Gå til innhold

Espen Hilton


PippiLa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Renate Cecilie og Ana Maria var der i hvertfall så jeg :) 

(Svar til brukeren over)

Endret av Lulu21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk litt tårer i øynene når jeg hørte på han i dagens episode. Kjenner meg igjen. Håper mobberne sitter med en dårlig smak i munnen nå 😠

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82

Det var vondt å høre om mobbingen i dagens episode. Jeg tenker at det han har opplevd forklarer den skarpe tonen han kan ha, som desverre gjør at enkelte kanskje ikke liker han. Det er helt naturlig å sette opp et slags forsvar når man er vant til å bli mobbet, selv om det er mange år siden. Ord setter spor langt inne i sjelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, marie_82 skrev:

Det var vondt å høre om mobbingen i dagens episode. Jeg tenker at det han har opplevd forklarer den skarpe tonen han kan ha, som desverre gjør at enkelte kanskje ikke liker han. Det er helt naturlig å sette opp et slags forsvar når man er vant til å bli mobbet, selv om det er mange år siden. Ord setter spor langt inne i sjelen.

Jeg mener at fordi man har eller hatt det dårlig rettferdiggjør at man kan behandle folk dårlig. Dessuten er han en voksen mann

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Jeg mener at fordi man har eller hatt det dårlig rettferdiggjør at man kan behandle folk dårlig

Jeg antar du glemte et "ikke" et sted der? 

 

Uansett, på hvilken måte har Espen behandlet andre dårlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, marie_82 skrev:

Jeg antar du glemte et "ikke" et sted der? 

 

Uansett, på hvilken måte har Espen behandlet andre dårlig? 

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, marie_82 skrev:

Jeg antar du glemte et "ikke" et sted der? 

 

Uansett, på hvilken måte har Espen behandlet andre dårlig? 

Du sa han var skarp i tonen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
På 17.10.2017 den 14.20, marie_82 skrev:

Det var vondt å høre om mobbingen i dagens episode. Jeg tenker at det han har opplevd forklarer den skarpe tonen han kan ha, som desverre gjør at enkelte kanskje ikke liker han. Det er helt naturlig å sette opp et slags forsvar når man er vant til å bli mobbet, selv om det er mange år siden. Ord setter spor langt inne i sjelen.

-

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, justcurious skrev:

Ja, dette er grunnen til at jeg har litt delte meninger om han. Husker jeg ble helt satt ut første gang jeg hørte hvor frekk han var i kjeften :P Jeg er ikke helt overbevist om at det har med mobbingen å gjøre, tror noen folk bare er sånn. Betyr ikke at det er noe vondt i ham da. Han fremstår jo som en usedvanlig selvsikker og utadvendt fyr. 

Mulig han bare er overlegen. Synes han virker utrolig selvsentrert også og da tenker jeg ikke må den mobbingen han har opplevd. På en annen side så er det flere bloggere som er av akkurat samme ulla

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marie_82 skrev:

 

Uansett, på hvilken måte har Espen behandlet andre dårlig? 

Samme lurer jeg på. Har et veldig bra inntrykk av Espen jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Samme lurer jeg på. Har et veldig bra inntrykk av Espen jeg :)

Ikke vet jeg. Det ble nevnt at han var skarp i tonen, hva enn det betyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Espen og utstråler en usikkerhet og et enormt bekreftelsesbehov.. Nesten samtlige bloggere har det, og det er så rart at de ønsker å hente bekreftelse fra det offentlige rom når de er så sårbare. Espen gjør så mye av seg at det blir slitsomt. Eneste bloggeren jeg kommer på som har en sunn usikkerhet er Marna. Synes ikke hun søker bekreftelse på den måten og at hun virker sterk nok, og sikker nok på seg selv til å tåle kritikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
18 timer siden, Sh999 skrev:

Synes Espen og utstråler en usikkerhet og et enormt bekreftelsesbehov.. Nesten samtlige bloggere har det, og det er så rart at de ønsker å hente bekreftelse fra det offentlige rom når de er så sårbare. Espen gjør så mye av seg at det blir slitsomt. Eneste bloggeren jeg kommer på som har en sunn usikkerhet er Marna. Synes ikke hun søker bekreftelse på den måten og at hun virker sterk nok, og sikker nok på seg selv til å tåle kritikk.

Akkurat dette er et interessant tema generelt sett. 

Det er ikke rart at de blogger, fordi de jo nettopp får enormt med bekreftelse. Alle bloggere har kommentarfelt der de har sin faste heiagjeng. Mange av dem skriver om vanskelige ungdomsår, tenk deg hvor avhengighetsskapende det blir da når de med sin nettidentitet opplever å bli dronning/konge i eget univers. Selvfølgelig klamrer de seg til bloggingen. Men de får får selvfølgelig problemer når de får lesere som minner om mobberne de traff i det virkelige liv, da trigges opplevelsene. Jeg tror nettopp dette er grunnen til at de takler også konstruktiv kritikk så dårlig.

Mange av dem burde slutte å blogge når det går på psyken løs, men da mister de jo også all bekreftelse i samme slengen, så da blir det et umulig valg.

Merk termen generell i begynnelsen av innlegget mitt

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miranda16 skrev:

Jeg mener at fordi man har eller hatt det dårlig rettferdiggjør at man kan behandle folk dårlig. Dessuten er han en voksen mann

Hvordan har han behandla noen dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Miranda16 skrev:

Ikke vet jeg. Det ble nevnt at han var skarp i tonen, hva enn det betyr? 

Men hvis du ikke vet det, så er det litt rart at du hinter til at han har behandla andre dårlig pga egen mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, maomao skrev:

Men hvis du ikke vet det, så er det litt rart at du hinter til at han har behandla andre dårlig pga egen mobbing.

Glem det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CecilieX skrev:

Akkurat dette er et interessant tema generelt sett. 

Det er ikke rart at de blogger, fordi de jo nettopp får enormt med bekreftelse. Alle bloggere har kommentarfelt der de har sin fadte heiagjeng. Mange av dem skriver om vanskelige ungdomsår, tenk deg hvor avhengighetsdkapende det blir da når de med sin nettidentitet opplever å bli dronning/konge i eget univers. Selvfølgelig klamrer de seg til bloggingen. Men de får får selvfølgelig problemer når de får lesere som minner om mobberne de traff i det virkelige liv, da trigges opplevelsene. Jeg tror nettopp dette er grunnen til at de takler også konstruktiv kritikk så dårlig.

Mange av dem burde slutte å blogge når det går på psyken løs, men da mister de jo også all bekreftelse i samme slengen, så da blir det et umulig valg.

Merk termen generell i begynnelsen av innlegget mitt

Veldig sant det du skriver. Den bekreftelsen de henter igjennom sosiale medier burde kommet innenfra. Som du sier så takler de kritikk dårlig og får en opplevelse av å føle seg mobbet igjen, men er likevel avhengig av den bekreftelsen det være seg bra eller dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...