Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Les på Fb siden deres da, det er det som er underholdning. Det er et ungt par som har startet en bedrift, og ingen helt forstår hva de egentlig gjør.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kikket på både hjemmeside og Facebookside. Sitter fortsatt her som et stort ❓❓❓❓❓❓  Skjønner ikke hvilken kompetanse paret har som gjør at noen skal betale for å få gå på kurs med dem eller bruke dem som konsulenter🤔

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det heller ingen andre som skjønner. Se også på youtube videoene deres, de har ikke mye innlevelse

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Bra den forrige tråden ble slettet og det bør denne også bli. De er helt tydelig ruset og burde ikke få oppmerksomhet på det de driver med, selv om det er det de ønsker. "Kursene" er svinedyre og består av at de to holder "foredrag" om sine (tragiske?) liv. Kudos for at de prøver seg, men stakkars dem som melder seg på økonomikurs eller inspirasjonskurs holdt av Your Mind AS, der er det nok ikke mye å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke noe om at folk har gått på disse møtene, eller brukt de til partyfiksing eller noe. Hvordan tjener de egentlig penger?

De er forresten ikke ruset. Han bruker noe medisiner pga en ulykke, derfor snakker han litt tregt (det skrev de på fb)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg finner ikke noe om at folk har gått på disse møtene, eller brukt de til partyfiksing eller noe. Hvordan tjener de egentlig penger?

De er forresten ikke ruset. Han bruker noe medisiner pga en ulykke, derfor snakker han litt tregt (det skrev de på fb)

Medisiner kan gi rus, særlig hvis det ikke er dosert tilfredsstillende. 

Det er tydelig forskjell på hennes talemåte/tempo i ulike videoer, og også om man sammenligner med da hun var med på Hellstrøm rydder opp hjemme. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Jeg finner ikke noe om at folk har gått på disse møtene, eller brukt de til partyfiksing eller noe. Hvordan tjener de egentlig penger?

De er forresten ikke ruset. Han bruker noe medisiner pga en ulykke, derfor snakker han litt tregt (det skrev de på fb)

De sier at de er under NAV. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nesten lyst til å ta en for laget og dra på kurs med dem bare for å finne ut av hva i alle dager de driver på med 😂 Jeg holder en knap på Forever Living.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

Jeg har nesten lyst til å ta en for laget og dra på kurs med dem bare for å finne ut av hva i alle dager de driver på med 😂 Jeg holder en knap på Forever Living.

Ja, vær så snill! Vi kan kjøre Vipps-kronerulling her på KG for å dekke kursavgift om du drar og kommer med en saftig rapport! 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...