Gå til innhold

Gifter meg om 2 måneder, venter barn med en annen mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror 3 barnsmødre har såpass lite privatliv at det skal vanskelig gjøres å være utro selv for dem av det som ønsker det. 

Anonymkode: 4b06f...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Coolaid skrev:

Hvordan fikk du tid til å ha sex med en annen mann når du har 3 barn, mann og et liv ellers? 

Barn i barnehage og mann i jobb? Man finner stort sett tid til alt, bare man vil det nok😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Tror nok virkelig ikke du får fortalt dette her på en så skånsom måte at han ho skal gifte seg med om 2(!) mnd er gravid med en annen mann.... Og i tillegg ikke sagt det før nå...

Si alt til han, la han bestemme hva som vil skje. Men er han smart, så går han før det bryllupet her blir noe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 07/11/2017 at 7:28 PM, AnonymBruker said:

Jeg har kommet til å gifte meg og holdt kjeft.. 

Anonymkode: 47ae6...447

Dersom du er overbevist om at han aldri kommer til å fatte mistanke, sier jeg bare GO FOR IT! Dere er tydeligvis fortsatt veldig glade i værandre og vil skape en familie sammen. Hvis han aldri finner ut av det, hvilken skade har i så fall skjedd?

Anonymkode: 7729a...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er så sikker på at det ikke er din manns barn, hadde dere vel ikke sex i dagene rett før og rett etter unnfangelsen da? Og da kan din mann også regne seg frem til at det er noe som ikke stemmer...

Anonymkode: 6e2c7...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er så sikker på at det ikke er din manns barn, hadde dere vel ikke sex i dagene rett før og rett etter unnfangelsen da? Og da kan din mann også regne seg frem til at det er noe som ikke stemmer...

Anonymkode: 6e2c7...de7

Mnja...
Enkelte menn er stokk dum :skratte: 

En kompis av meg, jeg måtte  forklare han at han umulig kunne være pappaen til sin "førstefødte" x) 

Han hadde vært nesten 6mnd borte fra dama (jobb) og kom hjem til ei som var ca 4mnd på vei..
Hun fortalte at det var hans og han trodde på henne x) 

Han trodde forresten ikke på meg, anklaget meg for å ødelegge for de...Gikk 3 år før han forsto at barnet ikke var hans og krevde DNA test :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du er overbevist om at han aldri kommer til å fatte mistanke, sier jeg bare GO FOR IT! Dere er tydeligvis fortsatt veldig glade i værandre og vil skape en familie sammen. Hvis han aldri finner ut av det, hvilken skade har i så fall skjedd?

Anonymkode: 7729a...06b

håper virkelig ikke det finnes mange kvinner der ute med samme tankegang som deg . Det ts holder på med værre enn overgrep

Anonymkode: 05ae6...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...