Gå til innhold

Tips til pensko som passer kjolen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg kjole, som passer meg og fasongen min veldig bra, om jeg får si det selv. :fnise: Denne; https://www.ellos.no/ilse-jacobsen/maxikjole-nice27ep/1502802-02

 

Men jeg klarer ikke å finne pensko jeg synes passer til... Hjelp meg! Ser vel helst for meg at de er svarte og med hæl. Har dessuten ganske brede føtter og liker at skoene er komfortable.. Så linker til passende sko til mine vanskelige føtter tas mot med takk.

Anonymkode: b9785...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin kjole, perfekt til sommeren. Går ut i fra at du tenker å bruke den om sommeren? Det har jo litt å si mtp sko. Synes det passer med kilehæl av type espadrillos til en slik kjole. Svart kan muligens bli litt hardt, men det kan gå, evt. brun/cognac farge på skoene. Vet ikke hvor mye det er av slike sko på denne årstiden, men prøv å google, så kommer det nok opp noen butikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke den på nyttårsaften faktisk. 😉 Jeg synes den kan brukes hele året.

Anonymkode: b9785...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også sagt det var en sommerkjole, så sandalpensko som foreslått over her passer sikkert fint til. 

Anonymkode: 1592c...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk sorte sko til. Bruk brune, beige, rosa eller en anne farge som står til kjolen. Bruk sandaler med eller uten hæl, eller espadrillos. 

Anonymkode: 822fd...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...