Gå til innhold

Kjøpe bøker på Amazon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å handle på Amazon? Er det litt som ebay, eller finnes det noen garantier for at det er en ærlig selger? 

Skulle gjerne kjøpt en bok der, men den er ganske dyr, så vil helst vite at jeg får den og at den er skikkelig. 

Anonymkode: 04b53...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har handlet fra Amazon i mange år, så lenge jeg kan huske (minst 10-15 år) og det har aldri noensinne vært noe tull. Jeg har alltid fått det som er bestilt. Hovedsaklig bøker jeg har bestilt. De har alltid være helt fine, rene og perfekt stand. Det har hendt jeg har kjøpt "brukte" bøker derfra også, av f.eks. gamle utgaver av noe som ikke trykkes lenger, men selv de gamle bøkene har kommet og sett ut som nye omtrent.

Amazon er en av verdens største nettbutikker, om de ikke faktisk ER den aller største da. Det hadde de ikke blitt om de drev med svindel og lureri av kundene sine.

En fin ting er også at bøker er både tollfritt og momsfritt å kjøpe inn til Norge. Du betaler altså kun porto når du importerer det fra utlandet.

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mye bøker fra Amazon og har aldri hatt problemer. Jeg har kjøpt både nye og brukte bøker, men de brukte har vært fra butikker, aldri fra privatpersoner. Du ser hvem som er selger og hvor de holder til osv når du bestiller (vet ikke om privatpersoner kan selge der faktisk, tror det bare er butikker?)

Anonymkode: d114a...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også handlet både nye og brukte bøker, alt var i bra stand/godt pakket inn og det har ikke vært noe tull der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del fra fransk Amazon og har bare gode erfaringer.

Anonymkode: 0ec30...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...