Gå til innhold

Snømannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du sett Snømannen på kino? 

Hva syns du? Var den så dårlig som kritikerne sier? 

Ikke spoil. 

Anonymkode: 858ec...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes kritikerne hadde rett, uheldigvis. Det er vanskelig å forklare uten å spoile, men det var noen deler av filmen som ikke ga helt mening og man ikke fikk svar på. 

Anonymkode: 81a8a...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke kritikerne kunne ha så rett, normalt så er de jo mye mer kritiske enn meg til filmer. Men her traff de desverre blink. For meg virka det som de har kutta altfor mye av filmen, sånn at noen scener ender opp uten å gi mening senere. På tross av dette er jeg likevel glad for at jeg har sett den (selv om jeg i perioder kjeda meg der jeg satt i kinosalen). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, merkelig at man kan ha så ulik oppfatning, jeg skal se den i dag og får gjøre opp en egen mening :)

Anonymkode: 286d2...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var helt ulidelig kjedelig. Hadde det ikke vært for at jeg satt midt i  så hadde jeg gått. Så platt skuespill og null kjemi mellom skuespillerene. Og hvorfor var snømannen hjemme hos Harry? Traileren er bra, men de har jo ikke alt fra traileren med i filmen engang.. rotete innlegg, jeg vet.

Anonymkode: 4f397...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes den var dårlig, har dere lest boka? 

Har sett en del som synes filmen var dårlig, men som også synes boka var dårlig og da forklarer jo det litt. 

Jeg har lest boka(ganske lenge siden), og synes den var helt grei.

Anonymkode: 858ec...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk film en av de beste som er laget.

Anonymkode: 32166...f05

Tull?

Anonymkode: 82bc4...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull?

Anonymkode: 82bc4...567

Nei filmen var fantastisk. 

Anonymkode: 32166...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som synes den var dårlig, har dere lest boka? 

Har sett en del som synes filmen var dårlig, men som også synes boka var dårlig og da forklarer jo det litt. 

Jeg har lest boka(ganske lenge siden), og synes den var helt grei.

Anonymkode: 858ec...a1b

Jeg har lest boka, og likte den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest boka, men synes filmen var rimelig dårlig. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er, men hele greia fremstår merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes boka var fantastisk i sin genre, og er overrasket over at de ikke har klart å lage en god film ut av det. Som anmelderne har vært inne på, de hadde alle forutsetninger til stede for å lage en spennende film. Tror ikke jeg gidder å se den etter å ha lest hva folk her skriver, den kommer vel på nrk etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, caskerette skrev:

Synes boka var fantastisk i sin genre, og er overrasket over at de ikke har klart å lage en god film ut av det. Som anmelderne har vært inne på, de hadde alle forutsetninger til stede for å lage en spennende film. Tror ikke jeg gidder å se den etter å ha lest hva folk her skriver, den kommer vel på nrk etter hvert.

Du kan ikke ha lest mange bøker, om du mener Snømannen var fantastisk..

Anonymkode: a66e0...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke ha lest mange bøker, om du mener Snømannen var fantastisk..

Anonymkode: a66e0...0a2

Hvorfor kan man ikke ha lest mange bøker og synes Snømannen er fantastisk?

Anonymkode: d0856...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke ha lest mange bøker, om du mener Snømannen var fantastisk..

Anonymkode: a66e0...0a2

:baby:

Anonymkode: 82bc4...567

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk lest boken, og mener at den var helt rævva...  

Jeg har overhodet ingen planer om å titte på filmen. Det ville overhodet ikke overrasske meg, dersom filmen er helt elendig. Det er ikke mulig å lage gull av gråstein...    

Anonymkode: c7b08...cd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken er svak, blant de svakeste Hole-bøkene, som for øvrig er svært oppskrytte :)

Uansett, liten tvil om at Nesbø selv er temmelig skuffet over filmen, hadde den vært bra ville han ta deler av æren gjennom å stå oppført som Executive Producer, men siden den var elendig vil han ikke ta noe skyld, til tross for at det er han som står for den temmelig middelmådige historien. Må ha vært et mareritt å forsøke å lage en god film ut av den boken :)

https://www.vg.no/rampelys/film/litteratur/jo-nesboe-fjernet-som-produsent-av-snoemannen-etter-eget-oenske/a/24167277/

Endret av JackIost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...