Gå til innhold

Mobber han meg eller? Hvordan takle dette. Han bare fnyser når jeg sier det sårer når det blir så mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, når jeg leser her inne på KG lurer jeg ofte på hvor folk finner alle disse totalt ubrukelige og respektløse mennene. 

Kjære TS. Dette er ikke normalt. Du er fanget i hans spill, og du er ikke den første som tror det er deg det er noe galt med. Men det er det ikke. En kjæreste skal støtte deg, le sammen med deg og ikke av deg, være din beste venn og være på ditt lag. Å mobbe noen og trykke noen ned er ikke kjærlighet. Han bruker en stygg hersketeknikk når han synes du er teit som blir lei deg. Det er akkurat sånn mobbere gjør. "Det var jo bare en spøk, du må tåle en spøk". Eldste trikset i boka. Legge ansvaret på deg, i stedet for å ta selvkritikk. 

For all del, ingen er perfekte. Selv lykkelige par krangler noen ganger, eller en sier eller gjør noe som sårer ved å være ubetenksom eller dum et øyeblikk. Det skjer. Men når han sårer deg daglig og ukentlig, da er det noe galt. Noe veldig galt.

Det holder ikke at han er grei innimellom. Du fortjener en som støtter deg, ikke en som drar deg ned. Og det finnes så mange fine menn der ute som kan gi deg det! Kom deg bort. Nå. 

:klem:

Anonymkode: 80e5a...7da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hermer etter meg når jeg er syk og hoster, da lager han seg til en stor kolssyk høne som hoster når han etterligner meg. Også legger ord i seg som tilsier at jeg dør. Dette gjør han ofte. (Sliter med astma og allergi og bronkitt)

Hvis jeg viser selvsikkerthet ved og vite hva jeg fortjener kaller han meg prippen og etterlingner meg med så "homsete holdning" pentfolkgreier. 

Hvis jeg sier ting som at jeg ville en gang bli lastebilsjåfør, det var min mor. Eller andre jobber han faktisk har hatt som vekter (jeg tok utdannelsen men snudde i annen retning i døra) da bare ler han og sier "DU? Du kunne da aldri klart slik en jobb" 

Hvis jeg er nysgjerrig på hvem han får snapp eller meldinger av skal han liksom ta ekstrem hevn, hopper omtrent oppå meg og roper ut spørsmål om hvem det er. Prøver liksom å etterligne meg da bare tar ekstremt i. Og hvis andre er i nærheten fremlegger han meg som kontrolerende og sjalu ved og si ting som. Ja hva vil du snoke på tlf for nå da, hva har jeg gjort galt nå, fant du noe spennende å ta meg på. Kun hvis han er med kompiser vell og merke sier han sånt. 

Han samenligner meg med alle jeg har litt eller noe imot. Eksen hans som har bipolar lidelse og andre psykiske lidelser. Eller Hvis jeg har noe imot et annet menneske han kjenner som feks mora til kompisen hans som er syklig kontrolerende og overbeskyttende og innpåsliten. Jeg synes hun er litt utrivelig pga hun skal alltid ha rett og man kan ikke ha en hyggelig samtale rundt henne uten at hun skal overkjøre oss med hva som er "rett" mening om det vi snakker om. 

Jeg vet ikke når begret nås for meg men det er virkelig veldig avtennende. Jeg blir heller mer og mer lei han. Fordi i lengden som nå sårer det. Ikke er det humoristisk ment fra han heller. Han er dønn særiøs. 

Hvordan takle dette?

Anonymkode: 47c2e...e68

For en idiot. At du gidder. Er ikke noe å lure på en gang. Du skal ikke behøve å takle dette. Dump han heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han er jo også kjærlig, sier gode ting til meg og viser jo kjærlighet også 

Anonymkode: 47c2e...e68

Hva så. Han høres jo bare sykt plagsom og irriterende ut hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder kvinner også. Slte og rolige er de. Men noen mnd inn i forholdet viser kvinner sitt sanne jeg

#relateable

#unstablewomen

#pmsoutburst

#trappingmenwithsex

 

Screenshot_20170715-124903.png

Anonymkode: 0fbc7...094

Nei, men da syns jeg du skal bli sammen med en mann.

Anonymkode: 9b9fa...4eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...