Gå til innhold

Hvor mange har kjole eller skjørt på seg i dag?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Har selvsagt på meg kjole nå i julen. Blir kjole hver dag til 2 januar.   Litt bukse når en går tur

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i nattkjole som jeg forsatt har på. Så blir det litt enkel kjolevalg  til jeg i 5 tiden tar på kveldens finkjole.Blir vel en halv time med bukse når jeg skal gå meg en luftetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg på meg en beige, litt kort strikkekjole og sorte strømper. Skal antakelig ut etterhvert, da putter jeg på et par jeans under. 

Anonymkode: 1247a...858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i kirka i formiddag, og gikk med kjole da. Nå sitter jeg i ei godt brukt joggebukse og genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som fikk følelsen av at dette er en runketråd fra en liten fetish-fyr??

Anonymkode: da138...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare meg som fikk følelsen av at dette er en runketråd fra en liten fetish-fyr??

Anonymkode: da138...8c7

Ja, trolig bare du. 

Buksedress/jump-suit i går her, men skal ha på den lille sorte (Nelly) når jeg skal på vors og romjulsfest på det lokale hotellet i ettermiddag/kveld. 

Anonymkode: d3fb8...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften hadde jeg på meg en langermet, sort ankellang føløyelskjole. I går ble det en knelang sort kjole fra Hugo Boss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jolene skrev:

Julaften hadde jeg på meg en langermet, sort ankellang føløyelskjole. I går ble det en knelang sort kjole fra Hugo Boss.

kan du vise/linke til bilder av noen av kjolene /antrekkene i blant? fint med inspirasjon, men vanskelig å se for seg :)

Anonymkode: 87bae...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan du vise/linke til bilder av noen av kjolene /antrekkene i blant? fint med inspirasjon, men vanskelig å se for seg :)

Anonymkode: 87bae...f8f

Noe alá dette, og med et enkelt kjede til. Min kjole er vintage, så er ikke eksakt samme kjole. Derimot er det noe i samme gaten :)

TRISTAVELVET-1_2_4ebfa38c-7594-473b-91ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grå kjole og sorte strømper på jobb idag. 

Så fort jeg kom hjem var det av med BHen på med plommefarget kosegenser og sort skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2017 den 21.35, Perelandra skrev:

Jeg var i kirka i formiddag, og gikk med kjole da. Nå sitter jeg i ei godt brukt joggebukse og genser.

Hvorfor tok du av kjolen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...