Gå til innhold

Farmen på tvers av sesongene


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Gregor Clegane

Tenkte at det kunne vært fint med en slags samletråd, hvor vi kunne diskutere og mimre litt over Farmen og alle deltakerne som har vært med. Da kan jo alle eventuelle spørsmål vedrørende tidligere sesonger også stilles her, så tråden som omhandler årets sesong blir mer oversiktlig.

God fornøyelse! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gaute før og nå. 

Er det noen som husker hvordan han var som deltaker? Jeg så den første sesongen selv, men jeg var bare 11 år, så det var sikkert en del ting jeg ikke fikk meg. Jeg synes å huske at Gaute egentlig var ganske sleip, og ikke så godt likt. Husker jeg feil?

4db6a54428e5b533edc8ef0fde779251.jpg

Anonymkode: d5b8f...d39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane
18 timer siden, ninab82 skrev:

Var det ikke vanlig med en relasjon mellom to deltagere før? 

Jo. Ofte var det f. eks søsken, ektefeller eller barn/forelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Noen som husker antikkhandleren Hugo Fiksdal? Det var en artig deltaker på Farmen.

Hugo Fiksdal er en hedersmann!

Anonymkode: 1d819...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Gaute før og nå. 

Er det noen som husker hvordan han var som deltaker? Jeg så den første sesongen selv, men jeg var bare 11 år, så det var sikkert en del ting jeg ikke fikk meg. Jeg synes å huske at Gaute egentlig var ganske sleip, og ikke så godt likt. Husker jeg feil?

4db6a54428e5b533edc8ef0fde779251.jpg

Anonymkode: d5b8f...d39

Kliss lik Kjartan Salvesen!

Anonymkode: 1d819...d31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sluttet å følge med på Farmen, for fleire sesonger siden. De første par sesongene var greie nok, men TV 2 har jo begynt å spy ut ett par sesonger i året. Så jeg har iallefsll gått lei av dette programmet.   

Nå forsøker vel produsentene å få til mest mulig dramatikk og krangling, fordi de tror at progrsmmet blir mer spennende og "underholdende" da. For ikke å glemme all selvdiggingen fra programlederen...   

Anonymkode: 7361d...a3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk sluttet å følge med på Farmen, for fleire sesonger siden. De første par sesongene var greie nok, men TV 2 har jo begynt å spy ut ett par sesonger i året. Så jeg har iallefsll gått lei av dette programmet.   

Nå forsøker vel produsentene å få til mest mulig dramatikk og krangling, fordi de tror at progrsmmet blir mer spennende og "underholdende" da. For ikke å glemme all selvdiggingen fra programlederen...   

Anonymkode: 7361d...a3f

Du virker da relativt oppdatert? :)

Anonymkode: 3e9ac...ff3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Du virker da relativt oppdatert? :)

 Anonymkode: 3e9ac...ff3

Det står stadig vekk noe hos forskjellige nettaviser, så leser en del overskrifter når jeg scroller nedover avisene... 

I tillegg driver TV 2 selvfølgelig massiv egen-reklame, men noe annet er kanskje ikke å regne med fra den kanten? Så hver gang jeg ser på ett eller annet TV-program (eller nyhetene) hos en av TV2-kanalene, så kommer det veldig ofte noen innslag som viser hva som skjer hos Farmen...    

Anonymkode: 7361d...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk sluttet å følge med på Farmen, for fleire sesonger siden. De første par sesongene var greie nok, men TV 2 har jo begynt å spy ut ett par sesonger i året. Så jeg har iallefsll gått lei av dette programmet.   

Nå forsøker vel produsentene å få til mest mulig dramatikk og krangling, fordi de tror at progrsmmet blir mer spennende og "underholdende" da. For ikke å glemme all selvdiggingen fra programlederen...   

Anonymkode: 7361d...a3f

Farmen er bedre enn noensinne nå!

Anonymkode: 18929...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Farmen er bedre enn noensinne nå!

 Anonymkode: 18929...e5a

 Hva er det egentlig som gjør Farmen så bra nå da? :P    

Anonymkode: 7361d...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står stadig vekk noe hos forskjellige nettaviser, så leser en del overskrifter når jeg scroller nedover avisene... 

I tillegg driver TV 2 selvfølgelig massiv egen-reklame, men noe annet er kanskje ikke å regne med fra den kanten? Så hver gang jeg ser på ett eller annet TV-program (eller nyhetene) hos en av TV2-kanalene, så kommer det veldig ofte noen innslag som viser hva som skjer hos Farmen...    

Anonymkode: 7361d...a3f

Haha, du følger garantert med. Avslørt så det holder!

Anonymkode: 1d819...d31

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hva er det egentlig som gjør Farmen så bra nå da? :P    

Anonymkode: 7361d...a3f

Masse drama og action 😀

Anonymkode: 18929...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, du følger garantert med. Avslørt så det holder!

Anonymkode: 1d819...d31

Hehe 🤪🤪🤪

Anonymkode: 18929...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk sluttet å følge med på Farmen, for fleire sesonger siden. De første par sesongene var greie nok, men TV 2 har jo begynt å spy ut ett par sesonger i året. Så jeg har iallefsll gått lei av dette programmet.   

Nå forsøker vel produsentene å få til mest mulig dramatikk og krangling, fordi de tror at progrsmmet blir mer spennende og "underholdende" da. For ikke å glemme all selvdiggingen fra programlederen...   

Anonymkode: 7361d...a3f

Haha... du jo ikke følge med på både Farmen kjendis og den vanlige utgaven :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...