Gå til innhold

Espen Hilton


PippiLa

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
5 timer siden, filifjonka skrev:

Som bloggere flest, en selvhøytidelig fjomp...

Er det én person som ikke tar seg selv høytidelig så er det vel Espen? Har egentlig alltid likt ham men jeg orker ikke å følge ham på snap feks, han kan være litt slitsom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest justcurious
13 minutter siden, Maskopi skrev:

Ja, han var sammen med en jeg kjenner i en lang stund. Ble slutt omtrent da han gav ut boken sin. 

Han har vel også vært sammen med Storm fra homsepatruljen for en del år tilbake.

Var han ikke med i Homsepatruljen selv også? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, justcurious skrev:

Var han ikke med i Homsepatruljen selv også? :) 

Jo det stemmer nok! :):)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, filifjonka skrev:

Som bloggere flest, en selvhøytidelig fjomp...

Espen selvhøytidelig? Synes ikke han er det hele tatt jeg da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Espen selvhøytidelig? Synes ikke han er det hele tatt jeg da

Så er det slik at vi alle oppfatter mennesker ulikt. Det betyr ikke at noe er mer riktig eller feil en annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har virkelig klart å snu det om. Han gikk fra å være et mobbeoffer til å få mange venner, bli godt likt, slanke seg, gå ned i vekt og inspirer andre. Han er en herlig fyr, og kunne likt å hatt han som venn :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, maomao skrev:

Så er det slik at vi alle oppfatter mennesker ulikt. Det betyr ikke at noe er mer riktig eller feil en annet. 

Jeg fult klar over det og sa ikke noe var verken galt eller riktig. Bare stusset over hun synes han var så selvhøytidelig. ( og en fjomp) For jeg opplever ikke det i det hele tatt, men smaken er som baken 

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, smalls skrev:

Jeg fult klar over det og sa ikke noe var verken galt eller riktig. Bare stusset over hun synes han var så selvhøytidelig. ( og en fjomp) For jeg opplever ikke det i det hele tatt, men smaken er som baken 

Jeg synes han virker ok, litt slitsom og tar mye plass. Men tror ikke det er noe vondt i han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, lille humla said:

Synes han virker edgy, noe jeg liker. Er det noen som vet hvor gammel/ung han er?

Han er 34.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, filifjonka skrev:

Som bloggere flest, en selvhøytidelig fjomp...

Jeg er tror han kan virke sånn fordi han har vært usikker før, derfor må han virke litt ekstra fierce. Kanskje mest for sin egendel, mange som får den følelsen av å måtte bevise noe når de har blitt mobbet osv. 

Endret av lille humla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ganske frekk i virkeligheten. Er mye bedre enn alle andre - nesa i sky - personlighet 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, bloggleser123 skrev:

Han er ganske frekk i virkeligheten. Er mye bedre enn alle andre - nesa i sky - personlighet 

Antar du har vært sammen med han da, siden du mener han er frekk i virkeligheten?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker han ikke. Synes han virker ganske merkelig.Og "bestevenn" med Lene, da blir jeg ikke imponert.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Jeg liker han ikke. Synes han virker ganske merkelig.Og "bestevenn" med Lene, da blir jeg ikke imponert.

Lene hvem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Jeg liker han ikke. Synes han virker ganske merkelig.Og "bestevenn" med Lene, da blir jeg ikke imponert.

Er det viktig at du må bli imponert over hvem han er bestevenn med? Skjønte ikke helt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Han er jo venn med alle. Han er frekk i kjeften, men mener ikke noe vondt. Det er i alle fall det inntrykket jeg får :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...