Gå til innhold

Til dere andre single damer:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville du tenkt om en mann som var kun litt høyere enn deg, noe tynn og småspist? Føler nesten at daten min spiser mindre enn meg. Han veier vel 64 kilo😫 Jeg 53.. jeg er 160 cm og han toppen 165. 

Han har heller ikke jobb enda (utdannet i sommer, master og han søker masse jobber). Synes det er litt rart han ikke tar "hva som helst" i en periode i påvente av jobb. Han har en tilkallings jobb, men virker ikke som han får så altfor mye der.

Utenom dette er han fin på alle mulige måter! :)

Anonymkode: 673bf...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du tenkt om en mann som var kun litt høyere enn deg, noe tynn og småspist? Føler nesten at daten min spiser mindre enn meg. Han veier vel 64 kilo😫 Jeg 53.. jeg er 160 cm og han toppen 165. 

Han har heller ikke jobb enda (utdannet i sommer, master og han søker masse jobber). Synes det er litt rart han ikke tar "hva som helst" i en periode i påvente av jobb. Han har en tilkallings jobb, men virker ikke som han får så altfor mye der.

Utenom dette er han fin på alle mulige måter! :)

Anonymkode: 673bf...0d2

Ja men det å være "fin på alle mulige måter" er på ingen måte godt nok. Dump han! Og finn en som er rålekker, tjener over 600.000 og både behandler deg som en prinsesse samtidig som han behandler deg som om du var luft. Personlighet har ingenting å si, du er jo kvinne så det indre har ingen verdi.

Anonymkode: 6c4c8...492

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare foredeler: enkelt for dere å kysse og alt sånt kliss, billig i drift matmessig og tar ikke så stor plass i huset. 

Hvis det er alt du har å utsette på han høres han ut som en drømmemann sånn egentlig. :)

Anonymkode: d1e54...136

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han ikke tynn og småspist, heller muskuløs og spiser som en hest. Men min samboer er 169 og jeg er 175. Høyde har aldri brydd meg. Vi veier også omtrent det samme, han 73 og jeg 68.  

Om du liker mannen kan jeg ikke skjønne at matvaner og høyde skulle være et problem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke gærn ut. Ser ikke problemet.  Og angående dette med jobb, Kanskje han klarer seg bra nok til han er ferdig utdannet? Ta vare på han, ts. Trist å se hva du har mistet når det er for sent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja men det å være "fin på alle mulige måter" er på ingen måte godt nok. Dump han! Og finn en som er rålekker, tjener over 600.000 og både behandler deg som en prinsesse samtidig som han behandler deg som om du var luft. Personlighet har ingenting å si, du er jo kvinne så det indre har ingen verdi.

Anonymkode: 6c4c8...492

:Gjesp:

 

Anonymkode: d8704...304

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spiller vel ingen rolle hva vi tenker så lenge du selv liker han :)

Anonymkode: a4639...e46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller vel ingen rolle hva vi tenker så lenge du selv liker han :)

Anonymkode: a4639...e46

Dette! Hvis du synes at noen av de egenskapene du beskriver, er problematiske, så er nok ikke dette liv laga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, wintergirl skrev:

Han høres ikke gærn ut. Ser ikke problemet.  Og angående dette med jobb, Kanskje han klarer seg bra nok til han er ferdig utdannet? Ta vare på han, ts. Trist å se hva du har mistet når det er for sent.

Han ER ferdig utdannet. Har absolutt tenkt å fortsette treffe han. Liker han godt jeg. Angående dette med mat; Synes bare det er litt flaut at jeg muligens spiser litt mer enn han😶 Men så har jeg vel tidligere kun vært sammen med menn som spiser mye og er mye større enn meg😅

Anonymkode: 673bf...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig ikke noe problem med noe av dette her. Gir beng i hvor mye en date spiser så lenge han er sunn og frisk. Bryr meg heller ikke så mye om høyde. Men vi har jo forskjellige preferanser når det kommer til utseende.

Og han prøver jo å få jobb. Ikke sånn at han sitter på rompa og ikke gidder noe.

Anonymkode: 9ea79...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nøste~ skrev:

Høyde er utrolig turn off.

Hvor høy er du?

Anonymkode: e489e...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nøste~ skrev:

Høyde er utrolig turn off.

Finn deg en giraff som tenner deg du. En som virkelig lar det koke i skrittet. Gi faen i utdanning, personlighet, respekt, menneskesyn, familiebakgrunn, vennekrets, hvordan han behandler deg. Det viktigste er jo tross alt at mannen er høy! Og mørk! Sexy. For sex er jo der viktigste. Det er det man bygger et ekte forhold på, ikke noe sånt midlertid tull som bare de lave mennene kan tilby. 

/ironi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Arcturus skrev:

Finn deg en giraff som tenner deg du. En som virkelig lar det koke i skrittet. Gi faen i utdanning, personlighet, respekt, menneskesyn, familiebakgrunn, vennekrets, hvordan han behandler deg. Det viktigste er jo tross alt at mannen er høy! Og mørk! Sexy. For sex er jo der viktigste. Det er det man bygger et ekte forhold på, ikke noe sånt midlertid tull som bare de lave mennene kan tilby. 

/ironi. 

Chill

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ER ferdig utdannet. Har absolutt tenkt å fortsette treffe han. Liker han godt jeg. Angående dette med mat; Synes bare det er litt flaut at jeg muligens spiser litt mer enn han😶 Men så har jeg vel tidligere kun vært sammen med menn som spiser mye og er mye større enn meg😅

Anonymkode: 673bf...0d2

Ikke føl noe med det. Kos deg ;) Han syns sikkert det er skikkelig sexy at dama hans spiser bra :) Og du er jo slank og så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ER ferdig utdannet. Har absolutt tenkt å fortsette treffe han. Liker han godt jeg. Angående dette med mat; Synes bare det er litt flaut at jeg muligens spiser litt mer enn han😶 Men så har jeg vel tidligere kun vært sammen med menn som spiser mye og er mye større enn meg😅

Anonymkode: 673bf...0d2

Det er kjempebra at han spiser lite/ mindre enn deg. Jeg er bitte liten og spiser kanskje 1/3 av det mennene jeg har vært sammen med gjør. Likevel har jeg betalt halvparten av matutgiftene. Det er ikke fair, men man vil jo ikke krangle på sånt heller. 

Ellers har han master og søker jobber, det er en helt vanlig livssituasjon å være i og ikke noe du kan holde mot ham.

Anonymkode: 327be...6aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker å se om andre syns høydeforskjellen og antall kg. på kjæresten er sosial akseptabelt nok til ikke å dumpe han eller?

Anonymkode: 29233...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...