Gå til innhold

Forslag til sted å fordufte til i julen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Kjetil E skrev:

Mener å ha sett bilder fra blant annet Dubai hvor det faktisk er pyntet til jul. Veldig mange vestlige som bor der, og ikke minst veldig mange vestlige turister.

Hvis TS skal være helt fri for alt som minner om jul. Vil nok valget fort måtte falle på land som Saudi Arabia og Nord Korea. Muslimske og andre ikke kristne land hvor det er mye vestlige turister vil det nok alltid være en del julepynt og slik uansett.

Jeg har aldri vært der i jula, bare tenkte at de ikke feirer jul. Kan jo hende du har rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg har aldri vært der i jula, bare tenkte at de ikke feirer jul. Kan jo hende du har rett

Er nok penga som rår der nede og. Turisme er faktisk viktig i Dubai og da ser man nok litt gjennom fingrene og pynter til jul der og. Bare google Dubai og Christmas så vil du få opp masse bilder av et julepyntet Dubai.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kjetil E skrev:

Mener å ha sett bilder fra blant annet Dubai hvor det faktisk er pyntet til jul. Veldig mange vestlige som bor der, og ikke minst veldig mange vestlige turister.

Hvis TS skal være helt fri for alt som minner om jul. Vil nok valget fort måtte falle på land som Saudi Arabia og Nord Korea. Muslimske og andre ikke kristne land hvor det er mye vestlige turister vil det nok alltid være en del julepynt og slik uansett.

Dubai = dårlig menneskesyn og elendig kvinnesyn. Bør ikke støtte sånne grusomme land. 

Anonymkode: ed386...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dubai = dårlig menneskesyn og elendig kvinnesyn. Bør ikke støtte sånne grusomme land. 

Anonymkode: ed386...cce

Nå var det ikke jeg som foreslo Dubai, tvert imot. Ihvetfall hvis TS skal vekk fra alt som minner om jul. Da må hun til helt andre stater enn Dubai

Kan forøvrig godt tenke meg en tur til Dubai men ikke i jula. Den feires best hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til Playa Del Carmen i Mexico et år. 

Litt julepynt var det, men det så malplassert ut med reinsdyr og nisser under palmene 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...