Gå til innhold

Tapas fra cateringfirma - lages maten flere dager før levering?


*lurerlitt

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt tapas til et selskap til helga, og ringte cateringbyrået i dag for å bestille mat til to ekstra personer. Jeg må si jeg ble litt overrasket da jeg fikk beskjed om at det kunne bli litt vanskelig, for maten var allerede nesten ferdig laget... Det er torsdag i dag og selskapet er på lørdag.. Er det vanlig å lage maten to dager før levering??? Vil den være «fersk» nok når den skal spises lørdag kveld da? Ble litt skeptisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi lager det alltid dagen før hvis det skal ut tidlig på dagen, eller samme dag hvis det skal ut på kvelden. Hva har du bestilt slags tapas? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobbet var det vanlig å lage/forberede alt dagen før levering 

Anonymkode: 7aa92...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Tapasen jeg har bestilt er «vanlig» tapas med «litt av hvert», både kylling, kjøttboller, scampi, svin, salater ++. Cateringfirmaet har fått veldig gode anmeldelser, så ble litt overrasket over at maten er laget allerede.. men kan jo hende det bare er deler av maten som er ferdig (dressinger osv.). Håper det... 

Endret av *lurerlitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt merkelig ut, men det kan jo hende de mener på en annen måte? Kanskje de mangler varer f.eks hvis de har bestilt inn med tanke på hva folk har bestilt, gjerne ikke levering før i morgen og den leveringen har de gjerne bestilt på onsdag f.eks :) 

Anonymkode: 2cae4...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...