding på Sukker.no: "Du er så stygg at du bør gjøre verden en tjeneste og ta livet ditt" (første melding uten at jeg hadde skrevet noe spesielt) 

I Spania av en frekk dritt-trønder (håper han får kreft og dør sakte): "Du er så ufattelig stygg, håper du blir gruppevoldtatt av 10 marokkanere. "

Jepp, er en grunn til at jeg hater de fleste norske menn og har utviklet PTSD. Hvis norske menn kontakter meg går jeg inn i en slags psykose, ruller meg sammen og sier bare på repeat "bare slå meg, bare bli ferdig med det". For jeg er så vant til mishandling. Vet ikke hvorfor norske menn er så slemme mot meg. 

Anonymkode: 4e9af...282

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette fikk jeg høre av en random dresskledd mann på Majorstuen t-banestasjon etter jobb: "Hei, jeg ville bare si at du er den styggeste dama jeg har sett og du bør virkelig vurdere å ta selvmord. Hadde jeg gjort om jeg så like jævlig ut som deg." 

Melding på Sukker.no: "Du er så stygg at du bør gjøre verden en tjeneste og ta livet ditt" (første melding uten at jeg hadde skrevet noe spesielt) 

I Spania av en frekk dritt-trønder (håper han får kreft og dør sakte): "Du er så ufattelig stygg, håper du blir gruppevoldtatt av 10 marokkanere. "

Jepp, er en grunn til at jeg hater de fleste norske menn og har utviklet PTSD. Hvis norske menn kontakter meg går jeg inn i en slags psykose, ruller meg sammen og sier bare på repeat "bare slå meg, bare bli ferdig med det". For jeg er så vant til mishandling. Vet ikke hvorfor norske menn er så slemme mot meg. 

Anonymkode: 4e9af...282

Alvorlig?!

Jeg tenker at det må være noe alvorlig i veien med mennesker som sier slikt til folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Du var ikke planlagt, vi hadde nok med to barn. Noe sånt sa faren min når jeg var litt for vill. Kanskje ikke så stygt, men jeg følte meg ikke velkommen. 

Du fortjener å tortureres og brennes. Verden blir bedre uten deg. Sa noen som virkelig hater meg.

Så har jeg fått høre mange skjellsord. Normalt i livet mitt. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...