Gå til innhold

Når grått hår en gang vokser ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil det bli noen forskjell på hårstråtykkelsen da, eller blir det omtrent som det alltid har vært? 

Anonymkode: 7941b...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt å bli litt grå i håret og det jeg merker at de gråe er litt tørrere og stivere. En litt annen tekstur (?) på dem om du skjønner. Mer "sprøtt" på en måte. Selve strået virker litt tykkere enn et vanlig hårstrå.

Anonymkode: dc2b0...fe4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får "glasshår" når de gråner. Det er hårstrå som er striere, tykkere, mindre mottakelig for farge, noen ganger ruglete. Jeg har en del grå glasshår, og jeg håper virkelig ikke hele håret blir slik!

Anonymkode: 1ce9f...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, October 19, 2017 den 12.05, AnonymBruker skrev:

Vil det bli noen forskjell på hårstråtykkelsen da, eller blir det omtrent som det alltid har vært? 

Anonymkode: 7941b...e69

Grå eller hvite hår/hårstrå uten naturlige fargestoffer vokser ut blir de stivere og i en annen struktur. 

Anonymkode: fba39...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen får "glasshår" når de gråner. Det er hårstrå som er striere, tykkere, mindre mottakelig for farge, noen ganger ruglete. Jeg har en del grå glasshår, og jeg håper virkelig ikke hele håret blir slik!

Anonymkode: 1ce9f...822

Jeg har noen glasshår, men de er akkurat som de vanlige hårstråene men helt gjennomsiktige :blink: Av og til får de også opprinnelig farge tilbake. Meg har hørt det kommer av stress. Stressperiode- gjennomsiktig. Null stress- farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig tykke hårstrå og de grå er akkurat likt som de som enda ikke har blitt grå, bortsett fra at de er bittelitt stivere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...