Gå til innhold

Hvordan i helvete hooker man


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Assa, hei. Dette er litt cringe, men jeg skal liksom på fest hvor jeg vet at det er stor sannsynlighet for at jeg kommer til å kline med en gutt jeg liker. For the matter, så har jeg aldri klina før. How to do it lism? Har sett et par bilder, og det ser jo søren meg ut som de spiser opp hverandres ansikter. Er også redd for at jeg kommer til å gjøre det hehe.... Assa hva skal jeg gjøre. Pliiz snakk til meg, for jeg vet absolutt ingenting om dette her, og jeg ville dødd om jeg dummet meg ut. Kommer tungene til å kræsje? Ooog, når vet jeg at det skjer hehe?

Anonymkode: 5bac2...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et tips er vel å "ikke spise han opp". Start forsiktig, nuss litt så eskalerer det etterhvert hvis det kjennes naturlig. Aldri deilig med en tunge i ganen, uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke spise opp annsiktet hans! Bruk leppene mer enn tunga, som at du gaper og spiser en kroneis eller noe. Bytt på å suge litt svakt innover som når du spiser kroneis, til å bare ha helt avslappede lepper. 
Hvis du vil kan du stikke tunga di ut til leppene, men aldri utenfor leppene, det er ikke digg med for mye tunge og kun sånn man ser på american pie filmene. Nesten litt skremmende i virkeligheten med for mye tunge syntes jeg. 

Øv på en ballong, eller på hånda di i mellomtiden. Kyss med våte/fuktige lypsyl lepper, ikke tørre. 

Kos deg masse! :)

Anonymkode: 8dd6c...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Nordavind said:

Si ifra hvis du trenger litt øvelse.

M56

:huh:

Anonymkode: 4767c...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...