Gå til innhold

Søker venner etter flytting


Mymlen

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp flyttet til Ankenes, rett ved Narvik. Kjæresten min er fra Lofoten og studerer her, så jeg flyttet fra Molde for å bo sammen med han. Problemet mitt er at jeg savner å ha venner jeg kan gå ut og gjøre ting med, og jeg har et stort behov for sosialt nettverk. 

Er en jente på 19 som er meget omgjengelig i alle miljøer, og ville blitt glad for noen å bli kjent med siden jeg ikke kjenner noen her fra før av, utenom kjæresten. 

Hit me up, someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

Hei! Ser det er lenge siden du har lagt ut innlegget, men prøve alikavel!! Bor i narvik(samboer e herifra, jeg er ifra finnmark), snart 23 år, har en sønn på 1 år å e ganske ensom utenom familielivet  😂 savne å ha venna, ha nån å gå ut med i helgen eller gå å ta en kaffe.. ta gjerne kontakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, emiliagi95 skrev:

Hei! Ser det er lenge siden du har lagt ut innlegget, men prøve alikavel!! Bor i narvik(samboer e herifra, jeg er ifra finnmark), snart 23 år, har en sønn på 1 år å e ganske ensom utenom familielivet  😂 savne å ha venna, ha nån å gå ut med i helgen eller gå å ta en kaffe.. ta gjerne kontakt:)

Hvis du hadde sitert henne så er muligheten mye større for at hun skal se innlegget ditt. Spesielt siden tråden er såpass gammel. 

Anonymkode: 7ce8d...a5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2017 den 9.34, Mymlen skrev:

Jeg har nettopp flyttet til Ankenes, rett ved Narvik. Kjæresten min er fra Lofoten og studerer her, så jeg flyttet fra Molde for å bo sammen med han. Problemet mitt er at jeg savner å ha venner jeg kan gå ut og gjøre ting med, og jeg har et stort behov for sosialt nettverk. 

Er en jente på 19 som er meget omgjengelig i alle miljøer, og ville blitt glad for noen å bli kjent med siden jeg ikke kjenner noen her fra før av, utenom kjæresten. 

Hit me up, someone

😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 20.26, emiliagi95 skrev:

😃

Hei! Har sendt pm til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...