Gå til innhold

teori. Hvor mange feil øvde du til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange ganger øvde dere med bestått og feil på teori?

Jeg har pugga litt på teori til lappen, har ca 4 feil noen ganger og 7 feil andre ganger, men består alltid på teoritentamen.

11 bestått etter hverandre nå. 
Noen som har fått mye feil på teoritentamen men likevel bestått på teoriprøven?

Anonymkode: b1ec6...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øvde ikke på noe. Dro til trafikkstasjonen, gjorde unna teori med bestått, og kjøring bestått. Men jeg gikk på teorikurs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tdm900 skrev:

Øvde ikke på noe. Dro til trafikkstasjonen, gjorde unna teori med bestått, og kjøring bestått. Men jeg gikk på teorikurs

Besto du på første forsøk? Var du på teorikurs en gang eller flere ganger?

Anonymkode: b1ec6...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På teoritentamen prøvde jeg meg sikkert 60-70 om ikke flere ganger, besto aldri. Hadde ofte 8 feil, men varierte mellom 9-15 feil ellers.

Brukte to forsøk på teoriprøven, strøk på første forsøk med 1 feil, det var surt, men besto heldigvis på andre forsøk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok prøven i fjor sommer, mye enklere enn Teoritentamen. Jeg ga egentlig litt opp på appen da jeg fikk de samme spørsmålene igjen og igjen.

På prøven gjorde jeg unna det jeg var sikker på, hadde da igjen rundt 7 spørsmål. Svarte feil på mye som hadde med lys å gjøre, endte med 4 feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rundt 5-6 feil på teoritentamten før jeg tok teoriprøven. Fikk 7 feil på teorien, som er maks antall feil man kan ha. 

Anonymkode: cc9f7...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde vel rundt 40 prøver på Teoritentamen, og besto de 30 siste med fem feil eller mindre. Tok teorien og besto med en feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen heksekunst, det er bare å lese gjennom bøkene grundig + repetere litt. Jeg måtte ta et bortkastet teorikurs, og så var det prøva: feilfritt. Men kjøreturen var jeg nervøs for!

Anonymkode: 868aa...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2017 den 12.32, Pinguu skrev:

På teoritentamen prøvde jeg meg sikkert 60-70 om ikke flere ganger, besto aldri. Hadde ofte 8 feil, men varierte mellom 9-15 feil ellers.

Brukte to forsøk på teoriprøven, strøk på første forsøk med 1 feil, det var surt, men besto heldigvis på andre forsøk.  

Leste du mye i boka?

Anonymkode: cb01a...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte å lese på en side noen ganger. Du må selv tenke ut i hvilke situasjon er det du ikke forstår godt nok. Stod på 1. forsøk med bare 2 feil.

Anonymkode: e70b1...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken teoribok er best? Har hørt om en annen bok enn « Veien til førerkortet «, men har dessverre glemt tittelen på denne. 

Anonymkode: 56965...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes denne testen tilgjengelig på nett så en kan forsøke seg? 

Anonymkode: c9dfc...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen utallige ganger, og tok teoriprøven etter jeg hadde fått 0-4 feil flere titalls ganger. De siste gangene fikk jeg 0-3 feil stort sett. Fikk 2 feil på teoriprøven. 

Anonymkode: bd7e7...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta teorien nå i dag. Ønsk meg lykketil, stryker sikkert... 

Anonymkode: cb01a...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste ikke. Hadde som mål å bestå uten å bruke så mye tid, men så heller ta frem boka å lese om det ikke gikk. Besto såvidt på første forsøk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tentamen besto jeg alltid med få feil. Første gang jeg gikk opp på ordentlig fikk jeg 8 feil. Øvde noen måneder til og besto med 2 feil.

Anonymkode: 07784...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...