Gå til innhold

Få dekket operasjon av indre kjønnslepper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11.10.2017 den 19.31, AnonymBruker skrev:

TS sier selv at det utgør en fysisk plage også når hun går. Hvorfor skal man ikke ta hensyn til denne delen, men kun til den delen hvor hun nevner andre faktorer som ikke er rent fysiske plager?

Anonymkode: c992b...afc

Pissprat fra Ts side. Dårlig selvtillit kaller jeg det. Er 43 år, har lange kjønnslepper. Målte nå, har 6 og 5 cm. Har aldri hatt problemer i det hele tatt...

Anonymkode: 9428d...46a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutes ago, AnonymBruker said:

Pissprat fra Ts side. Dårlig selvtillit kaller jeg det. Er 43 år, har lange kjønnslepper. Målte nå, har 6 og 5 cm. Har aldri hatt problemer i det hele tatt...

Anonymkode: 9428d...46a

Så fint for deg at du ikke er TS da.

Anonymkode: a617e...861

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pissprat fra Ts side. Dårlig selvtillit kaller jeg det. Er 43 år, har lange kjønnslepper. Målte nå, har 6 og 5 cm. Har aldri hatt problemer i det hele tatt...

Anonymkode: 9428d...46a

Jeg tenker også sånn. Jeg måtte også måle for en stund tilbake etter å ha lest div tråder om kjønnslepper. Mine er 5 cm, plager meg ikke. Kommer i klem nå og da, men ingen krise. Må passe på under sex om jeg ikke er våt nok, men det er heller ingen krise. 

Jeg mistenker at mange unge jenter overdriver sine plager for å få det dekket. Det er mellom øra problemet ligger, dessverre. 

Anonymkode: eae9a...b15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig lengde varierer fra 1,5cm til 10 cm. Så alt i mellom der regnes som normalt. Det er først ved store fysiske hindre man får dekt operasjon, og det er jo en stor risiko ved operasjon med å miste følelse, eller like ille få sårhet og ømhet der for alltid. 
5 cm når du strekker de ut høres virkelig ikke mye ut! Mine kan jeg strekke ut til 8 cm og alle gynekologer jeg har vært hos og menn jeg har ligget med sier de er helt normale og ikke spesielt store. Hvor små er de da når du ikke strekker de ut? Et par centimeter bare? 
Husk på det at kjønnsleppene er der for en grunn, for å lede urin i en stråle (de med helt korte kjønnslepper søler mye mer når de er på do å tisser), og for å lede fiber og væsker vekk så man ikke får sopp og andre infeksjoner og bakterier, og øker følelsen under sex for menn siden leppene griper tak rundt, og for kvinner siden lepper som rører på seg og blir litt dratt i under penetreringen så stimulerer leppene de samme nervene som går til klitoris også siden kjønnsleppe "festet" på en måte er der oppe hvor klitoris er . Så det er egentlig ingen ulemper med lange kjønnslepper altså med mindre det alltid er sånn at du føler du sitter på de (da skal de være 10-15 cm i ustrekt tilstand altså!). 
Det beste er å gå i løse underbukser og litt løs bukse, ikke supertrang i skrittet, syntes jeg :)

Anonymkode: 9810a...3e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også sånn. Jeg måtte også måle for en stund tilbake etter å ha lest div tråder om kjønnslepper. Mine er 5 cm, plager meg ikke. Kommer i klem nå og da, men ingen krise. Må passe på under sex om jeg ikke er våt nok, men det er heller ingen krise. 

Jeg mistenker at mange unge jenter overdriver sine plager for å få det dekket. Det er mellom øra problemet ligger, dessverre. 

Anonymkode: eae9a...b15

Helt klart. Er så dumt at.

Anonymkode: 9428d...46a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pissprat fra Ts side. Dårlig selvtillit kaller jeg det. Er 43 år, har lange kjønnslepper. Målte nå, har 6 og 5 cm. Har aldri hatt problemer i det hele tatt...

Anonymkode: 9428d...46a

Har du bodd i hennes kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig lengde varierer fra 1,5cm til 10 cm. Så alt i mellom der regnes som normalt. Det er først ved store fysiske hindre man får dekt operasjon, og det er jo en stor risiko ved operasjon med å miste følelse, eller like ille få sårhet og ømhet der for alltid. 
5 cm når du strekker de ut høres virkelig ikke mye ut! Mine kan jeg strekke ut til 8 cm og alle gynekologer jeg har vært hos og menn jeg har ligget med sier de er helt normale og ikke spesielt store. Hvor små er de da når du ikke strekker de ut? Et par centimeter bare? 
Husk på det at kjønnsleppene er der for en grunn, for å lede urin i en stråle (de med helt korte kjønnslepper søler mye mer når de er på do å tisser), og for å lede fiber og væsker vekk så man ikke får sopp og andre infeksjoner og bakterier, og øker følelsen under sex for menn siden leppene griper tak rundt, og for kvinner siden lepper som rører på seg og blir litt dratt i under penetreringen så stimulerer leppene de samme nervene som går til klitoris også siden kjønnsleppe "festet" på en måte er der oppe hvor klitoris er . Så det er egentlig ingen ulemper med lange kjønnslepper altså med mindre det alltid er sånn at du føler du sitter på de (da skal de være 10-15 cm i ustrekt tilstand altså!). 
Det beste er å gå i løse underbukser og litt løs bukse, ikke supertrang i skrittet, syntes jeg :)

Anonymkode: 9810a...3e0

Jeg har helt stramme og usynlige indre lepper, ingenting henger på utsiden.  Har ikke problemer med verken urinering, sopp,eller å få orgasme.  Hvor er kildene til det du skriver?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 20.45, Mystix skrev:

Det er det ingen som bryr seg om.  En mann som hadde hatt så mye plager hadde ikke funnet seg i det og sikkert fått det dekket på dagen!

Ble litt usikker på hva du mener nå. At ingen bryr seg om at dette er fysisk ubehag for en kvinne, men at det har betydning dersom en man har så mye plager? :)

Anonymkode: c992b...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Husk på det at kjønnsleppene er der for en grunn, for å lede urin i en stråle (de med helt korte kjønnslepper søler mye mer når de er på do å tisser), og for å lede fiber og væsker vekk så man ikke får sopp og andre infeksjoner og bakterier, og øker følelsen under sex for menn siden leppene griper tak rundt, og for kvinner siden lepper som rører på seg og blir litt dratt i under penetreringen så stimulerer leppene de samme nervene som går til klitoris også siden kjønnsleppe "festet" på en måte er der oppe hvor klitoris er . Så det er egentlig ingen ulemper med lange kjønnslepper altså med mindre det alltid er sånn at du føler du sitter på de (da skal de være 10-15 cm i ustrekt tilstand altså!). 
Det beste er å gå i løse underbukser og litt løs bukse, ikke supertrang i skrittet, syntes jeg :)

Anonymkode: 9810a...3e0

En annen med små kjønnslepper her som ikke kjenner seg igjen i dette her. Har aldri hatt sopp, infeksjon eller slitt med å komme ved sex, ei heller å gå på do. Dette var nytt for meg.

Anonymkode: 0cc01...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...