Gå til innhold

Invitasjoner -når man skal ha et utenlandsbryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har tips til hva som BØR og MÅ være med i invitasjonen til et utenlandsbryllup? Hvilken info skulle du likt å få hvis du ble invitert?

:) 

Anonymkode: c402c...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville lagt ved et vedlegg med info om hvordan man kan komme seg dit (båt, tog, fly), hvordan man kan komme seg til hotellet, hvilket hotell dere anbefaler å bo på (og dere bør prøve å få i stand en avtale med et hotell om rabatterte priser for gjestene deres), litt om klima (hvor varmt er det der, kjipt å tilbringe et helt bryllup i ullbunad om det er 35 grader liksom...). 

Jeg ville også tatt med at dere ikke ønsker gaver. Det er dyrt nok for gjestene som det er, da er det greit å opplyse om at gaver ikke forventes i tillegg. 

Anonymkode: 4dde1...60b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å ha en FB-side eller hjemmeside i tillegg til invitasjonen. Det vil nok alltid bli en del spørsmål etc, så greit å ha det samlet slik at vi slipper å svare på det samme flere ganger.:)

Anonymkode: c402c...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sendte ut vanlige invitasjoner i ekstra god tid i forveien (sendte vel ut tidlig januar, gifta oss seint i august). Sendte så ut sms med info om reise, overnatting og annet praktisk informasjon. Men nå var bare halve gjestelisten tilreisende da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...