Gå til innhold

Pappahjerte


Gjest Solstråletårer

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer

Altså  mannen er en god far uten tvil. Men føler at han er så "se på jeg jeg gjør alt rett" . Att han levet et helt perfekt liv og gjør det alt rett.  Mens vi andre vi gjør ting heeelt feil. Han har noen bra innlegg på bloggen. Men jeg får lissom moral og lærepenge opp i halsen.  Er det bare meg som føler sånn. Kan jo hende at jeg gjør alt feil. 

Endret av Solstråletårer
Jævla autokorrekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at han kan være i overkant moraliserende, men samtidig er barna hans fortsatt veldig små, ingen av dem er skolebarn, og jeg synes innleggene hans bærer preg av nettopp det. Det er virkelig ikke vanskelig å holde små barn unna godteri på Halloween, men å stå der med en 8-åring som vet at alle andre i klassen skal gå knask eller knep er noe helt annet. Er det så viktig å unngå at barnet spiser godteri på en ukedag at det er verdt å nekte barnet å delta på det som for dem oppleves som en viktig sosial anledning? Og hvor skadelig er det egentlig å spise seg stappmett på godteri på Halloween? Barnehagebarn er enkle å oppdra, de er i langt mindre grad påvirket av venner og omverdenen. De lever i en boble som foreldrene har skapt, men det skjønner man gjerne ikke før man er ute av den boblen. Jeg tror nok han endrer syn på en god del ting ettersom barna hans blir eldre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært Halloween hver uke så hadde jeg forstått hysteriet rundt godteriet men en dag året er ikke akkurat det store problemet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha... Bare vent, sier jeg... Helt enig, å oppdra barnehagebarn som man bare kan løfte rundt og plassere og bestemme over er bit av kake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, goldlion skrev:

Den bloggen er så kjedelig at jeg gjesper av å tenke på den...

Enig. Kjedelig å følge han og kona på Bloggerne og :Gjesp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...