Gå til innhold

Har du kjøpt julemagasin enda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så noen juleblader er kommet i butikken, har du kjøpt eller har du planer om å kjøpe? Hvilke?

Anonymkode: 57932...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke kjøpt og har ingen planer om å kjøpe. Jeg kjøpte en del før, men oppdaget raskt at det er det samme år etter år. Akkurat de samme oppskriftene (alle lager jo pepperkaker. berlinerkranser, ribbe og nyttårskalkun) og julegaveidéer, pynting og slikt er også mye likt i tillegg til at jeg ikke bytter julepynt hvert år (både fordi jeg liker stilen vår og fordi det er sløsing). Og så er det mye enklere og billigere å finne idéer og oppskrifter på internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøpt enda, men det blir sikkert noen. Jeg sparer på en liten haug og kikker i dem år etter år når jeg har glemt innholdet, bare for den gode stemningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt, og skal ikke kjøpe. 

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe som helst som har med jul å gjøre før desember. Det er helt idiotisk at de starter juleforberedelser i butikker allerede i slutten av september/begynnelsen av oktober. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har tidligere kjøpt litt hobbyblader eller matblader med juletema, men syns jeg finner mer inspirasjon på nettet. Så da bruker jeg heller de pengene på noe annet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Norsk Ukeblad sitt, alt om julen spesial og familien juleideer. Av de 3 likte jeg kun familien sitt. Jeg vil at juleblad skal være julete. Med reportasjer fra julehjem og masse inspirasjon. Synes det er litt trist med reportasjene om de som har pyntet med kongler og grankvister og knapt har noe rødt på bordet. 

Anonymkode: 0a136...348

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...