Gå til innhold

Hinter han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg dater spør ofte når jeg pratet om familien hva de synes om han eller om jeg har sagt noe om han? 

Vet ikke hva det skal bety men jeg er ikke så flink til å tolke hinter.. tør ikke selv å spørre han om vi er i forhold. Har fått avklart at jeg ikke trenger å bekymre meg for at han møter andre damer ... 🤔

Anonymkode: d0b3b...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han lurer på om du har fortalt familien din om han og om de ser på han som kjæresten din eller en du er venn med/dater. 

Anonymkode: 1c0dd...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spør litt ofte, jeg sier bare at jeg har fortalt min søster og at jeg liker han.. da sier Åhh så fint.. jeg er virkelig ikke flink på dette, og spør han ikke så mye selv. Men vi har gått ut sammen i 3-4 mnd nå..

Anonymkode: d0b3b...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg. Du må jo spørre han! Hvis dere er omtrent kjærester, så må du da kunne snakke med ham. Har selv vært der at jeg tok opp "definisjonsspørsmålet". Litt ubehagelig, men samtidig - du vet jo at han liker deg. Så antakelig er jo svaret ja! 

Anonymkode: e8f66...5fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minute ago, AnonymBruker said:

Men kjære deg. Du må jo spørre han! Hvis dere er omtrent kjærester, så må du da kunne snakke med ham. Har selv vært der at jeg tok opp "definisjonsspørsmålet". Litt ubehagelig, men samtidig - du vet jo at han liker deg. Så antakelig er jo svaret ja! 

Anonymkode: e8f66...5fd

Ja det er jeg klar over, jeg er bare redd for at han sier nei 😫Eller at det skremmer han bort... men jeg vet han liker meg veldig veldig godt..

Anonymkode: d0b3b...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han blir skremt av kjæreste-praten etter 3-4 måneder er han jammen lettskremt :P 

Anonymkode: 21ae3...82a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jeg klar over, jeg er bare redd for at han sier nei 😫Eller at det skremmer han bort... men jeg vet han liker meg veldig veldig godt..

Anonymkode: d0b3b...a4c

Min samboer sa nei, 2 ganger. Er flere grunner til det og jeg fikk alle. Jeg visste også han likte meg veldig godt, det var vel grunnen til at jeg fortsatte etter han sa nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar litt om gangen.. Idag var vi sammen igjen, og pratet litt om det at han kan møte søsteren min og han sa det hadde vært helt fantastisk, så vi skal spise middag med henne og mannen neste helg. Så sa han at han savner å ha meg der hos han hver natt og sove med meg, og at han kom til å savne meg så mye selv om vi skal sees i morgen.. <3 Jeg håper virkelig alt dette virker lovende.. 

Anonymkode: d0b3b...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar litt om gangen.. Idag var vi sammen igjen, og pratet litt om det at han kan møte søsteren min og han sa det hadde vært helt fantastisk, så vi skal spise middag med henne og mannen neste helg. Så sa han at han savner å ha meg der hos han hver natt og sove med meg, og at han kom til å savne meg så mye selv om vi skal sees i morgen.. <3 Jeg håper virkelig alt dette virker lovende.. 

Anonymkode: d0b3b...a4c

Han ser helt klart på deg som kjæresten sin :) Å møte familiene til hverandre under formell middag er en veldig stor kjærestegreie! Der har man krysset grensa fra å være "litt kjærester" til "seriøse kjærester som vil være sammen for alltid og få barn sammen" :)

Anonymkode: 1c0dd...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...