Gå til innhold

Hei! jeg er en 22 år gammel gutt som ser etter vennskap


Innlandsmannen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en 22 år gammel gutt uten vennskap og kunne tenkt meg å fått en venn eller to, kjønn spiller ingen rolle for meg. Jeg er blid og positiv til det meste, sjelden sur men kan bli det en sjelden gang. Jeg har billappen og bil og trives endel langs veien, men også utenfor allfarvei. Sykling og friluftsliv er jeg glad i, men det blir dessverre litt lite av det da jeg ikke har noen å være sammen med og dele opplevelser med. Blir da sittende mye inne og glo i en data og TV skjerm som i lengden blir utrolig kjedelig. Er også veldig glad i dyr, har en katt og har veldig lyst på hund. Har vært lite sosial i barndommen og oppveksten men er blitt en del mer sosial nå den siste tiden, så nå sitter jeg her uten venner pga min lite sosialhet som ungdom. Ellers er jeg helt funksjonsfrisk og klar til det meste om det er en mulig fremtidig venn her som har en annen interesse enn meg akkuratt nå så er jeg åpen for å være med på det om han eller hun ønsker det :)  alder er ikke så veldig viktig for Meg, men fint om aldersforskjellen ikke blir så altfor stor, alt fra mellom 18-30 går helt greit for meg.

Hvis det er mer du vil vite om meg eller bli bedre kjent så ikke nøl med å ta kontakt, jeg biter ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Hallo me kan gjerne snakkast på melding . Forhåpentligvis verdts betre kjent og så Finns på aktiviteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 20.42, Silje1 skrev:

Blir gjerne kjent :) Hvor hører du til?

Litt usikker om svaret var til meg eller trådstarter. (Innbilsk , nei) . Eg skulle håpe svaret var til meg. Eg holder til på Austlandet Drammen pr dags dato skal nermare Oslo etter kvart. Gutt 24 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...