Gå til innhold

Ull til under jobbskjorten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bruke litt penere klær på jobb, men jeg er også en skikkelig frysepinne... Finnes det ullklær som er greie å bruke under typiske penskjorter/jobbskjorter? Fryser som regel mest på overkroppen. 

Anonymkode: a842d...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg må bruke litt penere klær på jobb, men jeg er også en skikkelig frysepinne... Finnes det ullklær som er greie å bruke under typiske penskjorter/jobbskjorter? Fryser som regel mest på overkroppen. 

Anonymkode: a842d...660

Ja, Pierre Robert har flere fine ulltrøyer både med og uten erme.

Anonymkode: 36880...03f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har hatt noen gode ulltrøyer, de jeg har er helt nøytrale og varmer godt. Synes ikke under annet tøy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om Cubus har noen fine ull-singletter (Pierre Robert sine hadde litt for tynne stropper), og Pierre Robert har noen greie langermede ulltopper (Cubus sine har en slags merkelig blondekant). Takk for svar! Kanskje jeg kan holde med varm for en gang skyld.

Anonymkode: a842d...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva ulltrøyer fra Sparkjøp får du både med korte eller lange ermer, og som singlet. De finnes både i svart og offwhite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safa har tynne ulltrøyer med lange ermer. Vet ikke om de også finnes med korte ermer.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan gjøre som meg; bruke blazer. Det finnes et hav av dem og noen er i ull også. 

Anonymkode: 9e28e...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calida har også ulike undertrøyer i ull som er veldig gode, hvis du er villig til å legge litt penger i det. Jeg bruker en sånn under bunadsskjorta hvis det er kaldt vær. 

Jeg har verdens kaldeste og mest trekkfulle kontor, og bruker ofte å slenge et pent ullsjal over skuldrene når det blir for kaldt her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker de fra Cubus. De har med og uten pynteblonder langt ermer og hals ;) I tillegg klør de ikke i det hele tatt, og de er varme og gode. Jeg liker ikke Pierre Robert. De er litt tynnere, har mindre prosent ull, og er ikke like varme. I tillegg er de dyrere. 

Anonymkode: 5a20e...3f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fin Pierre Robert, sort ulltrøye under blusen i dag. Finns i hvit også.

Anonymkode: 8a342...97f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...