Gå til innhold

OSLO: Felles KG-treff


Carefree

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, sommergutten skrev:

da blir jeg ikke me

Du er ny her så er nok ingen som misliker deg, det er vanlig når man har vært veldig aktiv på et forum lenge at man er mislikt av noen og likt av andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, sommergutten skrev:

jeg er gammel her, ha r snart 200 svar

Ja ser det nå at du har vært her i hele 22 timer, mye som har skjedd siden du først ble medlem her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, Winza skrev:

Den må jeg få meg:fnise: Har litt for kort hår (ikke helt ned til skuldrene på det lengste) og for mørkt (mørkebrunt) til å bruke mitt eget hår. Klarer nok å gjemme det under parykken :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
17 minutter siden, sommergutten skrev:

få deg lenger hår, få slik som på bilde :P

Hadde det bare ligget så slett som det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
15 minutter siden, sommergutten skrev:

tynne det ut da

Jeg hadde bare sett enda mer skummel ut enn det jeg gjør:fnise: Håret er ikke for tykt men litt fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg hadde bare sett enda mer skummel ut enn det jeg gjør:fnise: Håret er ikke for tykt men litt fall. 

Ville den blitt slik som med han fyren her?

96100201-14CB-465B-B00B-8B21D7C349CF.jpeg.83bbd479d4ad0fb52d890bb8b722e550.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er interessert i eit KG-treff. :)

Men det hadde vore best å hatt eit treff på sommaren. Resten av året studerar eg i utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er først og fremst å vite hvem som har lyst og garantert møter opp, deretter kan vi avtale dato, tid og sted.

Personlig stresser jeg ikke med å få til selve treffet, bare få nok engasjement rundt det. Jeg ser for meg et på nyåret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, Winza skrev:

Ville den blitt slik som med han fyren her?

96100201-14CB-465B-B00B-8B21D7C349CF.jpeg.83bbd479d4ad0fb52d890bb8b722e550.jpeg

Ikke så ulik frisyren når jeg står opp det der:fnise:, litt lengre og mørkere. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre ikke det er så lurt at du deltar på dette forum-treffet, Sommergutten. Slik du har oppført deg tror jeg nok ikke det blir så hyggelig for noen når man skal avdekke hvem som er bak nicket. Uansett er dette treffet i Oslo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådtittel oppdatert til at det er i Oslo.

Hvilken måned på begynnelsen av året passer for de fleste? Det er selvfølgelig mulig å ha treff senere utpå 2018 også, i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er en bra plass å ha det i for mange :) Jeg bor i Ålesund men kunne lett reist på besøk til mamma i Lillestrøm og dra til Oslo på et treff, om jeg tør er noe annet :laugh: Er som sagt redd noen av de brukerne som ikke liker meg skal være der :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, helene36 skrev:

Jeg er helt ny men får nesten litt inntrykk av at det er mange slemme mennesker her :klo:

Men enda flere hyggeligere mennesker :) Det er tryggest å henge på sosial prat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎11‎.‎2017 den 16.46, EvaLena skrev:

Jeg skulle gjerne vært med på ett treff, men mangler rustning. Noe jeg helt klart trur jeg vil få godt brukt for 😊

Ha ha..... det trenger du sikkert IKKE men... Kunne egentlig tenkt meg å være med jeg også, men jeg har jo skrevet om SÅ mye kinky og "flaue" ting (mobbegrunnlag) her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...