Gå til innhold

rare og absurde drømmer om natten


Lillemeg96

Anbefalte innlegg

Hei!

i natt hadde jeg en helt absurd og morsom drøm, også lurte jeg på om du kan fortelle den morsomste og mest absurde drømmen du noen ganger har drømt?

drømte at jeg sto på et stillas med en kollega av meg, plutselig søler han kaffe over meg, og dytter meg ned. Fikk masse grønne(!) brannsår over hele meg, også ble jeg lagt i en respirator sånn at jeg ikke skulle smelte. Sykehuset jeg lå på lå inne på en bilforettning.

må bare le av dette, skjønner ikke  hvor jeg får dette i fra😂

Så fortell! 

Endret av Lillemeg96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidevann

Drømte jeg var inne i en slags sånn fightclub arena. Der folk drev og kappet av armer og bein på hverandre. Forstyrrende og ekkelt! Og skjønner søren meg ikke kor den drømmen kom fra liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at jeg hadde sopp som vokste ut av leggene mine. Altså sånn sopp som vokser ute i skogen. De var brune med lang stilk og vokste ut av huden rundt omkring på leggene mine.

Sånn kunne jeg jo ikke gå rundt, så når en hadde vokst ut måtte jeg rive den løs med stilken. Den lagde en liten "plopp" lyd og så ble det et rødt merke der soppen hadde vært. Det var ikke vondt, men litt ubehagelig og noen satt godt fast. Og jeg måtte alltid gå med skjørt eller kjole, for å enkelt kunne nappe løs soppene ettersom de vokste ut i løpet av dagen. 

Fikk ikke særlig lyst på soppstuing etter den drømmen for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Alexis skrev:

Drømte at jeg hadde sopp som vokste ut av leggene mine. Altså sånn sopp som vokser ute i skogen. De var brune med lang stilk og vokste ut av huden rundt omkring på leggene mine.

Sånn kunne jeg jo ikke gå rundt, så når en hadde vokst ut måtte jeg rive den løs med stilken. Den lagde en liten "plopp" lyd og så ble det et rødt merke der soppen hadde vært. Det var ikke vondt, men litt ubehagelig og noen satt godt fast. Og jeg måtte alltid gå med skjørt eller kjole, for å enkelt kunne nappe løs soppene ettersom de vokste ut i løpet av dagen. 

Fikk ikke særlig lyst på soppstuing etter den drømmen for å si det sånn :fnise:

Haha, litt av en drøm 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en drøm i natt som foregikk på tre språk, både norsk,engelsk og finsk. Det skjer inni mellom at jeg drømmer på andre språk, særlig på finsk som jeg studerer på hobbybasis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så drømte jeg at jeg flørtet med en voksen og kjekk mann. Fant ut senere i drømmen at han brukte smokk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen gang så drømte jeg at jeg jobbet på et sykehjem. På sykehjemmet var det en pasient som hadde 10 puter i senga si. Hun fikk besøk av pårørende. Jeg spurte vedkommende om han ville ha noe servering av noe slag, og han sa han ville "ha det vanlige". Dette viste seg å være et glass med en veldig spesiell vin. Så jeg måtte i en vinkjeller å lete og denne vinkjelleren visste seg å være i korridoren på sykehjemmet. Jeg fant ikke den aktuelle vinen og gikk tilbake og unnskyldte meg for den pårørende. Han ble dritsur og klagde over hvor ubrukelige vi var som jobbet på sykehjemmet, som ikke kunne noe om vin og at vi burde få skikkelig opplæring i det. Jeg gikk og spurte noen kollegaer, som kunne meddele at denne pårørende alltid prøvde å lure nye ansatte ved å smiske til seg en vin han ikke fikk lov å få. 

Jeg har jobbet både på sykehjem og servitør, så jeg er tydeligvis veldig yrkesskadet 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg drømte en gang at jeg mistet øye mitt, det hang der i noen lange tråder.

Haha, det minner meg om at jeg en gang drømte at jeg skar ut øyet mitt med en ståltråd. Det var rett etter at jeg lest om kyklopen i Odysseen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til i går hadde jeg en skikkelig absurd drøm. Jeg dømte at ei rik gammel dame hadde testamentert deler av arven sin til meg. Det betød at jeg ble medeier i huset og eiendommen hennes, og at jeg arvet de fire vakre rasekattene hennes. Kattene fikk jeg heldigvis beholde, men problemet var hva jeg skulle gjøre med den delen av huset og eiendommen hennes som jeg nå eide. Slektningene hennes ville gjerne kjøpe meg ut, men jeg var redd for å bli lurt, og ville ikke selge uten videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Perelandra skrev:

Natt til i går hadde jeg en skikkelig absurd drøm. Jeg dømte at ei rik gammel dame hadde testamentert deler av arven sin til meg. Det betød at jeg ble medeier i huset og eiendommen hennes, og at jeg arvet de fire vakre rasekattene hennes. Kattene fikk jeg heldigvis beholde, men problemet var hva jeg skulle gjøre med den delen av huset og eiendommen hennes som jeg nå eide. Slektningene hennes ville gjerne kjøpe meg ut, men jeg var redd for å bli lurt, og ville ikke selge uten videre.

Hva skjedde videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Winza skrev:

Dumt /:

Det er vel sånn det pleier å være med drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Perelandra skrev:

Det er vel sånn det pleier å være med drømmer.

Som en serie som blir kansellert etter en cliffhanger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...