Gå til innhold

Dummeste reklame noensinne for hjemmevold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, Mari Y said:

Jeg tror at kvinner bruker mindre fysisk vold enn menn(og det er egentlig logisk, dersom man ser for seg at menn som regel er fysisk sterkere), men graden av det psykiske er jeg ikke egentlig så sikker på. Problemet er at menn tier mer om slike ting fordi det er et større stigma. Det er i alle fall noe av det jeg tror. Denne frykten for at man ikke skal bli tatt på alvor er kanskje større hos menn enn kvinner. 

Her svarer du deg selv. Det er gjort mange undersøkelser, et par av de til og med linket her inne som sier at kvinner er oftere voldelige enn menn, men du kommer likevel dragende med at "jeg tror"?

Anonymkode: 50ae8...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk aldri hørt en kvinne gi uttrykk for slike meninger som TS har. 

Anonymkode: 73bf5...8a6

Det har jeg.

Anonymkode: 17fe2...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her svarer du deg selv. Det er gjort mange undersøkelser, et par av de til og med linket her inne som sier at kvinner er oftere voldelige enn menn, men du kommer likevel dragende med at "jeg tror"?

Anonymkode: 50ae8...d32

Artikler fra folk som har vært i samtaler med voldsutsatte/ voldsutøvere har konkludert med noe av dette at direkte fysisk er kvinnene mindre utagerende enn menn, mens jeg mener å huske at det ligger omtrent likt  på det psykiske. En tanke er også at om man ikke kan 'ta igjen' like hardt fysisk, så tar de i bruk en annen metode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns viktige diskusjoner som fysisk og psykisk vold blir ødelagt av at det blir som en konkuranse om hvem som har det verst og hvem som er slemmest. Det gjør bare at man jobber mot hverandre istedenfor med hverandre. Og at det blir en segregert kjønnskamp istedetfor en samlet menneskekamp som fokuserer på sak. Blir som to gamlinger på legekontoret som prøver å toppe hverandre i hvem som har flest plager. Kommer ikke noe nyttig ut av det.

Anonymkode: 4e731...f01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2017 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Gah, dette må være noe av det dummeste noensinne. Hvorfor prøver menn å ta fra oss alt som er til for å sette fokus på oss? Hvorfor klarer de ikke å finne på noe selv?

 

k0GtR.jpg

 

k6D5H.jpg

Anonymkode: 5f2ec...268

Fordi menn er patetiske det vet du vel

Anonymkode: 24f2f...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk aldri hørt en kvinne gi uttrykk for slike meninger som TS har. Jeg har derimot hørt slike utsagn fra en god del menn. 

Anonymkode: 73bf5...8a6

Finnes utrolig mange videoer på YouTube med gærne feminister som virkelig hater menn. Tipper du finner minst en video med omtrent det samme som er uttrykt i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...