Gå til innhold

Hvilke aviser, tidsskrifter og magasiner leser du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..Sånn bortsett fra å scrolle over de største nettavisene hver morgen? :)

Har dere noen aviser dere faktisk kjøper eller abonnerer på?

Jeg abonnerer på Morgenbladet. Kjøper også Klassekampen ganske ofte, liker Bokmagasinet. Blant tidsskrifter så leser jeg Norsk psykologforenings tidsskrift fast (i forbindelse med jobb). Kjøper også Vagant, Vinduet eller Syn og Segn hvis jeg skal på en lang togreise eller noe. 

Flere som fremdeles liker fysiske trykksaker, og hva leser dere?

Anonymkode: d0549...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Abonnerer på Morgenbladet, Syn & segn, Fett, Norsk Shakespeare- & teatertidsskrift. Vi Läser og Tidsskriften Opera. Det varierer litt i hvor stor grad jeg rekker å lese alt, da - men det er min personlige pressestøtte til et forsatt variert tidsskrifttilbud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi abonnerer på dag og tid, fett, ren mat og  Arr og låner en del andre tidsskrifter på biblioteket, da velger vi ut de med artikler vi er interessert i. 

Anonymkode: 41df9...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Weekendavisen og The New Yorker, men finner nok interessant lesestoff på nettet til at jeg vurderer å si opp begge to.

Anonymkode: d28b2...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnerer på Morgenbladet og Bibliotekaren. Skulle gjerne gjort det på flere av, både internasjonale og norske, men det tar dessverre for mye av lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Stavanger Aftenblad og DN på nettabonnement + abonnerer på Aftenposten Innsikt, The Economist og Times Magazine i papirutgave. Kjøper Morgenbladet i butikken av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville abonnert på Morgenbladet dersom de gikk over til magasin-format. Synes det er så irriterende med en avis som krøller seg i vesken. Liker ikke å lese digitalt, vil ha papir mellom hendene. 

Anonymkode: 9b7c7...8c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Abonnerer på Aftenposten og VG+ på nett 

Bladet Kamille og Pondus i posten. 

Ja og så Fontene gjennom forbundet. Og så legger psykolognaboen min Norsk psykologforeningens tidsskrift i postkassa mi når hun har lest det ferdig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnerer på Aftenposten og får islandshestforum gjennom islandshestforeningen. Ellers pleier jeg å kjøpe et svensk blad om islandshest. Kjøper Stella, Costume, Det nye og Kamille en sjelden gang. Typ et par ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lev Landlig abonnerer jeg på. Veldig fint magasin. Men, merker jeg egentlig ikke leser det.. tror interiør/livsstil-interessen min har tapt seg. Skjønner ikke hva jeg nå skal finne på. Sjekker denne tråden for inspirasjon.. 

Anonymkode: 2993f...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...