Gå til innhold

C vitamin serum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg kjøpt det? :) Helst ikke med så mange andre ingredienser siden jeg har sensitiv hud. Og må man bruke solkrem hvis man bruker C vitamin serum?

Anonymkode: 2147c...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker mad hippie vitamin c serum det inneholder en naturlig form for vitamin c, den har gitt meg mye bedre hud. De fleste serum bruker syntetisk vitamin c (askorbinsyre), det er det som mange reagerer på og det er veldig sterkt for huden. Mah hippie sitt serum inneholder en naturlig type vitamin c som er mer stabil og som lettere absorberes av huden.

Har brukt andre typer før feks. Ole Henriksen Truth Serum men den bruker askorbinsyre og har kun 1.5 % vitamin C så er ikke så effektiv heller. Syns ikke det var verdt prisen får % vitamin C er veldig lav også inneholder den ingredienser som kan virke irriterende.

Så Mad Hippie sitt vitamin c serum er et veldig bra serum og starte med, det er ikke irriterende på huden og det inneholder høyere % vitamin C så du får mye mer for pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller OST C20 serum på amazon/ebay. Siden C vitamin har en viss peeling effekt er det lurt med solkrem ja, men jeg bruker det ikke nå på høsten kun i sterk sol. Det merker du om hudtypen din trenger eller ikke etter du har startet å bruke.

Anonymkode: 057c1...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...