Gå til innhold

Annais


Bambi1995

Anbefalte innlegg

Tanker om Anna Edwin? Personlig digger jeg henne, en av de få bloggerne jeg har fulgt fast i flere år. Jordnær jente, tar seg selv veldig uhøytidelig, morsom and the list goes on :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker jeg så henne på Hovefestivalen, og hun er virkelig utrolig pen! Leser ikke bloggen hennes lenger, men liker henne godt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en jordnær og laidback jente som ikke tar seg selv høytidelig. Jeg liker henne veldig godt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Vil gi Anna kred for innlegget hun la ut i går om navn på ei spilleliste. Måten hun sier unnskyld, og hvordan hun svarer de som sier "Herregud, ingen grunn til å bli krenka, du trenger ikke si unnskyld" på i kommentarfeltet er veldig voksent og reflektert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, tsarsar skrev:

Vil gi Anna kred for innlegget hun la ut i går om navn på ei spilleliste. Måten hun sier unnskyld, og hvordan hun svarer de som sier "Herregud, ingen grunn til å bli krenka, du trenger ikke si unnskyld" på i kommentarfeltet er veldig voksent og reflektert. 

Veldig fint innlegg! Her er det mange bloggere (og andre forsåvidt) som kan ta lærdom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...