Gå til innhold

Atmosphere UK


-venter-

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få kjøpt klær fra det britiske merket Athosphere på nett? Tenker bortsett fra eBay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kan få kjøpt det via Amazon, men det blir jo litt på samme måte som eBay. 

https://www.amazon.co.uk/Atmosphere/b/ref=w_bl_sl_ap_ap_web_1675323031?ie=UTF8&node=1675323031&field-lbr_brands_browse-bin=Atmosphere

Så skal det sies at det er et merke av Primark, og de har ikke nettbutikk så vidt meg bekjent, derfor er det litt vanskelig å finne enn andre merker.

Men hvorfor vil du ikke handle på ebay? På ebay.co.uk finner man jo mye fint som også er nytt fra trygge selgere. Det er slik jeg får takk i plagg fra f.eks Monsoon, Dorothy Perkins, Next, New Look til en billig penge. ;) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yvonne skrev:

Ja, du kan få kjøpt det via Amazon, men det blir jo litt på samme måte som eBay. 

https://www.amazon.co.uk/Atmosphere/b/ref=w_bl_sl_ap_ap_web_1675323031?ie=UTF8&node=1675323031&field-lbr_brands_browse-bin=Atmosphere

Så skal det sies at det er et merke av Primark, og de har ikke nettbutikk så vidt meg bekjent, derfor er det litt vanskelig å finne enn andre merker.

Men hvorfor vil du ikke handle på ebay? På ebay.co.uk finner man jo mye fint som også er nytt fra trygge selgere. Det er slik jeg får takk i plagg fra f.eks Monsoon, Dorothy Perkins, Next, New Look til en billig penge. ;) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Takk🎈

Grunnern er at jeg får opp så mye juggel og annet i søket som ikke er relevant for meg. Det samme gjør jeg på Amazon. Syntes det er vanskelig å få opp nye plagg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...