Gå til innhold

På byen alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lyst å dra på byen alene til helgen, men vet ikke hvordan jeg evt skal gjøre det? Det er kun en ting som hindrer meg og det er at andre kanskje vil se på meg som teit? 

Haha, va ville du gjort? Når du ser andre på byen aleine, tenker du no spesielt da?

-Jente 23

Anonymkode: fe659...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ved flere anledninger invitert de som sitter alene ved baren til å komme bort å snakke med oss :) 

Anonymkode: fa601...0d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du fint :)! Selvsikkerhet er nøkkelen, prat med folk du ar lyst til å få kontakt med. Var de ikke noe for deg så gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kommer til å legge merke til at du er alene :) Tenk deg om, hvor ofte legger du egentlig merke til hvem andre på byen er sammen med? Ser du noen alene, så tenker du vel uansett ikke "Oi hun er alene, så teit hun må være!" :)
Bare dra du! Dans eller slapp av i baren , og om du vil er det lett å komme i kontakt med andre ute. 

Anonymkode: 9780e...d98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har lyst å dra på byen alene til helgen, men vet ikke hvordan jeg evt skal gjøre det? Det er kun en ting som hindrer meg og det er at andre kanskje vil se på meg som teit? 

Haha, va ville du gjort? Når du ser andre på byen aleine, tenker du no spesielt da?

-Jente 23

Anonymkode: fe659...ea9

Ser jeg deg, en jente på 23 år, alene på byen..så tenker jeg hun er nok mye enklere å sjekke opp enn ei jente som er sammen med en venninnegjeng. At du er mer desperat etter kontakt..

Anonymkode: ce705...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra på byen og kos deg TS :) De andre på byen vet ikke om du er der alene fordi du kom alene eller fordi du har kommet vekk fra gjengen din. Ser folk stadig alene og tenker aldri noe over det. Man finner alltids noen kjente eller noen å snakke med. Er det kjedelig så drar du hjem. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat som du er på businesstrip og ute for et par drinks før du legger deg. Mye hyggeligere å prate med ei dame alene 

Anonymkode: f97c3...e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jeg deg, en jente på 23 år, alene på byen..så tenker jeg hun er nok mye enklere å sjekke opp enn ei jente som er sammen med en venninnegjeng. At du er mer desperat etter kontakt..

Anonymkode: ce705...572

Heldigvis er ikke så mange som deg da.  Jeg registrerer ikke engang hvem andre er med og ikke. Såklart, er det lite folk på stedet og man ser at en person sitter samme sted alene hele tiden så kanskje man registrerer det, men de fleste mingler jo og er opptatt med seg selv og glaner ikke rundt på alle andre i lokalet. De som gjør det er vel DE som er desperate etter kontakt. Og er man alene er det vanlig å sitte litt et sted, ta en røyk, danse litt, gå på do, sitte litt igjen, man sitter ikke på samme stolen på eget bord mutters alene hele kvelden. Har man bord kommer det andre bort å spør om det er ledig , som man kan prate med og bli en del av gjengen til. 
Hvis jeg i det hele tatt tenker noe om noen som er alene så er det at de må være voksne, kule, og trygge på seg selv. Tenker ikke at de er noe lettere å få med seg hjem eller ikke. De fleste som går ut på byen er jo ute for å koble av og drikke, ikke for å score. De som er det er DE som er desperate. 

Anonymkode: 9780e...d98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro ut alene en gang, samme alder som deg. Det ble faktisk en av de morsomste kveldene på byen jeg har hatt. Møtte kjentfolk jeg ikke hadde sett på lenge, og hang med de resten av kvelden i tillegg til å mingle rundt med andre, danse og ha det gøy :) Det verste som kan skje er at du kjeder deg, men da er det jo bare å dra hjem. Ingen som tenker over at du er alene hvertfall, hvis det er masse folk i lokalet :) 

Anonymkode: 70899...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2017 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har lyst å dra på byen alene til helgen, men vet ikke hvordan jeg evt skal gjøre det? Det er kun en ting som hindrer meg og det er at andre kanskje vil se på meg som teit? 

Haha, va ville du gjort? Når du ser andre på byen aleine, tenker du no spesielt da?

-Jente 23

Anonymkode: fe659...ea9

Hvorfor dra alene ute, har du ikke venner? Jeg skjønner ikke at det kan være artig å dra aleine ute på byn og drikke for seg selv.

Anonymkode: 04391...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dra alene ute, har du ikke venner? Jeg skjønner ikke at det kan være artig å dra aleine ute på byn og drikke for seg selv.

Anonymkode: 04391...a56

Det er mye enklere å bli kjent med nye om man drar alene. 

Anonymkode: a41c1...168

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva andre mener om det, ett liv og det er ditt- KOS DEG.:blomst:

Anonymkode: 2d599...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Inwe skrev:

Det har jeg gjort flere ganger, du kommer alltid inn i en gjeng. De beste byturene har faktisk vært alene.

Ja det er litt enklere å komme inn i en gjeng hvis du er kvinne/jente. Men tror du at det er så enkelt for oss gutta å komme i en gjeng hvor man ikke kjenner noen.. Det er spørs hvor du bor i Norge.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dro ut alene en gang, samme alder som deg. Det ble faktisk en av de morsomste kveldene på byen jeg har hatt. Møtte kjentfolk jeg ikke hadde sett på lenge, og hang med de resten av kvelden i tillegg til å mingle rundt med andre, danse og ha det gøy :) Det verste som kan skje er at du kjeder deg, men da er det jo bare å dra hjem. Ingen som tenker over at du er alene hvertfall, hvis det er masse folk i lokalet :) 

Anonymkode: 70899...990

Ja det er når du møter noen kjent som du har blitt kjent før. Men for oss andre er det ikke kanskje enkelt.. Jeg bor i Østfold og det er ikke samme som Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen.

Jeg har ikke venner og har prøvd å skaffe meg venner hvor jeg jobber, men folk er så  rare at de ikke gidder å være litt "sosial" i helgen. Jeg har flere ganger sagt til dem at de skal komme hos meg, og da kan vi ta oss par drinker og gjøre noe artig. 

Anonymkode: 04391...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye enklere å bli kjent med nye om man drar alene. 

Anonymkode: a41c1...168

Jaaaa, det kan kanskje være store muligheter for.   Det spørs  også hvor DU bor i Norge, som feks Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen er ikke som folk i Fredrikstad, Sarpsborg, Tønsberg eller Moss gir bare eksempel.

Hvis man ser litt forskjellig ut, kanskje noen har litt større hode eller kanskje litt rare ører enn de fleste har. Da kommer folk til å ignorere deg veldig enkelt.  Jeg har aldri vært ute for meg selv, og bør prøve meg på det.

Anonymkode: 04391...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er litt enklere å komme inn i en gjeng hvis du er kvinne/jente. Men tror du at det er så enkelt for oss gutta å komme i en gjeng hvor man ikke kjenner noen.. Det er spørs hvor du bor i Norge.

Ja det er når du møter noen kjent som du har blitt kjent før. Men for oss andre er det ikke kanskje enkelt.. Jeg bor i Østfold og det er ikke samme som Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen.

Jeg har ikke venner og har prøvd å skaffe meg venner hvor jeg jobber, men folk er så  rare at de ikke gidder å være litt "sosial" i helgen. Jeg har flere ganger sagt til dem at de skal komme hos meg, og da kan vi ta oss par drinker og gjøre noe artig. 

Anonymkode: 04391...a56

Er nok bedre å lete etter venner andre steder enn på jobb hvis ingen takker ja til invitasjonene dine. 

Anonymkode: 6f9f9...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2017 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har ved flere anledninger invitert de som sitter alene ved baren til å komme bort å snakke med oss :) 

Anonymkode: fa601...0d8

Men herregud hvor i landet bor du a? Jeg skulle ønsket at flere kunne være som deg.  

Anonymkode: 04391...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg turte å dra ut alene. Men bor på et skikkelig lite sted! Har ingen venner, så da blir det aldri byturer heller... Elsket å dra ut der jeg bodde før. Da var vi en gjeng på tre jenter. Koste oss så mye! Drinker, pratet med nye folk, danset og hadde det gøy. Nå har jeg ingen og sitter i sofaen med grandis og netflix helg etter helg.

Om du tørr å gå alene, så gjør det! 

Anonymkode: aa221...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jaaaa, det kan kanskje være store muligheter for.   Det spørs  også hvor DU bor i Norge, som feks Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen er ikke som folk i Fredrikstad, Sarpsborg, Tønsberg eller Moss gir bare eksempel.

Hvis man ser litt forskjellig ut, kanskje noen har litt større hode eller kanskje litt rare ører enn de fleste har. Da kommer folk til å ignorere deg veldig enkelt.  Jeg har aldri vært ute for meg selv, og bør prøve meg på det.

Anonymkode: 04391...a56

Fr.Stad, Sarp, Moss etc. er steder hvor folk driter i deg om du er alene. Bergen, Trondheim, Tromsø derimot... Jeg satt alene på en nattklubb i 5 minutter fordi venninna mi skulle på do, og flere fremmede folk av begge kjønn kom bort til meg for å snakke. Dette var i Nordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...