Gå til innhold

Venninne som sender lettkledde bilder til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg har ei venninne som driver og snapper lettkledde bilder til kjæresten min. Det er ikke seksuelle bilder, men bilder der hun "tilfeldigvis" bare har på seg BH, for eksempel. Det er ikke bare kjæresten min som får bildene. Jeg er ikke sur, men synes jo det er veldig merkelig av henne. Jeg hadde ikke funnet på å gjort det samme om hun hadde kjæreste, for eksempel. Bør jeg reagere på det, eller skal jeg la det gå? 

Anonymkode: 0a668...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde spurt henne, kanskje det har en naturlig forklaring? 
Jeg hadde sagt i fra til denne venninnen. 

Anonymkode: e9de5...f9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt innafor å reagere på. Kleint.

Anonymkode: c11f4...b01

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anthrax skrev:

Eeeeh, hadde sagt klart ifra. Hva sier typen om dette?

Han synes det er en merkelig ting å gjøre han også, og noen ganger har hun vært så "på" med å sende bilder at vi har sittet der en halvtime i strekk og bare rynka på nesa sammen. Han holder en høflig tone med henne ellers, men han svarer ikke på de snappene der hun sitter halvnaken.

Anonymkode: 0a668...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Say what? 

Utrolig spesielt og ikke minst flaut! For henne altså! Synes absolutt du skal gi beskjed om at det er upassende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthrax
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han synes det er en merkelig ting å gjøre han også, og noen ganger har hun vært så "på" med å sende bilder at vi har sittet der en halvtime i strekk og bare rynka på nesa sammen. Han holder en høflig tone med henne ellers, men han svarer ikke på de snappene der hun sitter halvnaken.

Anonymkode: 0a668...4c4

Hvorfor har ikke han sagt ifra om at han syns det er upassende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anthrax skrev:

Hvorfor har ikke han sagt ifra om at han syns det er upassende?

Det vet jeg ikke, men kjenner jeg han rett så er ikke det noe han gidder å bry seg med å gjøre.

Anonymkode: 0a668...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor seksualliserer dere henne? Pupper er ikke annerledes enn menn i bar overkropp. Dere er så utrolig hyklerske. På en side mener dere pupper og kløft ikke har noe med sex å gjøre, og at menn ikke skal glo når dere går slik offentlig, på den andre siden er det nettopp seksuelt når deres egen partner får bildet av dette fra en annen kvinne?

Anonymkode: a175a...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthrax
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke, men kjenner jeg han rett så er ikke det noe han gidder å bry seg med å gjøre.

Anonymkode: 0a668...4c4

Han må si ifra til denne venninna at dette ikke er greit. Hvis du kommer løpende og kjefter på henne, vil hun nok tenke at typen faktisk liker det og kan fortsette i skjul. He needs to grow a pair.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor seksualliserer dere henne? Pupper er ikke annerledes enn menn i bar overkropp. Dere er så utrolig hyklerske. På en side mener dere pupper og kløft ikke har noe med sex å gjøre, og at menn ikke skal glo når dere går slik offentlig, på den andre siden er det nettopp seksuelt når deres egen partner får bildet av dette fra en annen kvinne?

Anonymkode: a175a...dc7

For å si det sånn tror ikke jeg typen min hadde vært så happy om jeg fikk snap av en mann i baris der brystet var midtpunktet heller akkurat.

Anonymkode: 0a668...4c4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn tror ikke jeg typen min hadde vært så happy om jeg fikk snap av en mann i baris der brystet var midtpunktet heller akkurat.

Anonymkode: 0a668...4c4

Ts har ikke sagt noe om at puppene var midtpunktet. 

Anonymkode: a175a...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses. Har hun mangel på sosiale antenner? Alle vet vel det at man ikke sender sexy eller lettkledde bilder til venninnens kjæreste? Konfronter å si du synes det er merkelig og totalt upassende. Og ikke minst hvorfor?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts har ikke sagt noe om at puppene var midtpunktet. 

Anonymkode: a175a...dc7

Jeg er ts.

Anonymkode: 0a668...4c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har seg sånn at jeg har ei venninne som driver og snapper lettkledde bilder til kjæresten min. Det er ikke seksuelle bilder, men bilder der hun "tilfeldigvis" bare har på seg BH, for eksempel. Det er ikke bare kjæresten min som får bildene. Jeg er ikke sur, men synes jo det er veldig merkelig av henne. Jeg hadde ikke funnet på å gjort det samme om hun hadde kjæreste, for eksempel. Bør jeg reagere på det, eller skal jeg la det gå? 

Anonymkode: 0a668...4c4

Dette har ingenting med noen av dere som får meldingene. Dette har med at venninnen din skriker bekreftelse etter oppmerksomhet. Det stikker dypere enn at hun er grenseløs. Hvorfor kutter dere ikke bare ut snap først som sist - det suger jo bigtime anyways.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...