Gå til innhold

Har du opplevd noe "overnaturlig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller kjenner du noen troverdige mennesker som har sett eller hørt noe? Ting som en med sin fornuft vet at ikke kan hende? Ting som ikke er slik vi kjenner det i vår verden? Har du sett UFO, engler, nisser, underjordiske, eller fått en viktig beskjed i en drøm? 

Jeg er ikke spesielt alternativ, men jeg er passe åpen og syns at temaet er spennende. Finnes det en parallellverden ved siden av vår? Hva tror du?

Anonymkode: 6815c...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både min far og jeg pleide å være gode med ønskekvist og søkevinkler. 

Vi kunne finne ting og personer bare ved å tenke på de. 

Vi pleide å konkurrere om å finne ting omkring i huset. 

Hvordan det virker vet jeg ikke, men det er vanskelig å forstå det uten en slags overnaturlig forklaring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller kjenner du noen troverdige mennesker som har sett eller hørt noe? Ting som en med sin fornuft vet at ikke kan hende? Ting som ikke er slik vi kjenner det i vår verden? Har du sett UFO, engler, nisser, underjordiske, eller fått en viktig beskjed i en drøm? 

Jeg er ikke spesielt alternativ, men jeg er passe åpen og syns at temaet er spennende. Finnes det en parallellverden ved siden av vår? Hva tror du?

Anonymkode: 6815c...e26

Nei :)

Anonymkode: a8d8c...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett ufo og hørt spøkelse på høylys dag... 

Anonymkode: 2d912...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har opplevd en del. Har lært telepatisk kommunikasjon med dyr de siste årene, og har opplevd mye der. Har vært sanndrømt noen ganger, og har opplevd kontakt med både døde dyr og mennesker.

Har også en venninne som ser alver og andre småfolk.

Anonymkode: a0c55...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde ouija for mange år siden og den funket den. Den svarte på våres spørsmål uten av vi var nær den. Ingen andre i rommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja jeg har opplevd en del. Har lært telepatisk kommunikasjon med dyr de siste årene, og har opplevd mye der. Har vært sanndrømt noen ganger, og har opplevd kontakt med både døde dyr og mennesker.

Har også en venninne som ser alver og andre småfolk.

Anonymkode: a0c55...b12

Har en litt morsom historie rundt dyrekommunikasjon, håper det er greit at jeg deler.

En gang hadde en venninne noen på besøk som visstnok kunne snakke med dyr. Hun insisterte på å gå i stallen og snakke med hesten. Der kunne denne "hestehviskeren" fortelle venninna mi at hesten så sårt ønsket seg føll, og at vi burde la hesten få et. Lite visste hun at hesten mange ganger hadde blitt forsøkt parret, men at hesten ikke var interessert i det hele tatt. Den dag i dag er hesten fortsatt uinteressert i å parre seg, så da kan ikke det store, såre ønsket om å få føll ha vært så stort likevel. :fnise: 

-------

For å svare TS, så er jeg en som har veldig lyst til å tro på overnaturlige ting, samtidig som jeg er veldig skeptisk. Spesielt er livet etter døden noe jeg virkelig håper skal vise seg å være sant. Jeg har noen nære jeg har mistet brått og uventet, og skulle ha gjort hva som helst for å få møte de igjen. Derfor håper jeg det skal stemme, samtidig som jeg er svært skeptisk siden jeg aldri har opplevd noe selv - i tillegg til at det 99 % av tiden finnes en eller flere logiske forklaringer på det som skjer.

Det er sunt å være skeptisk, og å høre på (eventuell) forskning bør være det aller første og sikreste vi støtter oss til. Så får vi ta utgangspunkt i det, og heller fortsette å utforske videre mens vi har de logiske forklaringene i bakhodet klar til bruk til enhver tid.

Anonymkode: 76b78...61d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere deler historier. Ingenting er for smått eller stort. 61d: kanskje denne hesten gjerne ville ha et føll, men ikke ville ha en partner? Mange som har det sånn i 2017, så hvorfor kan ikke en hest også ha det slik? :)  

Anonymkode: 6815c...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at dere deler historier. Ingenting er for smått eller stort. 61d: kanskje denne hesten gjerne ville ha et føll, men ikke ville ha en partner? Mange som har det sånn i 2017, så hvorfor kan ikke en hest også ha det slik? :)  

Anonymkode: 6815c...e26

Den vil ikke la seg befrukte engang. That 's why 😉 

Tror at det er mer mellom himmel og jord selv, men tror også mange liker å tro det er noe mer med dem og at de har evner (som de ikke har) og skryter seg opp til himmels. Det er ikke måte på hva de kan væré av forskjellige energier. Måten mange av de lever på og ellers behandler andre på viser ofte at de ikke innehar spesielle evner overhodet, eller er sååååå dype som de liker å tro de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Den vil ikke la seg befrukte engang. That 's why 😉 

Kanskje hun er "lhestbisk" og ikke vil ha seg med noen mannehest. Hun vil bare ha et føll. Det har vi full forståelse for i denne tråden. :biggrin: 

Anonymkode: 6815c...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun er "lhestbisk" og ikke vil ha seg med noen mannehest. Hun vil bare ha et føll. Det har vi full forståelse for i denne tråden. :biggrin: 

Anonymkode: 6815c...e26

Da hadde hun gjort som mange kvinner. Gått ut og fått seg et nyp for å bli gravid, for så å la være å ha kontakt med barnefaren 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun er "lhestbisk" 

Anonymkode: 6815c...e26

LOOOOOL :fnise: 10p ! 


Tenker at kanskje hun fikk opp noe med føll, og tolket det som at hesten ville ha føll, men at det i realiteten var at hesten hadde problemer med bedekning og ikke ville ha føll, eller om den kanskje har fått føll før denne eieren og savner det føllet? 


Jeg har sett ufo flere ganger, feer og hjelpere i skogen, og opplevd at jeg får tegn når jeg ber om det. F eks når jeg har sittet  å studert himmelen meditert ut "vis meg at det er noen der" så to minutter etter kraftig fokus i tankene så blinker det noe som skyter av gårde på himmelen eller blinker sterkt flere ganger som et flash mens det står stille (ikke som en stjerne) , eller når jeg har følt et nærvær i den gamle leiligheten min sagt "hvis det er noen her så gi et tegn så vil jeg prøve å godta deg og lære å tolke deg" så har det plutselig dunka i veggen (kan jo være fordi det var gammelt hus men ikke hørt sånn dunkelyd hverken før eller etter. 

Det merkeligste jeg har opplevd var en gang jeg og noen andre jenter var på overnatting på en gård, vi hadde egentlig kjellerstua i underetasjen men det var så sykt ubehagelig der, så vi fikk en stue i andre etasjen. Vi hadde ikke snakket om spøkelser eller noe, bare at det var utrivelig der så vi ikke ville sove der. I første etasjen fikk vi høre at det var en som hadde hengt seg , og en dag vi var nede i underetasjen og hadde hentet noe klær og gikk ut døra så gikk vi ca 20 meter bort, og hørte et stort knus, gikk inn i kjellerstua igjen og der lå et speil knust, i det rommet som var paralelt under rommet noen hadde hengt seg i i etasjen over, ingen var inne i huset, og hun som hadde brukt speilet hadde lagt det fra seg på benken i rommet ved siden av. Det hadde altså "flydd" fra benken i det ene rommet, ca 2 meter til det andre rommet og knust.  Og vi hadde smelt utgangsdøra for lenge siden så det kan ikke vært vibrasjoner fra veggene eller trekk som var årsaken heller.
Det var gyselig. 

Anonymkode: c2d74...bc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, wintergirl skrev:

Da hadde hun gjort som mange kvinner. Gått ut og fått seg et nyp for å bli gravid, for så å la være å ha kontakt med barnefaren 😁

Blir ikke helt det samme for det er litt vanskelig å lure til seg dråpene når hestemannen er på fest, ligger på rygg på sofan og er full. :laugh: 

Anonymkode: 6815c...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, wintergirl skrev:

Da hadde hun gjort som mange kvinner. Gått ut og fått seg et nyp for å bli gravid, for så å la være å ha kontakt med barnefaren 😁

Ingen lesbiske kvinner gjør det, da.. Ærlig talt.. 

Anonymkode: eea66...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen lesbiske kvinner gjør det, da.. Ærlig talt.. 

Anonymkode: eea66...b20

Hvor nevte jeg lesbiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke helt det samme for det er litt vanskelig å lure til seg dråpene når hestemannen er på fest, ligger på rygg på sofan og er full. :laugh: 

Anonymkode: 6815c...e26

Neida😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Har en litt morsom historie rundt dyrekommunikasjon, håper det er greit at jeg deler.

En gang hadde en venninne noen på besøk som visstnok kunne snakke med dyr. Hun insisterte på å gå i stallen og snakke med hesten. Der kunne denne "hestehviskeren" fortelle venninna mi at hesten så sårt ønsket seg føll, og at vi burde la hesten få et. Lite visste hun at hesten mange ganger hadde blitt forsøkt parret, men at hesten ikke var interessert i det hele tatt. Den dag i dag er hesten fortsatt uinteressert i å parre seg, så da kan ikke det store, såre ønsket om å få føll ha vært så stort likevel. :fnise: 

Anonymkode: 76b78...61d

Vi vet ingenting om denne personen, hvem som helst kan jo påstå at de kan snakke med dyr så ingen vet hvaslags kompetanse denne noen hadde. En dyretolk vil som regel ikke forlange å snakke med dyrene til noen, det har med etikk å gjøre. Jeg har lært at jeg skal vente på at dyreeierne kommer til meg. Om du bruker denne historien som referanse på det du mener om dyrekommunikasjon har du et veldig tynt grunnlag. F.ex. kan du heller sjekke ut videoer av Anna Breutenbach, Sissel Grana, Amelia Kinkade m.fl. på Youtube.

Anonymkode: a0c55...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan Telepati. Har lest tankene til to stykker. Utrolig slitsomt, men også hjelpsom......

Så sa en kompis at jeg hadde 27skytsengler rundt meg. En språkone hadde sagt det til han. Mulig det, siden jeg er litt naiv og klart å unngå å havne i situasjoner der jeg kunne blitt overfalt eller værre.

Det har kanskje gjort at jeg liker å være hjemme eller å sitte inne. Er kanskje tryggest å være hjemme også Hahaha.

Kan være greitt å slippe å si noe til en person når han kan lese tankene dine ;) Det bare skjedde plutselig en dag. Vet ikke hvordan, men har aldri tenkt på at det gikk an. 

Dette er en bra side der en kan skrive om sånt uten at folk tror du er gal eller folk som legge deg inn. Det er mer mellom himmel og jord. Er kanskje en grunn at personer med sånne evner finner hverandre. Og likesinnede kan diskutere ting som en ikke tør å snakke med mannen på gaten om.

Noen ganger får jeg en sang i hodet mitt, så etterpå spiller jeg den  YouTube og jeg vet ikke sikker åssen den dukket opp. Men føler at den andre personen sender den i hodet mitt. Høres vel rart ut ikke sant?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...