Gå til innhold

Nå er Jon Arne Riise i media igjen


Gjest pelikanen

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sitat

* Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker han, jeg. Tror han er god og snill, men at han har prioritert "feil" - jobb over barn. Synes media er ufortjent harde mot han. Man skal være litt forsiktig tenker jeg, hvor mye skal han tåle.. (og JADA, jeg vet at han har gjort/sagt kritikkverdige ting, men allikevel..)..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, pelikanen skrev:

Han ber bare om å bli likt. Derfor har han skrevet bok..folk skal forstå han!! Noen må ta et alvorsord med han. Har han fått for mange harde smeller av fotballen i hodet?

Han eier jo ikke innsikt. Han fortsetter å kritisere andre. Han går til "angrep" på de to andre ekteskapene også. Hvor lavt kan man synke? Det er bare å Google. ...der står jo alt. Det beste som har hendt meg, dette er kjærligheten. ...samme ord som i siste ekteskap. 

Tanker om ungene ? Sutrer over at han ikke har stilt opp for ungene...nå begynner jeg å skjønne ting. Hele saken er en tragedie. Forventer han nå at kontakt med unger skal bli bra etter dette?

Å fornærme sine barns mødre såpass grovt ("de verste tabbene i hele hans liv") er en klar invitasjon til problematiske samarbeidsforhold. Kjempetrist for de mindreårige, som jeg håper har andre farsfigurer i livene sine.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, O.G. skrev:

LAR må helt klart skilles fra denne sytekoppen som så gjerne vil bli forstått. 

Syns NFF har behandlet han dritdårlig!! Forstår veldig godt at han har behov for å fortelle SIN side av saker som er blåst opp i media. John Arne er en grepa kar og har hatt en FANTASTISK fotballkarriere de fleste bare kan drømme om! Skal definitivt kjøpe boka hans ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka

Synes faktisk media bør tenke seg om en gang eller ti før de omtaler den boka, ikke minst av hensyn til barna. 

Lurer på om det at begge eks - konene hevder han lyver, er grunnen til at VG slettet artikkelen? Det er generelt stor takhøyde på å endre saker, normalt ville de ha lagt inn presisering, så når den faktisk er slettet, tenker jeg mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Priyanka
6 minutes ago, LilleKlump said:

https://www.dagbladet.no/kjendis/min-oppforsel-gjorde-bryllupet-til-en-katastrofal-opplevelse-for-henne-hun-ma-ha-vaert-livredd/68766312

mannen har en agenda om å selge masse bøker for å tjene penger. Men når han drar med seg kvinner han har barn med ned i søla framstår han kald og kynisk

Interessant at Havnevik sier at den egentlige årsaken vil skade ham. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor han lyver om noe så enkelt beviselig så åpenlyst. Hvis det ikke stemmer at det var familieråd etc. før bryllupet, kan jo alle involverte (som hennes foreldre), bevitne at det er løgn. 

 

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mer at hun mener at det ligger mer bak bruddet. At han har gjort noe så det ble slutt.

Han bor i Ålesund. Der bor hans ekskone med sin familie og deres felles barn. Der bor hans bror med familie. Skjønner han ikke hvor mye dette skader alle rundt han? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke Riises tidligere agent Baardsen den mest troverdige, men dette er hva han sa vedr. tiden før det første bryllupet da han var i retten tiltalt for bedrageri:

"12. juni 2003 giftet John Arne Riise seg med Guri Havnevik. Dette var et bryllup Berit Riise, ifølge Einar Baardsen, gjorde alt hun kunne for å stoppe. Blant annet skal hun, ifølge Baardsen, ha overtalt flere unge, pene piker til å sjekke opp John Arne Riise for å framprovosere utroskap i forkant av bryllupet. Baardsen sier han, Riise og lagkameratene måtte alliere seg for å forhindre noen skandaler. "

http://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/riise-familien-1.568918

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Rosalie skrev:

Nå er vel ikke Riises tidligere agent Baardsen den mest troverdige, men dette er hva han sa vedr. tiden før det første bryllupet da han var i retten tiltalt for bedrageri:

"12. juni 2003 giftet John Arne Riise seg med Guri Havnevik. Dette var et bryllup Berit Riise, ifølge Einar Baardsen, gjorde alt hun kunne for å stoppe. Blant annet skal hun, ifølge Baardsen, ha overtalt flere unge, pene piker til å sjekke opp John Arne Riise for å framprovosere utroskap i forkant av bryllupet. Baardsen sier han, Riise og lagkameratene måtte alliere seg for å forhindre noen skandaler. "

http://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/riise-familien-1.568918

Fysj, for en kjerring!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke veldig tilfredsstillende for noen av Ex-konene at John Arne Riise 'eier' sannheten i det offentlige rom om hva som har skjedd. Hadde nok neppe klart å holde meg fra å fortelle min side jeg heller.

tipper det har vært en del trusler fra den hevngjerrige herr Riise. Lukter diagnose lang vei. Media burde gjennomskuet dette for lenge siden og ikke skrevet om alt det dumme han sier. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
4 minutes ago, LilleKlump said:

Det er ikke veldig tilfredsstillende for noen av Ex-konene at John Arne Riise 'eier' sannheten i det offentlige rom om hva som har skjedd. Hadde nok neppe klart å holde meg fra å fortelle min side jeg heller.

tipper det har vært en del trusler fra den hevngjerrige herr Riise. Lukter diagnose lang vei. Media burde gjennomskuet dette for lenge siden og ikke skrevet om alt det dumme han sier. 

Ser den, men jeg tenker at man so forelder skal skjerme barna sine fra en offentlig skittentøysvask. Guri sine kommentarer er egentlig nok til å skjønne at hun er uenig, uten å gå til motangrep, slik Maria ofte har gjort.

Og ja - JAR oppfører seg som en dust, men selv om det er lett å falle ned på hans nivå, tenker jeg at man får sette barna først. Må si at jeg synes Maria sin kommentar i VG-saken var helt innafor, da. :)

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Priyanka skrev:

Ser den, men jeg tenker at man so forelder skal skjerme barna sine fra en offentlig skittentøysvask. Guri sine kommentarer er egentlig nok til å skjønne at hun er uenig, uten å gå til motangrep, slik Maria ofte har gjort.

Og ja - JAR oppfører seg som en dust, men selv om det er lett å falle ned på hans nivå, tenker jeg at man får sette barna først. Må si at jeg synes Maria sin kommentar i VG-saken var helt innafor, da. :)

 

Men når JAR har framstilt Maria i media på den måten han og moren gjorde før bryllupet med nr 3 så skjønner jeg at hun synes det er urettferdig og vil ha frem en annen side. 

Regner med at årsaken til bruddet (Katie Price) ikke er nevnt i boken til JAR

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Priyanka
2 minutes ago, LilleKlump said:

 

Men når JAR har framstilt Maria i media på den måten han og moren gjorde før bryllupet med nr 3 så skjønner jeg at hun synes det er urettferdig og vil ha frem en annen side. 

Regner med at årsaken til bruddet (Katie Price) ikke er nevnt i boken til JAR

Jeg forstår selvfølgelig hennes side av saken, og jeg hadde nok ønsket det samme selv, men hadde jeg hatt barn med fyren, hadde jeg personlig ikke tatt det i det offentlige rom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hotellet skrev:

Syns NFF har behandlet han dritdårlig!! Forstår veldig godt at han har behov for å fortelle SIN side av saker som er blåst opp i media. John Arne er en grepa kar og har hatt en FANTASTISK fotballkarriere de fleste bare kan drømme om! Skal definitivt kjøpe boka hans ❤️

Sorry altså, ingen er en «grepa kar» når de ikke har vært der for barna sine. Det gjelder også om han er aldri så morsom, kul og kan sparke en fotball. 

Og spesielt han som har vokst opp uten en far selv vet hvor mye det påvirker og ødelegger et barn. Det er den ultimate avvisningen når ikke egne foreldre tar bryet verdt med å være der for deg. 

Og han burde være særdeles ydmyk ovenfor sine to ekser som har stått med alt helt alene. Er nedrig å utlevere dem i bokform.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Riise egentlig flink til utenom syting, synes synd på seg selv, gifte seg, yngle unger, sløse og skryte av dette? Vet han tupper på en lærball da, men ellers syns jeg ikke noe om han. 

Jeg liker å lese bøker, men boks hans skal jeg ikke lese. Iallefall ikke betale for den, kanskje hvis jeg får låne den av noen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til jeg lurer på... Det var portrettintervju med han på NRK nyhetene på lørdag. Der sa han at hans første tanke var å lage en hevnbok, men det slo han fra seg. Da lurer jeg litt på hvorfor han henger ut eksene sine... Lukter jo hevn lang vei. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...