Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med oppheng av pakkekalender?


Zinatara

Anbefalte innlegg

Ungene hadde i flere år slike ferdige lego eller playmobilkalendere. De siste par årene har det vært uinteressant. Så i fjor lagde jeg pakkekalender med en miks av gaver og godteri. Jeg har et sånt hjerte med kroker og det var virkelig overfylt med 72 gaver. I år går jeg for en miks av ting jeg har funnet på tilbud og ting jeg har kjøpt på ebay, så pakkene kommer nok til å ta større plass i år. Så jeg må tenke ut noe nytt for å henge opp. Evt. bruke det hjertet til et av barna og finne noe annet til de andre. Syns det er greit om det er dekorativt også. 

Så hva bruker dere? Eller har dere sett noe lurt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å anskaffe en slik interiørstige! Setter den i stua eller gangen tenker jeg. God plass til pakker og litt dekorativ også :) 

Anonymkode: 47040...6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heklet på 24 løkker på baksida av kappa i kjøkkenvinduet og henger pakkene i tråd ned fra den.

Anonymkode: 319d8...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en slik fra Kremmerhuset. Jeg bestiller papirposer i tre ulike farger fra Ebay slik at hvert barn har sin farge og enkelt finner pakken sin. Så henger jeg dem bare på krokene på kalenderen. Litt overfylt er det jo de første dagene, men det fungerer fint og ser pent ut. Før vi kjøpte denne julekalenderen pleide jeg å henge gavene på rekkverket i trappen. 

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...