Gå til innhold

«Vi trengte noen innvandrere til å tafse på damene for å innse hvor anstendig norske menn alltid har oppført seg»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

34 minutes ago, AnonymBruker said:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/innvandrere-bak-alle-anmeldte-overfallsvoldtekter-i-oslo/a/561939/

 

Dere kan tro hva dere vil, men fakta er fakta.

Anonymkode: 6d055...e2c

I Oslo.

Glem altså alle overgrep, voldtekter og tafsing begått av etnisk norske menn mot mindreårige jenter, nabojenta, kona, samboeren, kjæresten, hun som selger sex fordi hun er blitt arbeidsledig osv osv osv

Når skal dere skjønne at statistikker ikke er den fulle og hele sannheten??? Er det vrangvilje eller dårlig hjernekapasitet det står og faller på?

Anonymkode: ba8b0...f76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner ble utsatt for overgrep gjennom hele barndommen sin. Første gangen voldtatt som treåring, og deretter sex-misbrukt av to personer i samme familie fram til h*n var 12 år. En venninne ble misbrukt av onkelen sin hele barndommen. Alle disse personene var etnisk norske. Det er så mye incest og drit i Norge at man vil ikke tro det. Sikkert mye man ikke vet om, som aldri kommer fram også! 

Anonymkode: 84e45...922

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg linket til artikkelen i sin helhet, men det ble moderert bort som "brudd på opphavsrettloven". Jeg visste ikke at det å diskutere en artikkel i sin helhet var innafor, men at det å diskutere tittelen som som helhet var helt ok. Ut i fra tittelen og ingressen skulle man trodd at påstanden var det TS skriver i tittelen for tråden, men tilfellet er faktisk at forfatteren latterliggjør en annen forfatter som synes å mene dette. Dét synes jeg er relevant for diskusjonen. Som sagt, forfatter mener ikke at man trenger innvandrere for å innse hvor anstendige norske menn har vært gjennom historien, men kritiserer andre skribenter som mener dette. Norske menn har aldri vært fri for skyld i overgrep norske menn begår, men de liker å ha en gruppe å skylde på.

Anonymkode: 4d477...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg linket til artikkelen i sin helhet, men det ble moderert bort som "brudd på opphavsrettloven". Jeg visste ikke at det å diskutere en artikkel i sin helhet IKKE var innafor, men at det å diskutere tittelen som som helhet var helt ok. Ut i fra tittelen og ingressen skulle man trodd at påstanden var det TS skriver i tittelen for tråden, men tilfellet er faktisk at forfatteren latterliggjør en annen forfatter som synes å mene dette. Dét synes jeg er relevant for diskusjonen. Som sagt, forfatter mener ikke at man trenger innvandrere for å innse hvor anstendige norske menn har vært gjennom historien, men kritiserer andre skribenter som mener dette. Norske menn har aldri vært fri for skyld i overgrep norske menn begår, men de liker å ha en gruppe å skylde på.

Anonymkode: 4d477...824

Rettelse.

Anonymkode: 4d477...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg linket til artikkelen i sin helhet, men det ble moderert bort som "brudd på opphavsrettloven". Jeg visste ikke at det å diskutere en artikkel i sin helhet var innafor, men at det å diskutere tittelen som som helhet var helt ok. Ut i fra tittelen og ingressen skulle man trodd at påstanden var det TS skriver i tittelen for tråden, men tilfellet er faktisk at forfatteren latterliggjør en annen forfatter som synes å mene dette. Dét synes jeg er relevant for diskusjonen. Som sagt, forfatter mener ikke at man trenger innvandrere for å innse hvor anstendige norske menn har vært gjennom historien, men kritiserer andre skribenter som mener dette. Norske menn har aldri vært fri for skyld i overgrep norske menn begår, men de liker å ha en gruppe å skylde på.

Anonymkode: 4d477...824

Det er nok likevel slik at menn fra de mest kvinnefiendtlige kulturene i verden oppfører seg verre overfor kvinner. Du kan jo prøve å bosette deg i Jordan som enslig norsk kvinne?

Anonymkode: 77cb1...1e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er nok likevel slik at menn fra de mest kvinnefiendtlige kulturene i verden oppfører seg verre overfor kvinner. Du kan jo prøve å bosette deg i Jordan som enslig norsk kvinne?

Anonymkode: 77cb1...1e9

Jada, selvfølgelig. Men det betyr ikke at norske menn ikke begår seksuelle overgrep, eller at kvinner aldri opplever seksuelle overgrep fra norske menn. Og som sagt synes jeg hovedproblemet i denne tråden er at flertallet ikke får lest forfatterens tekst, som går ut på at norske menn forsøker å skylde alle overgrep på utlendinger når de selv er vel så delaktige i problemstillingen.

Anonymkode: 4d477...824

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HalldirV2 skrev:

 Noen kulturer har et dårligere kvinnesyn, det er helt virkelighetsfjernt å bortforklare det.

Ja, og ett kjønn, uavhengig av etnisitet på individene innen kjønnsgruppen, har mindre respekt for det motsatte kjønns kropp og personlige grenser. Helt virkelighetsfjern å ignorere det.

Anonymkode: 275e1...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I Oslo.

Glem altså alle overgrep, voldtekter og tafsing begått av etnisk norske menn mot mindreårige jenter, nabojenta, kona, samboeren, kjæresten, hun som selger sex fordi hun er blitt arbeidsledig osv osv osv

Når skal dere skjønne at statistikker ikke er den fulle og hele sannheten??? Er det vrangvilje eller dårlig hjernekapasitet det står og faller på?

Anonymkode: ba8b0...f76

Men hvis vi aldri lot disse menneskene komme til Norge, da hadde det TOTALE tallet på voldtekter og overgrep gått dramatisk ned. Er det vrangvilje eller dårlig hjernekapasitet det står på? Kanskje vi til og med kunne budsjettert med mer penger til tiltak mot voldtekt og overgrep begått av etnisk norske og, om man frigjorde litt midler som ellers går til innvandrerne?

Anonymkode: 58036...d74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og ett kjønn, uavhengig av etnisitet på individene innen kjønnsgruppen, har mindre respekt for det motsatte kjønns kropp og personlige grenser. Helt virkelighetsfjern å ignorere det.

Anonymkode: 275e1...643

Nei, akkurat som det er forskjell på kulturers kvinnesyn, er det forskjell på menns kvinnesyn, som igjen ofte er et produkt av kulturelle (og religiøse) betingelser. Dessuten er det ikke slik at dette bare er relevant for det ene kjønnet, seksuell diskriminering går begge veier, og ikke i en retning som du vil ha det til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Nei, akkurat som det er forskjell på kulturers kvinnesyn, er det forskjell på menns kvinnesyn, som igjen ofte er et produkt av kulturelle (og religiøse) betingelser. Dessuten er det ikke slik at dette bare er relevant for det ene kjønnet, seksuell diskriminering går begge veier, og ikke i en retning som du vil ha det til. 

At det ikke er relevant for begge kjønn endrer ikke på det faktum at det er mer relevant for den ene kjønnet kontra det andre. Seksuell diskriminering rammer flere kvinner enn menn, og begås først og fremst av menn, ikke kvinner.

Anonymkode: 275e1...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At det ikke er relevant for begge kjønn endrer ikke på det faktum at det er mer relevant for den ene kjønnet kontra det andre. Seksuell diskriminering rammer flere kvinner enn menn, og begås først og fremst av menn, ikke kvinner.

Anonymkode: 275e1...643

Hvor mye mer relevant er det egentlig? 

Endret av HalldirV2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.bt.no/kultur/i/0wEeE/Drommen-om-Retropia 

Faen kødder du??!?

Som norsk kvinne kan jeg bekrefte at norske menn slettes ikke oppfører seg anstendig. Tafsing, overgrep og voldtekt fra norske menn er noe norske kvinner har forsøkt å stå imot i flere tiår! Så ufattelig tåpelig å legge all skyld på utlendinger og drive med den slags ansvarsfraskrivelse!

Fy skam deg!

Og fy skam til BT som trykket det! Skjerpings!

Anonymkode: ba8b0...f76

Ikke lenger, altså?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det ikke er relevant for begge kjønn endrer ikke på det faktum at det er mer relevant for den ene kjønnet kontra det andre. Seksuell diskriminering rammer flere kvinner enn menn, og begås først og fremst av menn, ikke kvinner.

Anonymkode: 275e1...643

https://www.ung.no/overgrep/995_Seksuell_trakassering.html

Tall om seksuell trakassering:

En større undersøkelse i videregående i Sør-Trøndelag 2013-2014 om seksuell trakassering forteller mye om omfanget av dette:

 

En stor andel elever (63% jenter og 62% gutter)rapporterte å ha opplevd minst en form for seksuell trakassering siste år. 46% gutter og 34% jenter oppga å ha trakassert andre seksuelt.

Gutter trakasserer og seksuelt tvinger jevnaldrende

jenter, men gjør det i minst like stor grad mot jevnaldrende gutter. Resultatene viser at både jenter og gutter blir trakassert av jenter, og jenter oppgir å trakassere både andre jevnaldrende jenter og gutter. Seksuell trakassering er helt klart ikke bare noe som jenter blir utsatt for av jevnaldrende gutter eller som menn utsetter kvinner for.

Eksempler på trakassering som ble rapportert:

Bemerkninger om løsaktighet og objektiviserende bemerkninger som: hore, ludder, horebukk, rundbrenner, fitte, kuk, kuse, rævhøl og lignende. Jenter får slike bemerkninger like mye, eller mer fra jenter enn fra gutter. Gutter får slike bemerkninger like mye som -, eller mer enn jenter og de får det mest fra andre gutter.

26,5% av jentene har fått slike bemerkninger fra en gutt, 32,4% av jentene har fått det av en jente. 4,3% av jentene har fått slike bemerkninger av en voksen.

38,5% av guttene har fått slike bemerkninger fra en gutt, 21,9% har fått det av en jente. 6,6% av guttene har fått slike bemerkninger fra voksen.

https://www.utdanningsnytt.no/nyheter/2012/mars/like-mye-seksuell-trakassering-av-menn-som-kvinner/

Like mye seksuell trakassering av menn som kvinner

1 av 6 ansatte blir seksuelt trakassert på jobben, og andelen menn er like stor som andelen kvinner.

 
Publisert 26.03.2012
 
 
Seksuell trakassering kan være alt fra en slengbemerkning til fysiske tilnærminger og overgrep. Flertallet av de som sier at de er utsatt for slikt blir utsatt for uønskede verbale kommentarer angående kropp, klesdrakt eller livsstil, ifølge en undersøkelse fra STAMI og Universitetet i Bergen.

Undersøkelsen viser at andelen menn er like stor som andelen kvinner. Forskjellen er at kvinner er mest utsatt for psykiske plager som følge av seksuell trakassering. De rapporterer oftere enn menn at gjentatt trakassering skaper en sterk grad av ubehag og stress.

– Over tid kan dette utgjøre en betydelig psykisk helsefare, sier Morten Birkeland Nielsen ved STAMI.

Menn rapporterer om psykiske plager som følge av seksuell trakassering på et senere tidspunkt enn kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jada, selvfølgelig. Men det betyr ikke at norske menn ikke begår seksuelle overgrep, eller at kvinner aldri opplever seksuelle overgrep fra norske menn. Og som sagt synes jeg hovedproblemet i denne tråden er at flertallet ikke får lest forfatterens tekst, som går ut på at norske menn forsøker å skylde alle overgrep på utlendinger når de selv er vel så delaktige i problemstillingen.

Anonymkode: 4d477...824

Hvem er det som har sagt at norske menn aldri begår overgrep? 

Er helt uenig med deg i at norske menn er like ille som menn fra de mest kvinnefiendtlige kulturene i verden. Det henger rett og slett ikke på greip i det hele tatt og statistikk viser jo også at det ikke stemmer. 

Anonymkode: 77cb1...1e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

BT har litt rett da. Norske menn voldtar de også, men ikke så mye. Dere damer skulle prøvd å bo i visse land. Da hadde dere sagt noe annet.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri blitt tafset på av noen innvandrere, kun etnisk norske menn. Blitt blottet for, og sperret inne på et rom der jeg heldigvis slapp unna voldtekt, begge var etnisk norske.

Anonymkode: 846ea...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri blitt tafset på av noen innvandrere, kun etnisk norske menn. Blitt blottet for, og sperret inne på et rom der jeg heldigvis slapp unna voldtekt, begge var etnisk norske.

Anonymkode: 846ea...21c

Ta deg en tur ned til et muslimsk land du :P Så vil du nok får øynene opp for virkeligheten kjære

Anonymkode: 6d055...e2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri blitt tafset på av noen innvandrere, kun etnisk norske menn. Blitt blottet for, og sperret inne på et rom der jeg heldigvis slapp unna voldtekt, begge var etnisk norske.

Anonymkode: 846ea...21c

En ting kan vi vel sikkert enes om, norske kvinner trakasserer menn seksuelt langt hyppigere enn hva muslimske kvinner gjør. 

Anonymkode: 727fc...bf0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.bt.no/kultur/i/0wEeE/Drommen-om-Retropia 

Faen kødder du??!?

Som norsk kvinne kan jeg bekrefte at norske menn slettes ikke oppfører seg anstendig. Tafsing, overgrep og voldtekt fra norske menn er noe norske kvinner har forsøkt å stå imot i flere tiår! Så ufattelig tåpelig å legge all skyld på utlendinger og drive med den slags ansvarsfraskrivelse!

Fy skam deg!

Og fy skam til BT som trykket det! Skjerpings!

Anonymkode: ba8b0...f76

Har du noen andre kilder å henvise til? Jeg får ikke lest( man må visst være medlem). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...