Gå til innhold

Gifter meg om 2 måneder, venter barn med en annen mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ekstremt dårlig samvittighet, har tre barn fra før med min nåværende mann. Vi gifter oss om 2 måneder og er 3 måneder på vei med barn nummer 4. Mannen min tror dette er hannes barn, men det er nok dessverre ikke slik. 

Jeg må få fortalt dette til han. Noen som har noen tips for å fortelle dette på en så skånsom måte som mulig? 

Anonymkode: a5ad8...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordne opp i det. Bli ferdig med det. Gå videre med livet. 

Tenk på barnet. 

Anonymkode: c2808...c75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har du latt ting gå så langt? Du må fortelle han det, det kommer nok til å være knusende for han, men han fortjener å vite hva som skjer. Utroskap er ett svik, men å gifte deg med han og få han til å oppdra noen andre sitt barn er enda verre.

Og den biologiske faren fortjener også å vite at du venter hans barn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du gjør klokt i å avlyse bryllupet før du sier det. For han vil neppe gifte seg. 

Anonymkode: 1c342...f27

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen skånsom måte å gjøre dette på. Du må sette den ned med han en kveld etter at barna har lagt seg og fortelle han alt, og være klar og åpen for å svare på spørsmål om han skulle ha det. Det blir nok et tøff tid i møte for dere begge, men det er det eneste riktige å gjøre nå. Er du sikker på at det ikke er hans barn da? 

Anonymkode: dd728...0ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skynd deg og avlys bryllupet så du ikke ender opp med å ødelegge for en haug med mennesker som bruker tid og penger på å komme!

Anonymkode: e8781...f43

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forgjeves å grave etter skånsomme måter å fortelle dette på. Her er det bare å gjøre det rette og få det ut så fort som mulig. Stakkars mann, og stakkars barn.

Anonymkode: b419d...0ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor anbefaler noen av dere abort? Om hun ikke har tatt abort så ønsker hun vel å beholde, og da syns jeg det er direkte frekt å anbefale abort uansett hva dere måtte mene om unnfangelsen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager...Men jeg håper mannen din dropper bryllupet og forlater deg.
Utroskap er noe av det verste jeg vet.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Elliespelli skrev:

Hvorfor anbefaler noen av dere abort? Om hun ikke har tatt abort så ønsker hun vel å beholde, og da syns jeg det er direkte frekt å anbefale abort uansett hva dere måtte mene om unnfangelsen.

Ja, da vet hun jo hva som kommer til å skje:) Helt sikkert verdt det, da hun har latt det gå så langt..

Du får ha lykke til som alenemor til babyen, TS. De andre barna vil nok tenke sitt og ta avstand fra den som ødela ekteskapet.

 

Anonymkode: f655f...028

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da vet hun jo hva som kommer til å skje:) Helt sikkert verdt det, da hun har latt det gå så langt..

Du får ha lykke til som alenemor til babyen, TS. De andre barna vil nok tenke sitt og ta avstand fra den som ødela ekteskapet.

 

Anonymkode: f655f...028

Vil tro at TS vet hva konsekvensen vil bli, det er nok derfor hun har ventet så alt for lenge. Men uansett hva som skjer så håper jeg at de voksne blir å skjerme ungene mest mulig. Sviket har skjedd, nå må hun prøve å ordne opp det som hun har ødelagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Coolaid skrev:

Hvordan fikk du tid til å ha sex med en annen mann når du har 3 barn, mann og et liv ellers? 

Akkurat det lurte jeg også på.

 

Anonymkode: 719fd...f5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg har ekstremt dårlig samvittighet, har tre barn fra før med min nåværende mann. Vi gifter oss om 2 måneder og er 3 måneder på vei med barn nummer 4. Mannen min tror dette er hannes barn, men det er nok dessverre ikke slik. 

Jeg må få fortalt dette til han. Noen som har noen tips for å fortelle dette på en så skånsom måte som mulig? 

Anonymkode: a5ad8...6b8

Hvordan har du klart å rote deg oppi dette? Herregud altså! Det finnes ingen skånsom måte å si dette på. Fortell alt til samboeren din når barna sover. Ikke forvent bryllup i hvert fall..

Er du 100% sikker på at barnet ikke er hans? Hvis du ikke er helt sikker, så må jo han og han andre ta farskapstest. Og han som muligens er far, må få vite om dette. 

En ting er sikkert. Du har ødelagt veldig mye for deg selv. Lykke til sier nå jeg..!  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med mindre den ekte barnefaren hadde en annen etnisitet eller noe så tror jeg faktisk at jeg ikke hadde sagt noe.

(når det er sagt hadde jeg nok heller ikke beholdt barnet hvis det var tvil om farskapet)

Anonymkode: 03b2f...66e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...