Gå til innhold

Dokumentaren til Demi Lovato. Anbefaler alle å se den


smalls

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett den ferdige. Det var en fin og sterk dokumentar Kjente meg litt igjen av noe av det. Fikk faktisk litt tårer i øynene. Jeg synes det er tøft av henne å stå frem med dette. Trist hvordan mange barnestjerner ender opp med dop og alkohol problemer. Jeg liker Demi veldig godt :) 

 

Endret av smalls
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Willow

Har aldri fulgt noe særlig med på henne. Hadde hørt et par sanger fra før og visste hun var talentfull, men det var det. Etter å ha sett denne fikk jeg virkelig sansen for henne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den for et par dager siden. Visste ikke at hun hadde slitt så mye :ohmy: Hun er veldig talentfull og så vakker. Hun virker veldig ålreit. Håper mobberne sitter med en vond smak i munnen og skammer seg. Å be noen om å drepe seg selv er helt forkastelig! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

Jeg så den for et par dager siden. Visste ikke at hun hadde slitt så mye :ohmy: Hun er veldig talentfull og så vakker. Hun virker veldig ålreit. Håper mobberne sitter med en vond smak i munnen og skammer seg. Å be noen om å drepe seg selv er helt forkastelig! 

En helt forferdelig ting å si, men hun begynte som barnestjerne. Tipper det var mye sjalusi inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en fin dokumentar, absolutt en bra start for youtube sin egen filmsatsning. Synes kanskje ikke de gikk så veldig i dybden på dopproblemene, skulle gjerne ønske man fikk vite litt mer, men det er helt sikkert fordi jeg selv er nysgjerrig. Alt i alt en bra dokumentar, synes Demi virker veldig ekte og jordnær. Ikke minst har hun en fantastisk stemme!

Endret av halvehimmelen
skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, halvehimmelen skrev:

Synes det var en fin dokumentar, absolutt en bra start for youtube sin egen filmsatsning. Synes kanskje ikke de gikk så veldig i dybden på dropproblemene, skulle gjerne ønske man fikk vite litt mer, men det er helt sikkert fordi jeg selv er nysgjerrig. Alt i alt en bra dokumentar, synes Demi virker veldig ekte og jordnær. Ikke minst har hun en fantastisk stemme!

Enig. Kunne godt ønske vi fikk vite mer om rusproblemene og sånn, men kan være det ikke var plass til mer? Er vel kanskje en grense på hvor mye man får med i en dokumentar. Jeg vet ikke, men det er utrolig bra hun snudd det om. Det må være tøft å bli kjendis når man er så ung og det store presset som følger med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke forventet å reagere så sterkt på denne. Må ha vært utrolig vanskelig å håndtere alt dette i ung alder, og rusen ble sikkert en enkel utvei. 

Demi har vært en inspirasjon for meg i mange år, og det høres kanskje rart ut, men hun står kanskje enda sterkere nå. 

Endret av Speedmaster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dokumentaren og flere intervju med henne, men mange av disse «hjertefølte» problemene har blitt brukt som pr i forbindelser med slipp av sanger og det gir litt bismak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Hun holdt på stryke med i natt av overdose. Flott og flink dame. Håper hun blir frisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 23.32, Xstrella skrev:

Hun holdt på stryke med i natt av overdose. Flott og flink dame. Håper hun blir frisk.

Synd at hun sprak igjen  :( Jeg heier på henne! Så utrolig dyktig og flink sanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...