Gå til innhold

Kan man bli savnet på et nettforum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, tussi84 skrev:

Savner Baremei. Dessverre tok kreften henne men hun lot oss få ta del i hennes siste tid. 

Uff.. sånn er så stusselig. Når en bruker er syk og blir borte er liksom så rart. Det skjuler seg et menneske bak brukeren. Det er jo flere brukere med alvorlige diagnoser som plutselig kan bli borte. :unsure:

Anonymkode: fded5...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Nei, har hun gått bort nå? :/ Det var utrolig trist, hun som var en sånn gledesspreder og flott dame. 

Hun gikk bort i juli mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tussi84 skrev:

Hun gikk bort i juli mener jeg

Da ønsker jeg henne hell og lykke på ferden, og utbringer en skål til Baremei. Skrev litt med hun her inne før jeg slettet brukeren min. Hun var jo en fantastisk dame, så sterk og tvers gjennom god. Dette var skikkelig trist. 

Endret av HalldirV2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange brukere jeg ville savnet om de forsvant. Syntes generelt det er altfor mye fokus på alt som er negativt på KG, selv tenker jeg at de positive aspektene ved KG er i sterk favør - det er mange gode, intelligente, spennende, morsomme og fascinerende brukere som kommer med bidrag og tanker som jeg setter veldig stor pris på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte brukere på KG, men tror ikke jeg har savnet noen brukere.  Bryr meg egentlig bare om hva som blir skrevet og ikke hvem som skriver.

Anonymkode: b4791...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan savne de hyggelige brukerne. Kanskje ikke så veldig mye enkeltpersoner, men mer som at "nå er alle de hyggelige borte" type ting.

Anonymkode: 14999...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, HalldirV2 said:

Da ønsker jeg henne hell og lykke på ferden, og utbringer en skål til Baremei. Skrev litt med hun her inne før jeg slettet brukeren min. Hun var jo en fantastisk dame, så sterk og tvers gjennom god. Dette var skikkelig trist. 

Her er tråden hennes. Mannen skrev litt etter hun døde også.http://forum.kvinneguiden.no/topic/1107311-min-siste-reise/

Anonymkode: 14999...dbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også baremei. Forferdelig trist at hun døde. :( fine, kloke og hyggelige jenta. Hun lærte meg så mye. :hjerte: Ellers savner jeg noen brukere fra riktig gamle dager som Pet, Pax/Greensky (hvil i fred), Virgo, Borghild og hun som døde av kreft, tror hun var moderator, faktisk. Dessverre glemt navnet hennes. Jeg fulgte med i dagboken hennes helt til vi fikk den vonde beskjeden om at hun var død. Er mange av de nåværende brukerne her og som jeg ville savnet om de slettet seg. Er så mange hyggelige og fine folk her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosetelys skrev:

Ok, bare ikke skrevet noe på en stund da. 

Er ikke lanista1984  bare @Linaria

Anonymkode: c9781...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Salka skrev:

Jeg savner også baremei. Forferdelig trist at hun døde. :( fine, kloke og hyggelige jenta. Hun lærte meg så mye. :hjerte: Ellers savner jeg noen brukere fra riktig gamle dager som Pet, Pax/Greensky (hvil i fred), Virgo, Borghild og hun som døde av kreft, tror hun var moderator, faktisk. Dessverre glemt navnet hennes. Jeg fulgte med i dagboken hennes helt til vi fikk den vonde beskjeden om at hun var død. Er mange av de nåværende brukerne her og som jeg ville savnet om de slettet seg. Er så mange hyggelige og fine folk her inne. 

Var du medlem her for så mange år siden? Hun som døde av kreft, @Arwen? Leste om det en tid tilbake, skikkelig trist :( Og så har de gitt henne tittelen æresmedlem, for en fantastisk ting å gjøre :rodmer:

Borghild var en hyggelig bruker, siste brukeren het vel Borghild 2.0? Jeg pratet med henne på pm faktisk og hun sa hun skulle lage en ny bruker etter hun slettet denne senere men det ble visst aldri noe av :(

5 timer siden, Nevian skrev:

Da jeg først fant veien hit likte jeg NozMonster så godt. Savner henne litt :)

Og så til slutt bare Noz, lurer på hvorfor hun ikke kom tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
8 timer siden, Rosetelys skrev:

Vet ikke, har bare ikke sett noen innlegg fra han på lenge.

Dukker ikke han opp med ujevne mellomrom? En dyktig skribent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza skrev:

Var du medlem her for så mange år siden? Hun som døde av kreft, @Arwen? Leste om det en tid tilbake, skikkelig trist :( Og så har de gitt henne tittelen æresmedlem, for en fantastisk ting å gjøre :rodmer:

Borghild var en hyggelig bruker, siste brukeren het vel Borghild 2.0? Jeg pratet med henne på pm faktisk og hun sa hun skulle lage en ny bruker etter hun slettet denne senere men det ble visst aldri noe av :(

Og så til slutt bare Noz, lurer på hvorfor hun ikke kom tilbake

Ja, men jeg brukte ikke brukeren jeg hadde, skrev bare som gjest. Kom hit første gang i 2002 eller noe jeg. Arwen var det, ja. :( Husket ikke Borghild 2.0, hun her het bare Borghild og var medlem for rundt 10 år siden. Borghild 2.0 var sikkert samme person etter navnet og dømme, men jeg husker ikke den brukeren. Jeg var borte herfra i mange år før jeg lagde denne brukeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Salka skrev:

Ja, men jeg brukte ikke brukeren jeg hadde, skrev bare som gjest. Kom hit første gang i 2002 eller noe jeg. Arwen var det, ja. :( Husket ikke Borghild 2.0, hun her het bare Borghild og var medlem for rundt 10 år siden. Borghild 2.0 var sikkert samme person etter navnet og dømme, men jeg husker ikke den brukeren. Jeg var borte herfra i mange år før jeg lagde denne brukeren. 

Da var du bare 19 år når du ble medlem her? Hvordan var kg på den tiden sammenlignet med nå? Jeg var bare 11 da :P Var hun Borghild du kjente da interessert i Hotel Cæsar? Hun var mye i den tråden med 2.0 brukeren, veldig hyggelig dame :) Og så hadde hun det geniale profilbildet av Gjertrud i The Julekalender :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Winza skrev:

Da var du bare 19 år når du ble medlem her? Hvordan var kg på den tiden sammenlignet med nå? Jeg var bare 11 da :P Var hun Borghild du kjente da interessert i Hotel Cæsar? Hun var mye i den tråden med 2.0 brukeren, veldig hyggelig dame :) Og så hadde hun det geniale profilbildet av Gjertrud i The Julekalender :biggrin:

Jepp. Ung og dum, haha. :hoho: KG var mindre da, det var langt færre folk og man kunne skrive som gjest. Designet var også veldig 2002, hehe. Ikke så rart når det var i 2002. :P Husker også at det på et av designene (husker ikke når) var en dame med krøllete hår som vi kalte nudeldama eller nudelhårdama. Jeg husker ikke om den første Borghild så på Cæsar, men siden hun andre kalte seg 2.0 er det sikkert samme person. Borghild hadde humor og skrev morsomme innlegg med litt snert i samtidig som hun også var omtenksom, hjelpsom og hyggelig. Profilbildet mener jeg å huske var høna fra chicken run.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Salka skrev:

Jepp. Ung og dum, haha. :hoho: KG var mindre da, det var langt færre folk og man kunne skrive som gjest. Designet var også veldig 2002, hehe. Ikke så rart når det var i 2002. :P Husker også at det på et av designene (husker ikke når) var en dame med krøllete hår som vi kalte nudeldama eller nudelhårdama. Jeg husker ikke om den første Borghild så på Cæsar, men siden hun andre kalte seg 2.0 er det sikkert samme person. Borghild hadde humor og skrev morsomme innlegg med litt snert i samtidig som hun også var omtenksom, hjelpsom og hyggelig. Profilbildet mener jeg å huske var høna fra chicken run.

Høres ut som henne :) Og hun er et par år eldre enn deg?

Håper hun har det bra, at hun sa hun skulle komme tilbake snart men aldri gjorde det har gitt meg noen tanker om hva som kan ha skjedd :( forhåpentligvis så ble hun bare rett og slett lei av kg, er mange som har blitt det de siste 2 årene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Winza skrev:

Høres ut som henne :) Og hun er et par år eldre enn deg?

Håper hun har det bra, at hun sa hun skulle komme tilbake snart men aldri gjorde det har gitt meg noen tanker om hva som kan ha skjedd :( forhåpentligvis så ble hun bare rett og slett lei av kg, er mange som har blitt det de siste 2 årene 

Jeg vet ikke hvor gammel hun er, dessverre. Hun er sikkert bare lei KG, ja. :) Er litt lei av og til jeg og må jeg innrømme, men trives jo også da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Jeg vet ikke hvor gammel hun er, dessverre. Hun er sikkert bare lei KG, ja. :) Er litt lei av og til jeg og må jeg innrømme, men trives jo også da. 

Håper ikke du forsvinner da, kg er et mye bedre forum når du er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Er ganske sikker på at jeg hadde blitt savnet altså så skal ikke utsette dere for det savnet enda. Ikke med vilje i alle fall.:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Håper ikke du forsvinner da, kg er et mye bedre forum når du er her :)

Takk i like måte, håper du også blir her. :) skal ikke slette meg jeg vettu, jeg sitter som en klegg på Kåge. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...