Gå til innhold

Selvmordstanker på grunn av smerter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok en gang lurer jeg på om jeg kommer til å komme meg gjennom natta. Jeg er så sliten. Så trøtt. Jeg tenker ikke klart lenger. Jeg vil bare slippe. Hvorfor får jeg ikke slippe? 

Anonymkode: f01c0...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det gått 21 minutter. Bare resten av livet igjen. 

Anonymkode: f01c0...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger hjelp. Bestill legetime og be om henvisning til DPS. 

Hvis du trenger noen å snakke med i natt, kan du sende meg en melding her hvis du vil. Er det akutt ringer du 113.

Anonymkode: de74b...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger du på sykehus, så må du si hardt ifra hvor sterke smertene er. De reagerer ikke så mye på vag sutring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Har du vært på smerteklinikk?

Anonymkode: 08f0e...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen som har sagt til deg at du ikke får slippe, du har jo et valg, men det er jo NOE i hodet ditt som stopper deg. Det er alltid noe som stopper en person til å ikke ta sitt liv. Er det et håp om et bedre liv? Menneskene rundt deg? Opplevelser? Prøv å finn det positive du har i livet ditt. De små øyeblikkene i hverdagen. Livet er verdt å leve selv med smerter. Jeg vet hva jeg prater om..

Men jeg minne deg på at det ikke er lov med slike tråder her inne på forumet. 

Anonymkode: 90412...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Vennlig hilsen
lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...