Gå til innhold

Men too!!!


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Tall om seksuell trakassering:

En større undersøkelse i videregående i Sør-Trøndelag 2013-2014 om seksuell trakassering forteller mye om omfanget av dette:

En stor andel elever (63% jenter og 62% gutter)rapporterte å ha opplevd minst en form for seksuell trakassering siste år. 46% gutter og 34% jenter oppga å ha trakassert andre seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, RoH skrev:

Har blitt kaldt en kødd flere ganger. Er det seksuell trakassering? 

Nei

Anonymkode: 871ba...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, RoH skrev:

Har blitt kaldt en kødd flere ganger. Er det seksuell trakassering? 

Nei, det er et kompliment. Det betyr at folk syns du er drittsekk og dermed veldig attraktiv for kvinner (jmf. menn på kg).

Anonymkode: 38e66...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt misbrukt seksuelt av damer et par ganger. Ligger i senga og holder på, så fort de har kommet blir jeg liggende der med blåballer siden de er fornøyde. Det er ufint og nedverdigende å misbruke menn for sin egen nytelse. 

Anonymkode: 0a347...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Blitt misbrukt seksuelt av damer et par ganger. Ligger i senga og holder på, så fort de har kommet blir jeg liggende der med blåballer siden de er fornøyde. Det er ufint og nedverdigende å misbruke menn for sin egen nytelse. 

Anonymkode: 0a347...4c8

?

Anonymkode: 20507...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en gutt som ble voldtatt på ungdomsskolen. To gutter holdt han nede mens en annen kjørte en pinne opp i rompa. En annen gang brukte han fingrene, før han brukte en spiker.

Han prøvde å fortelle men folk bare lo.

#Men too

Jeg støtter kampanjen fullt ut.

Anonymkode: 767cc...f2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Blitt misbrukt seksuelt av damer et par ganger. Ligger i senga og holder på, så fort de har kommet blir jeg liggende der med blåballer siden de er fornøyde. Det er ufint og nedverdigende å misbruke menn for sin egen nytelse. 

Anonymkode: 0a347...4c8

Dette er ikke seksuelt misbruk. Ta deg en runk om du har blåballer. 

Anonymkode: 871ba...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Blitt misbrukt seksuelt av damer et par ganger. Ligger i senga og holder på, så fort de har kommet blir jeg liggende der med blåballer siden de er fornøyde. Det er ufint og nedverdigende å misbruke menn for sin egen nytelse. 

Anonymkode: 0a347...4c8

Hold deg seriøs er du snill, det der vet du like godt som resten av oss at ikke er seksuell trakassering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke mann, men skal si hva kollegaene sa til meg ang seksuell trakkasering.

Arbeidsplassen var meget mannsdominert, kun en kvinne på hvert skift. Det de ønsket, som de mente det var stor mangel på, var nettopp seksuell trakkasering. Dem ville gjerne at man kom med småkommentarer som kunne tolkes i seksuell sammheng, de ville gjerne at man klapset dem på rompa osv.

Anonymkode: d78e1...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke mann, men skal si hva kollegaene sa til meg ang seksuell trakkasering.

Arbeidsplassen var meget mannsdominert, kun en kvinne på hvert skift. Det de ønsket, som de mente det var stor mangel på, var nettopp seksuell trakkasering. Dem ville gjerne at man kom med småkommentarer som kunne tolkes i seksuell sammheng, de ville gjerne at man klapset dem på rompa osv.

Anonymkode: d78e1...63e


Mennene ja. Ikke den ene kvinnen. De mennene ville ikke følt det samme om det var en homofil mann som seksuelt trakasserte de og klapsa de på rumpa. 

Anonymkode: 871ba...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...