Gå til innhold

Når pleier du å dra på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når pleier dere å være på jobben? 

Jeg pleier selv å være 30 minutter

Anonymkode: 97332...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å sykle hjemmefra ca. 30-35 minutter før jeg skal være på jobb. Bruker ca. 25 minutter til jobb, og synes det er greit å ha 5-10 minutter til å skifte sko, henge opp regntøy osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra akkurat presist nok, til litt over, til kl. 10-11 på dagen, til 07 hvis det er noe viktig som må gjøres. Kan flekse en del, men til gjengjeld jobber jeg som regel også 10 timer om dagen, og 12-14 timer i perioder. Pluss jobbing i helger og ferier. 

Anonymkode: b3516...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flextid så kan komme når jeg vil, men prøver allrid på 8, og kommer alltid 5-10 min over.

Anonymkode: 9322a...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner 07.30, men kommer som regel en gang mellom 07.30 og 08.30...

Vi har vel ikke fleksitid på papiret, men det praktiseres altså. Jobber timene mine så aldri fått noe kommentar på det.

Anonymkode: afb8b...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når pleier dere å være på jobben? 

Jeg pleier selv å være 30 minutter

Anonymkode: 97332...903

For tiden er jeg student. Vi begynner kl 8, men jeg drar hjemmefra ca 7.20 og er framme ca 20 minutter før vi starter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus, og når jeg tok buss hadde jeg valget mellom å komme akkurat presis, eller en halvtime før. Jeg valgte å komme en halvtime før for da var det ikke krise om jeg mistet den bussen(kunne jo ta den neste), så tok jeg meg god tid til å drikke kaffe og slå av en prat med nattevaktene før jeg måtte gå i gang. Nå har jeg bil så nå er jeg en 15-10 minutter før for å kunne bytte sko, sjekke jobb-epost, vaktbok, beskjedbok osv.(ikke tid til å gjøre dette etter at jeg faktisk har startet).

Anonymkode: 6c5f3...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer minimum 10 minutter før, men fordi de andre løper hjem før de slutter hvis man kommer før så passer jeg på å være opptatt de minuttene. 

Anonymkode: 63e38...5ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fleksitid, begynner alltid kl 07. Tar bussen hjemmefra 06:15 og er på jobb ca 06:50.

Anonymkode: 93623...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å være på jobb 15-20 minutter før jeg starter kl 07. Ta en kaffe og sitte litt.

Anonymkode: 0444d...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb til kl 0800. Ferdig 1530. Bruker 1,5 time i reise HVER vei... 

Anonymkode: d12d6...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fleksitid, starter stort sett mellom 7.15 og 8.30. Drar hjemmefra 10 minutter før 😊

Anonymkode: 3038e...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynner klokka åtte, kommer mellom ti på og ti over. Ingen forberedelser annet enn å henge av meg jakka, hente en kopp kaffe og slå på pc'en, så er jeg i gang.

Anonymkode: 49a07...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eget firma som drives hjemmenifra. Står stort sett opp rundt 7 da barna skal være på skolen 8.30 så jeg har god nok tid til å lage frokost og matpakker før de går. Etter det tar jeg meg en rolig morgen en times tid og har som mål å begynne å jobbe før kl 10 hver dag.

Endret av moroklompen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...