Gå til innhold

Flere som har reisefeber nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare 13 dager igjen til jeg reiser og jeg er så spent at jeg nesten ikke fungerer i hverdagen. Eneste jeg tenker er "er det ikke ferie snart". Det her er utrolig slitsomt, og tiden går SÅ sakte. 

Dere som skal reise snart, hva gjør dere for å holde ut ventetiden? Føler meg som en 5-åring på julaften.. 

Anonymkode: 75590...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.11.2017 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Lever livet som normalt?

Anonymkode: 5f6cc...c9c

Ja.. men sånn som det er nå så har jeg 0 motivasjon for å gå på jobb, for jeg er så sykt utålmodig. Vil reise NÅ!

Anonymkode: 75590...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har reisefeber så vil du vel ikke reise nå. Reisefeber er vel at man gruer seg til å reise, og at man blir omtrent syk fordi det er "skummelt"...

Anonymkode: c8b40...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Reisefeber handler om at man er oppspilt over tanken på å reise. Det betyr ikke nødvendigvis at man gruer seg eller at man synes det er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har skikkelig reisefeber, reiser den 26.12. Gleder meg masse. Når jeg ikke er på jobb eller har andre ting å gjøre, planlegger jeg ferien. ;) Gleder meg! :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener, slik følte jeg når jeg skulle til USA for første gang :) Men jeg fortsetter å leve livet, ellers googlet jeg noen ganger hva jeg kan gjøre for å bli enda mer spent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...